Ford Focus RS Wolf Racing: další nadopované „eReSo“

Jen přednedávnem jsme vám přinesli informaci o počinu německého ladiče Loder1899, která již beztak dost výkonnému Focusu RS přidala dalších 45 koní k dobru. Své dílo pár dnů po představení výše zmíněného kousku uvedla i další německá firma Wolf Racing. Ta se blýskla s ještě výraznějším bodykitem a co je hlavní, i vyšším výkonem.

Začneme-li u vzhledu, pak můžeme zmínit pouze některé detaily, jelikož - stejně jako u Loderu - i zde si návrháři udrželi svou fantazii na uzdě. To se ve finále promítlo do jemných stylistických úprav viditelných zejména na bočních prazích, celkový dojem z vozu pak dotvářejí 20-ti palcová kola a různé polepy, které si může zákazník vybrat a nechat aplikovat na auto dle svého uvážení. A teď k tomu výkonu.
Pro jeho zvýšení se úpravce „podíval“ nejen na řídící jednotku motoru, ale došlo i na instalaci většího turbodmychadla. Jak jsme tedy zmínili v úvodu, po všech výkonnostních úpravách, za které si u Wolf Racing řeknou o zhruba 38 000 Kč, se může Focus RS pochlubit výkonem 360 koní a maximálním točivým momentem 559 Nm. Zájemce si navíc může ke svému vozu dokoupit set podvozkových úprav snižujících světlou výšku a zlepšujících jízdní vlastnosti.
Teď už snad zbývá dodat jen to, že dokonale upravený showcar se veřejnosti předvede koncem tohoto měsíce na tradiční tuning show v německém Essenu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Wolf Racing Ford Focus RS 360

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků