Ford Focus s ručním řízením

Společnost Ford Motor Company, s.r.o. přichází s mimořádnou nabídkou pro tělesně postižené řidiče. Ford Focus s automatickou převodovkou a ručním řízením je nyní možno (po odečtení DPH a se započtením sociálního příspěvku) pořídit již za pouhých 269 900 Kč.
Ford Focus s ručním řízením
Společnost Ford Motor Company, s.r.o. přichází s mimořádnou nabídkou pro tělesně postižené řidiče. Ford Focus s automatickou převodovkou a ručním řízením je nyní možno (po odečtení DPH a se započtením sociálního příspěvku) pořídit již za pouhých 269 900 Kč. Díky této skvělé nabídce si budou moci Ford Focus – evropský a český vůz roku 1999 - dovolit i ti, pro které je auto skutečnou nezbytností.

Ford Focus, nejprodávanější osobní model Fordu v České republice, je nyní nabízen za mimořádně výhodnou cenu ve speciální úpravě pro postižené. Speciální nabídka se týká modelu Focus Ambiente s motorem 1,6/100 koní v pětidveřovém provedení. Jedná se o model se samočinnou převodovkou a nabídkou montáže ručního řízení. "Chtěli jsme vyjít vstříc postiženým spoluobčanům, kteří se bez auta neobejdou", vysvětluje marketingová manažerka FMC, Gabriela Sochorcová. "Proto volba logicky padla na Focus. Ten má totiž ve své třídě nejprostornější interiér v kombinaci s o něco vyšším posezem než je běžné, což řidičům – vozíčkářům velice vyhovuje. Navíc se Focus vyznačuje vysokou spolehlivostí, dlouhými servisními intervaly a nízkými provozními náklady, takže se pro zmíněné využití výborně hodí. Kromě toho je Ford Focus v současné době nejprodávanějším osobním autem světa a má prakticky kdekoliv v Evropě k dispozici dostatečně hustou servisní síť.

Základní cena auta pro zákazníka, který se při uzavírání smlouvy prokáže průkazem ZTP, bude (včetně slevy od dealera) 426 760 Kč, tedy mimochodem o 13 240 Kč méně než za srovnatelný model s mechanickou převodovkou. Po vrácení DPH však cena klesne na 349 800 Kč. Pokud zákazník obdrží také příspěvek na koupi automobilu z odboru sociálních věcí (na klerý má nárok každých 10 let), sníží se reálná cena vozu až na 269 800 Kč. Sociální příspěvek může být až 100 000 Kč, v naší kalkulaci však počítáme s částkou 80 000, která odpovídá průměrné hodnotě příspěvků skutečně vyplacených v roce 1999. Státní příspěvek kryje i úhradu automatické převodovky, za kterou si Ford Motor Company účtuje v těchto případech 11 480 Kč (bez DPH), a tak konečná cena pro zákazníka může být až neuvěřitelně nízká – 258 320 Kč. Od státu zákazník získá i příspěvek na zakoupení a montáž ručního zařízení, takže cena vozu už se nadále nezvýší. Jedná se přitom o vůz s velmi slušnou standardní výbavou, ve které nechybí airbag řidiče, posilovač řízení, elektricky ovládaná okna a centrální zamykání. Velkou výhodou takto upraveného "Focusu Handy" je i skutečnost, že na vůz platí běžná záruka včetně celoevropské asistenční služby.

Ford Motor Company, s.r.o. přitom postiženému zákazníkovi zorganizuje i montáž řádně homologovaného ručního řízení (buď přímo u svého dealera, nebo v místě zákazníkova bydliště). Montáž zajišťují mechanici – vozíčkáři a zákazník na ruční řízení dostává pětiletou záruku. Zákazník navíc rovnou získá technický průkaz s potvrzením, že vozidlo je upraveno a homologováno na ruční řízení.

„Nejedná se o ojedinělou marketingovou nabídku, ale o součást dlouhodobé snahy Fordu pomoci tělesně postiženým občanům. V rámci programu „S Fordem volní v pohybu“ například provozujeme dva Fordy Transit upravené k převozu vozíčkářů, které zapůjčujeme nadacím, charitám a svazům pro nejrůznější akce. Doufáme, že uvedená nabídka pomůže nejen postiženým motoristům, ale přinese i nové pracovní příležitosti. Podařilo se nám totiž navázat spolupráci s firmou API, jejíž montéři – sami na vozíku – budou většinu ručních řízení do zmíněných Fordů Focus montovat,“ komentovala aktivitu Fordu Gabriela Sochorcová, marketingová manažerka FMC, s.r.o.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků