Ford Focus RS: svalnatec i v modré (nové foto)

Ford Focus RS, který se veřejnosti poprvé ukázal na londýnské autoshow již před několika měsíci, si snad nemusíme nějak zvlášť představovat. I přesto si připomeňme pár základních specifikací tohoto nejsilnějšího člena Fordí rodiny: Focusu RS bije pod kapotou přeplňovaný 2,5 litrový pětiválec Duratec s výkonem 220 kW/300 koní, který bohatě stačí nato, aby z klidu na stovku dostal tento vůz již za 5,9 vteřin, a aby dosáhl maximální rychlosti 263 km/h. Sériová verze se od prototypu odlišuje jen v některých detailech, ovšem po technické stránce zůstalo všechno stejné, takže počítat můžeme se speciálním samosvorem Quaife, pohonem přední nápravy a zavěšením kol RevoKnuckle.

Ford nyní při příležitosti začátku prodejů vypustil do světa i další snímky zachytávající tento vůz a to už i v jiné, než světlozelené barvě. I nadále ale platí, že tato barva je jednoznačně nejoblíbenější, což potvrzuje i množství objednávek s tímto odstínem.

Tip: Podrobnější představení Fordu Focus RS si můžete přečíst zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Ford Focus RS v modré...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
...a v zelené
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků