Ford Focus s ručním řízením

Společnost Ford Motor Company, s.r.o. přichází s mimořádnou nabídkou pro tělesně postižené řidiče. Ford Focus s automatickou převodovkou a ručním řízením je nyní možno (po odečtení DPH a se započtením sociálního příspěvku) pořídit již za pouhých 269 900 Kč.
Ford Focus s ručním řízením
Společnost Ford Motor Company, s.r.o. přichází s mimořádnou nabídkou pro tělesně postižené řidiče. Ford Focus s automatickou převodovkou a ručním řízením je nyní možno (po odečtení DPH a se započtením sociálního příspěvku) pořídit již za pouhých 269 900 Kč. Díky této skvělé nabídce si budou moci Ford Focus – evropský a český vůz roku 1999 - dovolit i ti, pro které je auto skutečnou nezbytností.

Ford Focus, nejprodávanější osobní model Fordu v České republice, je nyní nabízen za mimořádně výhodnou cenu ve speciální úpravě pro postižené. Speciální nabídka se týká modelu Focus Ambiente s motorem 1,6/100 koní v pětidveřovém provedení. Jedná se o model se samočinnou převodovkou a nabídkou montáže ručního řízení. "Chtěli jsme vyjít vstříc postiženým spoluobčanům, kteří se bez auta neobejdou", vysvětluje marketingová manažerka FMC, Gabriela Sochorcová. "Proto volba logicky padla na Focus. Ten má totiž ve své třídě nejprostornější interiér v kombinaci s o něco vyšším posezem než je běžné, což řidičům – vozíčkářům velice vyhovuje. Navíc se Focus vyznačuje vysokou spolehlivostí, dlouhými servisními intervaly a nízkými provozními náklady, takže se pro zmíněné využití výborně hodí. Kromě toho je Ford Focus v současné době nejprodávanějším osobním autem světa a má prakticky kdekoliv v Evropě k dispozici dostatečně hustou servisní síť.

Základní cena auta pro zákazníka, který se při uzavírání smlouvy prokáže průkazem ZTP, bude (včetně slevy od dealera) 426 760 Kč, tedy mimochodem o 13 240 Kč méně než za srovnatelný model s mechanickou převodovkou. Po vrácení DPH však cena klesne na 349 800 Kč. Pokud zákazník obdrží také příspěvek na koupi automobilu z odboru sociálních věcí (na klerý má nárok každých 10 let), sníží se reálná cena vozu až na 269 800 Kč. Sociální příspěvek může být až 100 000 Kč, v naší kalkulaci však počítáme s částkou 80 000, která odpovídá průměrné hodnotě příspěvků skutečně vyplacených v roce 1999. Státní příspěvek kryje i úhradu automatické převodovky, za kterou si Ford Motor Company účtuje v těchto případech 11 480 Kč (bez DPH), a tak konečná cena pro zákazníka může být až neuvěřitelně nízká – 258 320 Kč. Od státu zákazník získá i příspěvek na zakoupení a montáž ručního zařízení, takže cena vozu už se nadále nezvýší. Jedná se přitom o vůz s velmi slušnou standardní výbavou, ve které nechybí airbag řidiče, posilovač řízení, elektricky ovládaná okna a centrální zamykání. Velkou výhodou takto upraveného "Focusu Handy" je i skutečnost, že na vůz platí běžná záruka včetně celoevropské asistenční služby.

Ford Motor Company, s.r.o. přitom postiženému zákazníkovi zorganizuje i montáž řádně homologovaného ručního řízení (buď přímo u svého dealera, nebo v místě zákazníkova bydliště). Montáž zajišťují mechanici – vozíčkáři a zákazník na ruční řízení dostává pětiletou záruku. Zákazník navíc rovnou získá technický průkaz s potvrzením, že vozidlo je upraveno a homologováno na ruční řízení.

„Nejedná se o ojedinělou marketingovou nabídku, ale o součást dlouhodobé snahy Fordu pomoci tělesně postiženým občanům. V rámci programu „S Fordem volní v pohybu“ například provozujeme dva Fordy Transit upravené k převozu vozíčkářů, které zapůjčujeme nadacím, charitám a svazům pro nejrůznější akce. Doufáme, že uvedená nabídka pomůže nejen postiženým motoristům, ale přinese i nové pracovní příležitosti. Podařilo se nám totiž navázat spolupráci s firmou API, jejíž montéři – sami na vozíku – budou většinu ručních řízení do zmíněných Fordů Focus montovat,“ komentovala aktivitu Fordu Gabriela Sochorcová, marketingová manažerka FMC, s.r.o.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků