Ford Focus RS: svalnatec i v modré (nové foto)

13 komentářů

Ivan
11. prosince • 10:02

Escort RS měl 4x4 Cosworth měl pohon 4x4, bude i verze Focus RS Cossworth, s pohonem 4x4? Zajímalo by mne jak vypadá zrychlení takového auta ze zatáčky do kopce na plný plyn (zvlášť když je mokrá cesta, nebo trochu prachu na cestě).
Zrychlení 0-100km/h za 5,9s se mi nezdá nějak ohromující, stejné, nebo podobné má i běžný vůz vyšší střední třídy a i usedlý rodinný vůz Octavia Combi 1.8TSI má zrychlení jen o 2s horší...

bingo
11. prosince • 16:33

0-100 byt ohromujici nemusi, protoze s tim stejne nikdo do 100km/h jezdit nebude a ohromujici musi byt jina cisla. Ten focus muze byt na prvni dva kvalty priskrceny, aby vubec prenesl vykon, a na relevantnich 0-200 pak muze octe nadelit pres 20s. Jestli je to dostatecne daleko od rodinne octy, to at si zvazi kazdy sam.

JP
11. prosince • 23:13

Sila motora sa tu ukaze vo vyssich rychlostiach. Na predny nahon je 5,9s slusne. No v zrychleni z pokoja sa tazko ukaze vykon motora. Respektive lahko ak je uz takyto vysoky. Doteraz najrychlejsi kompakt v tomto udaji bola tiez Mazda 3 MPS 260koni a mohutny krutiak 380Nm. 100ku za 6.1s ale z 80-120 na 4ke za 4,4s. Slusne na benzin, samozrejme dopovany slusnym turbom. To da Oktavka TSI mozno za 7,5s. Tiez som niekde videl Alfa Romeo 147 GTA (seria 250koni) upravenu kompressorom na 348koni a dala 100ku za 5,4s. predosle BMW M3 s 343konmi to dalo za 5,2s. Zadny nahon lepsie preniesol vykon z pokoja. A porovnavat zrychlenie a povedat len 2s v porovnani s oktavkou TSI je ozaj troska mimo. Tiez by sa dalo povedat ze je focus RS len o sekundu lepsi ako Golf GTI co ma o 100koni menej. Tu sa naozaj zazraky v zrychleni z pokoja cakat nedaju. Ked 4x4 tak nove EVO :-P ale Focus RS ma tiez svoje caro a hodnoty, ktore zaujmu a vyzera tiez skvele :-)

Alcides
11. prosince • 11:49

je to jiné auto než bylo a prostě plný kotel tam nedáš abys tam nenechal celé gumy a pojedeš abys zatáčku vyjel rychle, svižně a ne abys tam zbytečně hrabal, to umí kdejaký blb zahrabat. jen dobrý řidič se umí zbytečně nehrabat a dobře dávkovat plyn. Jinak ty tvé 2s jsou fakt hodně hodně moc. Jako taky můžu říct že M5 která má 507 koní má zrychlení jen o 1,9s lepší a přitom je to o tři mega dražší...tak nemel blbosti
Pohon 4x4 je pěknej, ale kurna drahej a hlavně by auto bylo už dost těžké a ani předchozí RS nebyla čtyřkolka, takže klidek

Egi
11. prosince • 10:14

No jo, a Bugatti Veyron ho má vlastně jen asi o 3s lepší, viď. ;-)

Pavel
11. prosince • 10:14

Hmm to jsou mi úvahy "jen" 2sekundy:) A mezi Ferrari a focusem jsou taky jen 2s vid?
Jasně, že by 4x4 bylo lepší ale zas by to bylo dražší..a to docela podstatně...co se týče předokolky - bude to při sešlápnuti na podlahu veselé a hravé:)

no name
11. prosince • 13:48

4x4 nebude, jelikož by to bylo pro současnou generaci příliš nákladné. RS 4x4 jako přímý konkurent pro STI a EVO přijde s příští generaci Focusu, kde bude 4x4 dostupné i pro běžné modely.Nyní je to pouze ST se zvýšeným výkonem, mírně upraveným podvozkém a samosvorem. Tato verze se např. v UK prodávala zcela běžně i před nástupem RS, byť s trošinku menším výkonem. Takže současné RS, na rozdíl od minulé generace je pouze marketingový tah, není to žádný specifický model, jako tomu bylo minule.

RS
13. prosince • 21:29

"Takže současné RS, na rozdíl od minulé generace je pouze marketingový tah, není to žádný specifický model, jako tomu bylo minule. ":Nemas pravdu, predni zaveseni je zcela revolucni! Motor kompletne prekopanej, podvozek je sirsi jako u predchoziho RS. Tak nove RS se nema za co stydet a plne navazuje na prvni verzi.

Alcides
11. prosince • 14:26

tak zase minule ST nebyl žádný kdovíjaký model, to bylo jen že to mělo 170koní ale se sportovní verzí to nemělo skoro nic společného, nyní je ST krásné, svižné a přitom je stále pohodlné a úžitečné....jinak před tím RS je fakt bylo uplně jiné....byl to šílený dravec co žral trávu u cesty i s asfaltem pod koly, ale mnoho řidičů na jeho dravost a nepředvídavost doplatilo, pač ho podcenilo a ted když je rozdíl mezi ST a běžnou řadou větší než dřív, tak model RS by musel být brutální, což u této koncepce přece jenom už není dobré..automobilky musí prodávat

RS
13. prosince • 21:40

sportovní verzí to nemělo skoro nic společného...... kolik si to s nim najel, asi nic, co jsi rekl je velka blbost, vykon neni vse.ST/SVT 170 (174PS) bylo a je velmi dobre sportovni auto s atmosferou, podvozek i rizeni se velmi povedlo, bylo specialne udelano pro ST a je to dobry startovni a scela sportovni model ST, dit ma treba zrychleni skoro stejne jako Fiesta ST 150 navic ma proti ni velmi dobry 6-kvalt !!! ;-)
Jinak nove ST170 stalo v CR nove skoro to same co ted nove RSII. Kolem melonu ;-)

no name
11. prosince • 15:28

halvním problémem minulé generace byl samosvor, na který nebyli řidiči zvyklí. Ono, točit volantem nejen do zatáčky, ale poté i na srovnání kol moc lidí nechápe a moc lidi neumělo. Proto ty časé výlety ven.Je pravda, že u minulé generace Focusu byl maximum ST170 s atmosférou a nic, na čem by se dalo stavět nebylo. Nyní je to jednodušší, proto i ten menší rozdíl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MiBi
12. prosince • 1:40

Mondeo ST , kde vaznes ? Asi az jaro 2009 , jestli vubec ...

RS
13. prosince • 21:29

Modneo ST bude ;-)

Doporučujeme

Články odjinud