Ford Focus sedan: úsporný sportovec (kompaktní test)

23 komentářů

ggg
9. března • 15:01

No Fokuse jsem si nedávno koupil nového ve verzi ultra.  Nářky nad chudou výbavou mne netrápí, neboť fokus ve verzi ultra má vše co by měl mít.   ABS, automatická klíma (příplatek 13 tisíc - jinak manuální klima je v základu), okna v elektrice, 4 airbagy, palubní počítač, přední mlhovky.  Jo hold časy se mění. 

Stevo
9. března • 14:05

Som pomerne cerstvym majitelom Focusa 1.8TDdi, r.v.2000, kombik, GHIA. Kupil som to ako dovoz z Nemecka, je zachovaly (100tis.km). Mna osobne prekvapila absencia palubneho pocitaca. Myslel som ze ked je to najlepsia vybava, tak tam bude, ale nic. No nevadi, o spotrebe informacie mat nebudem a teplomer si dam taky externy. Taktiez som bol prekvapeny ze to auto nema alarm. To nechapem.
Co sa tyka stability, to auto sedi na ceste ako prilepene, takze o nestabilite nemoze byt ani reci.
Zaujimala by ma tiez moznost vymeny CD radia za novsie, ktore vie aj MP3. Funguje potom ovladanie na volante?

Honza
11. srpna • 4:34

Ovládání pod volantem fungovat bude, ale musí to podporovat to rádio.

smejo
13. března • 19:47

keby ste neboli taky zabedneny vedeli by ste ze GHIA neni navyssia vybava lamy

Jirka
4. března • 13:45

Focuse jsem si koupil právě proto, že je MAXIMÁLNĚ stabilní i při vysokých rychlostech. Pokud Focus plave, tak pak nevím k čemu přirovnat jízdu Oktávií - snad jízdě na splašené krávě. U modelů 2001 se i výbava výrazně opravila, takže z mojí strany obrovská spokojenost.

Průšová Alena
13. února • 13:48

Koupila jsem Focus Ghia 2000 a opravdu nemile mě překvapila absence ABS. Měla jsem předtím 10 let starého Forda Escorta, který ABS měl a moje domněnka byla, že ABS je už nezbytnou součástí VŠECH novějších aut. Když mi manžel doma řekl, že tam není, nevěřila jsem mu ... Jinak design auta se mi líbí, je takový neokoukaný a na fordech se mi líbí všeobecně soulad vzhledu venkovního a vnitřního. Měla jsem escorta, káčko, teď focus, takže mohu posoudit, že stylisticky je každé jiné, ale všechny se mi zdají vydařené. Jinak s oběma předchozími auty nikdy nebyly sebemenší problémy, focus mám zatím jen měsíc, ale zatím mi připadá perfektní. Zdravím všechny. A.P.

Spotřebitel
6. února • 13:31

Nechci řešit, jestli je to dobré auto nebo špatné, dnes jsou rozdíly mezi značkami minimální. Daleko horší je, jak nepřesně a tedy odfláknutě je článek napsaný. Ještě, že autor nevyrábí auta !!!

Šumík
5. února • 22:00

No Focus má ty ceny ňáký divný, ale zato Mondeo je dle mě lepší koupí než Passat. Ceny Mondea a Focusu nejsou od sebe moc daleko, zvlášť když je vybavím stejně. Proto jich u nás moc nejezdí.

Kuba2k
5. února • 23:50

Cenikove ceny stejne nemuzes porovnavat, vsichni maji porad nejake akce, takze kdyz to auto pak jdes koupit, stejne je ta cena nekde jinde
Ale pokud vim, tak Focus zacina na 350 a Mondeo na 640. To mi prijde jako sakra velkej rozdil.
Na druhou stranu mam Focus, jehoz puvodni cena byla 24800 Euro

Petr Broža
5. února • 22:06

Mondeo je dle mého názoru vážně povedené auto, zvláště jako liftback. Teď po faceliftu má navíc hezčí interiér. Focus ani Fiesta mne osobně nijak zvlášť neoslovily, Mondeo však ano.

blax
8. listopadu • 13:31

Mondea jsou šroty to si zas koupí jenom hlupáci

Šumík
7. února • 16:37

Z Mondeů se mi nejvíc líbí kombík, je mnohem hezčí než Passat kombi. Ale sedan a pěditvéřák nejsou moc zajímavý. Ten facelift Mondeu prospěl, vypadá líp a takový kombi TDCi s plnou výbavou, to je něco. Jenom mám pocit, že Mondea mají problémy s nápravami, jen jsem to někde zaslechl, nemusí to být samozřejmě pravdivé. Víte někdo o tom něco???

Stano
9. února • 11:48

Problémy s nápravami nehrozia. Je to len nejaká zavadzajúca informácia.

kejml
5. února • 16:58

Ghia? Aby to byla luxusni vybava, tak se musi doplatit 100? To uz je jako u VW . Kdyz se pozorne podivate, tak nijnizsi vybava Ambiente nema ABS, nema central, kufr se otvira pouze klickem zvenku, nema radio ani pripravu pro nej. Takovyhle holatko v nizsi stredni tride snad neprodava v CR nikdo. Pripomina mi to vybavu RN u Renaultu v roce 1990. Divim se, ze do priplatkove vybavy nedali treba sedacku spolujezdce...

blax
8. listopadu • 13:33

Kryplíčku tě štve že ho nemáš co? Nakopni 120vácu a vyjeď

Bodik
4. února • 22:31

Nejvyšší výbavu automobilky si opravdu představuji jinak. Je to ubohé a to se to za těch necelých 5 let zlepšilo. My měli r.v. 99, sedan, 2.0 benzín GHIA (!!!!!!!!) a nebylo tam vůůůůůbec nic. Jo vlastně - 4 airbagy, el. př. okna, ABS, 4 kotouče. Ani manuální klima ne. Hnus hnus hnus. Navíc (jak jsem tady již psal párkrát) to plavalo jak na vodě. Never more.
Co mě oslovilo od Fordu je maximálně C-Max, ale zatím jen vizuálně.

(hlavně mi neklaďte otázky, proč jsme si to teda kupovali)

blax
8. listopadu • 13:32

Cmax hnus, a ty seš taky dobré debil

JARDA
9. srpna • 13:29

 Debile!!!!!!

kejml
6. února • 16:22

Rikas ze to plavalo? Je tady jeste jedna diskuse o Focusu, kde jsem si dovolil(!) kritizovat jizdni vlastnosti Focusu r.v. 98. Takze nejsem sam, komu to auto nesedlo.

bingo
5. února • 21:36

ne ale fakt, proc jste to teda kupovali?

Bodik
5. února • 22:27

V té době prodejce na vrcholu - známý - naše blbost - v té době novinka - naše slepota.

OK?

dad
5. února • 10:02

A proč jste si to teda kupovali?

xyz
3. února • 21:24

Opět příklad naprosto zavádějícího článku.
Píše se v něm například: "čtveřici vaků tvoří jen čelní a boční a ty ještě za příplatek." To není pravda, boční airbagy jsou ve standardu (i v nižší verzi výbavy - comfort).


"Naopak ocenit je třeba ergonomický ovladač rádia a CD přehrávače pod volantem vlevo – ovšem také za příplatek." Není to pravda, je to bez příplatku.

Doporučujeme

Články odjinud