Ford Focus sedan: úsporný sportovec (kompaktní test)

xyz  |  03. 02. 2004 21:24

Opět příklad naprosto zavádějícího článku.
Píše se v něm například: "čtveřici vaků tvoří jen čelní a boční a ty ještě za příplatek." To není pravda, boční airbagy jsou ve standardu (i v nižší verzi výbavy - comfort).


"Naopak ocenit je třeba ergonomický ovladač rádia a CD přehrávače pod volantem vlevo – ovšem také za příplatek." Není to pravda, je to bez příplatku.

Odpovědět  |   | 
Bodik  |  04. 02. 2004 22:31

Nejvyšší výbavu automobilky si opravdu představuji jinak. Je to ubohé a to se to za těch necelých 5 let zlepšilo. My měli r.v. 99, sedan, 2.0 benzín GHIA (!!!!!!!!) a nebylo tam vůůůůůbec nic. Jo vlastně - 4 airbagy, el. př. okna, ABS, 4 kotouče. Ani manuální klima ne. Hnus hnus hnus. Navíc (jak jsem tady již psal párkrát) to plavalo jak na vodě. Never more.
Co mě oslovilo od Fordu je maximálně C-Max, ale zatím jen vizuálně.

(hlavně mi neklaďte otázky, proč jsme si to teda kupovali)

Odpovědět  |   | 
dad  |  05. 02. 2004 10:02

A proč jste si to teda kupovali?

Odpovědět  |   | 
bingo  |  05. 02. 2004 21:36

ne ale fakt, proc jste to teda kupovali?

Odpovědět  |   | 
Bodik  |  05. 02. 2004 22:27

V té době prodejce na vrcholu - známý - naše blbost - v té době novinka - naše slepota.

OK?

Odpovědět  |   | 
kejml  |  06. 02. 2004 16:22

Rikas ze to plavalo? Je tady jeste jedna diskuse o Focusu, kde jsem si dovolil(!) kritizovat jizdni vlastnosti Focusu r.v. 98. Takze nejsem sam, komu to auto nesedlo.

Odpovědět  |   | 
JARDA  |  09. 08. 2004 13:29

 Debile!!!!!!

Odpovědět  |   | 
blax  |  08. 11. 2008 13:32

Cmax hnus, a ty seš taky dobré debil

Odpovědět  |   | 
kejml  |  05. 02. 2004 16:58

Ghia? Aby to byla luxusni vybava, tak se musi doplatit 100? To uz je jako u VW . Kdyz se pozorne podivate, tak nijnizsi vybava Ambiente nema ABS, nema central, kufr se otvira pouze klickem zvenku, nema radio ani pripravu pro nej. Takovyhle holatko v nizsi stredni tride snad neprodava v CR nikdo. Pripomina mi to vybavu RN u Renaultu v roce 1990. Divim se, ze do priplatkove vybavy nedali treba sedacku spolujezdce...

Odpovědět  |   | 
blax  |  08. 11. 2008 13:33

Kryplíčku tě štve že ho nemáš co? Nakopni 120vácu a vyjeď

Odpovědět  |   | 
Šumík  |  05. 02. 2004 22:00

No Focus má ty ceny ňáký divný, ale zato Mondeo je dle mě lepší koupí než Passat. Ceny Mondea a Focusu nejsou od sebe moc daleko, zvlášť když je vybavím stejně. Proto jich u nás moc nejezdí.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  05. 02. 2004 22:06

Mondeo je dle mého názoru vážně povedené auto, zvláště jako liftback. Teď po faceliftu má navíc hezčí interiér. Focus ani Fiesta mne osobně nijak zvlášť neoslovily, Mondeo však ano.

Odpovědět  |   | 
Šumík  |  07. 02. 2004 16:37

Z Mondeů se mi nejvíc líbí kombík, je mnohem hezčí než Passat kombi. Ale sedan a pěditvéřák nejsou moc zajímavý. Ten facelift Mondeu prospěl, vypadá líp a takový kombi TDCi s plnou výbavou, to je něco. Jenom mám pocit, že Mondea mají problémy s nápravami, jen jsem to někde zaslechl, nemusí to být samozřejmě pravdivé. Víte někdo o tom něco???

Odpovědět  |   | 
Stano  |  09. 02. 2004 11:48

Problémy s nápravami nehrozia. Je to len nejaká zavadzajúca informácia.

Odpovědět  |   | 
blax  |  08. 11. 2008 13:31

Mondea jsou šroty to si zas koupí jenom hlupáci

Odpovědět  |   | 
Kuba2k  |  05. 02. 2004 23:50

Cenikove ceny stejne nemuzes porovnavat, vsichni maji porad nejake akce, takze kdyz to auto pak jdes koupit, stejne je ta cena nekde jinde
Ale pokud vim, tak Focus zacina na 350 a Mondeo na 640. To mi prijde jako sakra velkej rozdil.
Na druhou stranu mam Focus, jehoz puvodni cena byla 24800 Euro

Odpovědět  |   | 
Spotřebitel  |  06. 02. 2004 13:31

Nechci řešit, jestli je to dobré auto nebo špatné, dnes jsou rozdíly mezi značkami minimální. Daleko horší je, jak nepřesně a tedy odfláknutě je článek napsaný. Ještě, že autor nevyrábí auta !!!

Odpovědět  |   | 
Průšová Alena  |  13. 02. 2004 13:48

Koupila jsem Focus Ghia 2000 a opravdu nemile mě překvapila absence ABS. Měla jsem předtím 10 let starého Forda Escorta, který ABS měl a moje domněnka byla, že ABS je už nezbytnou součástí VŠECH novějších aut. Když mi manžel doma řekl, že tam není, nevěřila jsem mu ... Jinak design auta se mi líbí, je takový neokoukaný a na fordech se mi líbí všeobecně soulad vzhledu venkovního a vnitřního. Měla jsem escorta, káčko, teď focus, takže mohu posoudit, že stylisticky je každé jiné, ale všechny se mi zdají vydařené. Jinak s oběma předchozími auty nikdy nebyly sebemenší problémy, focus mám zatím jen měsíc, ale zatím mi připadá perfektní. Zdravím všechny. A.P.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  04. 03. 2004 13:45

Focuse jsem si koupil právě proto, že je MAXIMÁLNĚ stabilní i při vysokých rychlostech. Pokud Focus plave, tak pak nevím k čemu přirovnat jízdu Oktávií - snad jízdě na splašené krávě. U modelů 2001 se i výbava výrazně opravila, takže z mojí strany obrovská spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Stevo  |  09. 03. 2004 14:05

Som pomerne cerstvym majitelom Focusa 1.8TDdi, r.v.2000, kombik, GHIA. Kupil som to ako dovoz z Nemecka, je zachovaly (100tis.km). Mna osobne prekvapila absencia palubneho pocitaca. Myslel som ze ked je to najlepsia vybava, tak tam bude, ale nic. No nevadi, o spotrebe informacie mat nebudem a teplomer si dam taky externy. Taktiez som bol prekvapeny ze to auto nema alarm. To nechapem.
Co sa tyka stability, to auto sedi na ceste ako prilepene, takze o nestabilite nemoze byt ani reci.
Zaujimala by ma tiez moznost vymeny CD radia za novsie, ktore vie aj MP3. Funguje potom ovladanie na volante?

Odpovědět  |   | 
smejo  |  13. 03. 2011 19:47

keby ste neboli taky zabedneny vedeli by ste ze GHIA neni navyssia vybava lamy

Odpovědět  |   | 
Honza  |  11. 08. 2011 04:34

Ovládání pod volantem fungovat bude, ale musí to podporovat to rádio.

Odpovědět  |   | 
ggg  |  09. 03. 2004 15:01

No Fokuse jsem si nedávno koupil nového ve verzi ultra.  Nářky nad chudou výbavou mne netrápí, neboť fokus ve verzi ultra má vše co by měl mít.   ABS, automatická klíma (příplatek 13 tisíc - jinak manuální klima je v základu), okna v elektrice, 4 airbagy, palubní počítač, přední mlhovky.  Jo hold časy se mění. 

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro