Ford Focus RS se loučí. Poslední sjede z výrobní linky 6. dubna

Už za necelé dva měsíce, přesně 6. dubna, se stane výrobní éra této generace Fordu Focus RS minulostí. Z výrobní linky totiž sjede poslední exemplář.

Kdo po tomto voze touží, měl by se rychle rozhodnout. Ford se navíc rozhodl nabídnout limitovanou sérii 50 kusů, která je poctou 50. výročí prvního automobilu Fordu s logem RS. Tím se v roce 1968 stal Escort RS 1600.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Všechny kusy této edice budou lakovány oranžovou barvou. Dále je bude možné rozeznat podle černě lakovaných kol, zrcátek a zadního spojleru. Brzdové třmeny budou pro mít pro změnu šedivou barvu.

Uvnitř budoucí vlastníci naleznou sedačky Recaro či vyhřívaný volant. Řidič bude moci využívat rovněž zadní parkovací senzory. Podstatnější prvky jsou ukryty v útrobách. Jedná se například o samosvorný diferenciál Quaife na přední nápravě, který rozděluje točivý moment ve prospěch toho kola, který má lepší závěr.

Ford Focus RS500 dostane 400 koní a drsnější vzhled

Ford Focus RS500 dostane 400 koní a drsnější vzhled

Součástí paketu Montune performance je také navýšený výkon motoru. Místo standardních 350 je pod kapotou k dispozici stádo 370 ořů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků