Ford Focus RS v černočerné edici od Anderson Germany

Německá ladičská společnost Anderson Germany, jejíž roztodivné produkty čtenářům AR nejsou rozhodně neznámé, nyní přichází s vlastní adaptací stávajícího kompaktu Ford Focus RS. Vyznačuje se černým laděním karoserie i jejího interiéru, ale také výkonem zvýšeným o více než 100 koní, což by mělo zkrátit čekání všech milovníkům ostrých kompaktních Fordů na novou generaci Focusu RS. Pod názvem Ford Focus RS Black Racing Edition v Düsseldorfu připravili decentně, ale přesto svérázně pojatý automobil vyznačující se matově černým lakováním s rudými detaily.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod přední kapotou se skrývá modifikovaný přeplňovaný pětiválec 2,5 l původem od Volva, jehož výkon byl ale navýšen z výchozích 305 koní (224 kW) až na 420 koní (309 kW). Interiér vyobrazeného vozu barevnou kombinací odpovídá zbarvení karoserie a všimneme si v něm čalounění černou kůží a Alcantarou doplněného červeným stehováním (včetně prošívání sedadel a obkladů dveří). Alcantaru najdeme kupodivu nejen na částech věnce volantu, ale také na jeho středu. Podrobnosti k této stavbě očekáváme v nejbližších dnech.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků