Ford Focus RS Wolf Racing: další nadopované „eReSo“

Jen přednedávnem jsme vám přinesli informaci o počinu německého ladiče Loder1899, která již beztak dost výkonnému Focusu RS přidala dalších 45 koní k dobru. Své dílo pár dnů po představení výše zmíněného kousku uvedla i další německá firma Wolf Racing. Ta se blýskla s ještě výraznějším bodykitem a co je hlavní, i vyšším výkonem.

Začneme-li u vzhledu, pak můžeme zmínit pouze některé detaily, jelikož - stejně jako u Loderu - i zde si návrháři udrželi svou fantazii na uzdě. To se ve finále promítlo do jemných stylistických úprav viditelných zejména na bočních prazích, celkový dojem z vozu pak dotvářejí 20-ti palcová kola a různé polepy, které si může zákazník vybrat a nechat aplikovat na auto dle svého uvážení. A teď k tomu výkonu.
Pro jeho zvýšení se úpravce „podíval“ nejen na řídící jednotku motoru, ale došlo i na instalaci většího turbodmychadla. Jak jsme tedy zmínili v úvodu, po všech výkonnostních úpravách, za které si u Wolf Racing řeknou o zhruba 38 000 Kč, se může Focus RS pochlubit výkonem 360 koní a maximálním točivým momentem 559 Nm. Zájemce si navíc může ke svému vozu dokoupit set podvozkových úprav snižujících světlou výšku a zlepšujících jízdní vlastnosti.
Teď už snad zbývá dodat jen to, že dokonale upravený showcar se veřejnosti předvede koncem tohoto měsíce na tradiční tuning show v německém Essenu.
Wolf-Racing-Ford-Focus-RS360-1.jpgWolf-Racing-Ford-Focus-RS360-2.jpg
Wolf Racing Ford Focus RS 360

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost

Doporučujeme

Články odjinud