Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo

21 komentářů

Michal
13. prosince • 20:54

Téměř vyplatilo. Co to jako je? Buď se vyplatilo, nebo ne.

K&K&K
14. prosince • 8:52

Definitivní soudy asi rozumný člověk po prvním krátkém svezení na sedadle spolujezdce nevynáší. To lze čekat až auto bude v pořádném testu.

stealth01
13. prosince • 14:03

Technici si pohrály s převody? Když už mají ve fordu v konstrukčním oddělení samé ženské, tak by motoristický novinář měl snad napsat "Techničky" ne? :-D

Vana666
13. prosince • 19:18

Na překlepy bych se vykašlal, podstatné je že technici u Forda nastavili zadní pohon trochu do rychla, tak jak se to běžně dělalo už kdysi u aut s primitivní viskózní spojkou

Moik
13. prosince • 19:39

Vana: A co to teda způsobí? Více TM se tím dozadu nepřenese, to víme. Půjde tam více výkonu. Takže se zadní kola budou sjíždět víc, jak přední?

Štěpán
14. prosince • 19:10

MOžná bych měl i já malé spekulace, snad, že Ford platil za nespolehlivou značku, ale u každé divize je to dle mého úplně jiné auto. A navíc jestli se chci s autem takového ražení bavit zkrátka to něco stojí
A soudit něco dle jednoho článku, když s tím ještě nikdo z Vás nejel (a asi ani nepojede)
je trochu škoda.
Vůbev bych to neodsuzoval.....a když slovo Drift táhne a podpoří to marketing prodeje proč ne...
Ostatně Ford s tím nikoho neobtěžuje a už vůbec nenutí k nákupu!!
PS: Ať si každej koupí dle svého uvážení, ale kritiku s mírou!

Aviater
18. ledna • 14:56

Trochu odbočím od RS. Vlastním focus 1.6 benzin, nájezd 130 tkm, sedum let a za celou dobu jedna žárovka v hlavním světlometu a výměna vyteklých zadních tlumičů. To přece není špatné?

Olda
13. prosince • 22:29

Je to oddělené spojkou, takže trvale se víc ojíždět nebudou.

dtsmaniac
14. prosince • 11:12

budou se vylágrovávat ty spojky, jinak si to neumím představit...

Sklenka
13. prosince • 12:24

Je pěkný, že pěkně jezdí, ale s kýčovitym tlačítkem DoRIFTooo!!! si ho můžou nechat :)... Všem kšiltařům, Kenům Blockům ahoj...

Clanek
15. prosince • 10:59

Vskutku genialni. Takze auto ktere pravdepodobne pekne jezdi (cti je dost mozna nejlepe jezdici 4x4 HH soucasnosti) si muze ford nechat, protoze jeden z jiznich rezimu pojmenoval "jeuplnejednojak" a proto si ho muzou nechat, radeji si koupim HH co pojede hur (s horsimy, ale zato lepe pojmenovanymi(!) rezimy) ? :-D
Dokonale.

Sklenka
15. prosince • 14:44

Ad 1) s ostatními HH jsem nejel, nemohu soudit. Své kupce si auto určitě najde a budou s ním spokojený....
Ad 2) kategorii HH s tímhle výkonem i nižším nesleduji a v žebříčku mých hodnot jí nepřikládám významnou váhu. Pokud 300hp+ , tak praktický balení už DLE MÉHO úhlu pohledu není potřeba. Raději sedan nebo coupe.
Ad 3) Opět můj názor - pokud AWD tak mezináp. diferrák jako základ nebo systém, který je založen na RWDJsem na prodeje celkem zvědavej, lidi s potřebama jako já sáhnou raději po Mustangu. Velká část lidí co chce HH a chce / může si dovolit provozovat takovej výkon možná radši šáhne po prémii. Subaristi zůstanou subaristama. Evisti, pokud nekoupí něco jetýho půjdou nejspíš taky do Rézy a o zbytek se poperou Golf R a FF RS. Ford s výhodou skalních fanoušků, Golf s teoretickou výhodou levnějšího servisu (s ???)...

Vavris
17. prosince • 10:40

Já si naopak myslím, že STI má problém. Ford nabídne více výkonu za menší peníze. Jestli má nebo nemá diferák je celkem jedno, haldexy s vektorováním preferující zadek jsou podle všeho více, než schopným řešením. STI stále disponuje 2.5T s mizernou pověstí. Focus by teoreticky oproti STI měl přidat více fun fuctoru. Navíc, Ford už si udělal velmi dobré jméno prvním FRS i mezi hardcore skupinou vyznavaču STI/EVO přestože byl pouhou předokolkou - teď k tomu přidává schopný pohon všech kol.Kvůli výše zmíněnému si myslím, že právě STI bude příchodem FRS poškozeno nejvíce. Golf R vyznávající konezrvativní a nenápadný přístup si svůj píseček určitě dokáže obhájit mnohem lépe.

Sklenka
17. prosince • 11:18

I to je pravda, hodne bude zalezet na praferenci karoserie... Prostor na trhu urcite je, minimalne mezi rallyfans... Ohledne trvanlivosti motoru sti by v serii nemel byt problem, upravy a pece je vec druha. Zezacatku melo 2,5l problemy, ale melo bybyt uz davno vse ok.... Vy vysledku rozhodne kdo chce kolik % sti/a4/gtr (at si kazdej vybere) za kolik % ceny a pri jakejch dalsich provoznich nakladech... Na prodej jednicky nebo a45 asi moc zmena nebude

Axel Toronto (xax41)
13. prosince • 15:01

Ty mas urcite VW s vytribene impotentnimi jizdnimi vlastnostmi.

Sklenka
13. prosince • 15:07

Ne, nástroj všech feťáku a rádoby závodníku 3er, když to musíš vědět a 4 roky jsem strávil s WRX chytráku ;-)

Atlis
13. prosince • 19:42

Jo tak 4 roky si mal nejake vylagrovane rakosnicke WRX a vadi ti doriftooo a siltovky? :D Kolko si mal na nom nalepiek svin a Brembo? :D

Sklenka
13. prosince • 23:12

A cim jezdi vylagrovani Slovaci, co se u nas jeste nenaucili cesky?.. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
14. prosince • 11:13

Jestli mne paměť neklame, tak žije v Polsku a jezdí Focusem. A co se tak oprostit od těchto idiotských připomínek, nebo jsi pupek světa?

Sklenka
14. prosince • 11:53

Nejsem ten kdo se zacal navazet do ostatnich.... Jediny co jsem rek, je to, ze se mi 'drift mode' nezda jako vhodny, regulerni, oznaceni jizdniho rezimu tovarni automobilky ;-)

karel
15. prosince • 10:29

a mas pravdu, zase PR tlacitko pro blbecky na Facebook, proboha. cest WRX a STI zvlast!

Doporučujeme

Články odjinud