to Bodik: jizdními vlastnostmi ?? Pravdou je že sedana jsem nikdy neřídil, ale s hatchbackem a s kombíkem mám najeto skoro 100tkm a jízdní vlastnosti jsou právě ta vlastnost, kterou na Focusech nejvíce oceňuji...
Podvozek je skvělý (trochu tvrdší, ale to mi vyhovuje), řízení a řazení přesné - to jediné, kde by mohli být nedostatky jsou některé motory s nižším výkonem. Rozhodně nedoporučuju diesel 1.8 TDDi a benzín 1.4 16V. Pokud chcete mít pocit, že máte nějakého koníka v rezervě (pro všechny případy) tak doporučuji 1.6 16V (100k) a 1.8 16V nebo vynikající, ale dražší diesel 1.8 TDCi.
U nového Focuse mě trochu zklamal návrat ke konzervativnějšímu designu. První generace byla bomba, která ve své době doslovala ohromila svět a její nástupce mi přijde takový "neslaný nemastný". Auto narostlo do délky i šířky, ale u kombíka se zmenšil objem kufru i celkového ložného prostoru - to teda vážně nevím proč? Naopak musím Ford pochválit za novou a velmi zajímavou nabídku motorů. rozhodně bych si chtěl vyzkoušet nové benzíňáky i diesely s proměnným časováním ventilů.
Pokud bude sedan vypadat tak, jak vypadá na fotce, tak to bude moc pěkné. Ale kola nebudou a buhví co ještě - bude vyšší, bez mlhovek apod. Kombi též, ale hatchback? Za chvíli budou světla na střeše.
Mimochodem jsem měl sedana a byla to katastrofa, motoricky ne (2.0 benzín), ale jízdními vlastnostmi (ale už se opakuju) a výbavou - a prý Ghia. Cha chááá.
Zrejme to ma tak vyzerat - usadly, rodinny design. Ziatne experimenty, klasicka funkcnost. Funguje to uz dost rokov a asi nie je dovod menit to.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.