Téměř vyplatilo. Co to jako je? Buď se vyplatilo, nebo ne.
Definitivní soudy asi rozumný člověk po prvním krátkém svezení na sedadle spolujezdce nevynáší. To lze čekat až auto bude v pořádném testu.
Technici si pohrály s převody? Když už mají ve fordu v konstrukčním oddělení samé ženské, tak by motoristický novinář měl snad napsat "Techničky" ne? :-D
Na překlepy bych se vykašlal, podstatné je že technici u Forda nastavili zadní pohon trochu do rychla, tak jak se to běžně dělalo už kdysi u aut s primitivní viskózní spojkou
Vana: A co to teda způsobí? Více TM se tím dozadu nepřenese, to víme. Půjde tam více výkonu. Takže se zadní kola budou sjíždět víc, jak přední?
MOžná bych měl i já malé spekulace, snad, že Ford platil za nespolehlivou značku, ale u každé divize je to dle mého úplně jiné auto. A navíc jestli se chci s autem takového ražení bavit zkrátka to něco stojíA soudit něco dle jednoho článku, když s tím ještě nikdo z Vás nejel (a asi ani nepojede)je trochu škoda.Vůbev bych to neodsuzoval.....a když slovo Drift táhne a podpoří to marketing prodeje proč ne...Ostatně Ford s tím nikoho neobtěžuje a už vůbec nenutí k nákupu!!PS: Ať si každej koupí dle svého uvážení, ale kritiku s mírou!
Trochu odbočím od RS. Vlastním focus 1.6 benzin, nájezd 130 tkm, sedum let a za celou dobu jedna žárovka v hlavním světlometu a výměna vyteklých zadních tlumičů. To přece není špatné?
Je to oddělené spojkou, takže trvale se víc ojíždět nebudou.
budou se vylágrovávat ty spojky, jinak si to neumím představit...
Je pěkný, že pěkně jezdí, ale s kýčovitym tlačítkem DoRIFTooo!!! si ho můžou nechat :)... Všem kšiltařům, Kenům Blockům ahoj...
Vskutku genialni. Takze auto ktere pravdepodobne pekne jezdi (cti je dost mozna nejlepe jezdici 4x4 HH soucasnosti) si muze ford nechat, protoze jeden z jiznich rezimu pojmenoval "jeuplnejednojak" a proto si ho muzou nechat, radeji si koupim HH co pojede hur (s horsimy, ale zato lepe pojmenovanymi(!) rezimy) ? :-DDokonale.
Ad 1) s ostatními HH jsem nejel, nemohu soudit. Své kupce si auto určitě najde a budou s ním spokojený....Ad 2) kategorii HH s tímhle výkonem i nižším nesleduji a v žebříčku mých hodnot jí nepřikládám významnou váhu. Pokud 300hp+ , tak praktický balení už DLE MÉHO úhlu pohledu není potřeba. Raději sedan nebo coupe.Ad 3) Opět můj názor - pokud AWD tak mezináp. diferrák jako základ nebo systém, který je založen na RWDJsem na prodeje celkem zvědavej, lidi s potřebama jako já sáhnou raději po Mustangu. Velká část lidí co chce HH a chce / může si dovolit provozovat takovej výkon možná radši šáhne po prémii. Subaristi zůstanou subaristama. Evisti, pokud nekoupí něco jetýho půjdou nejspíš taky do Rézy a o zbytek se poperou Golf R a FF RS. Ford s výhodou skalních fanoušků, Golf s teoretickou výhodou levnějšího servisu (s ???)...
Já si naopak myslím, že STI má problém. Ford nabídne více výkonu za menší peníze. Jestli má nebo nemá diferák je celkem jedno, haldexy s vektorováním preferující zadek jsou podle všeho více, než schopným řešením. STI stále disponuje 2.5T s mizernou pověstí. Focus by teoreticky oproti STI měl přidat více fun fuctoru. Navíc, Ford už si udělal velmi dobré jméno prvním FRS i mezi hardcore skupinou vyznavaču STI/EVO přestože byl pouhou předokolkou - teď k tomu přidává schopný pohon všech kol.Kvůli výše zmíněnému si myslím, že právě STI bude příchodem FRS poškozeno nejvíce. Golf R vyznávající konezrvativní a nenápadný přístup si svůj píseček určitě dokáže obhájit mnohem lépe.
I to je pravda, hodne bude zalezet na praferenci karoserie... Prostor na trhu urcite je, minimalne mezi rallyfans... Ohledne trvanlivosti motoru sti by v serii nemel byt problem, upravy a pece je vec druha. Zezacatku melo 2,5l problemy, ale melo bybyt uz davno vse ok.... Vy vysledku rozhodne kdo chce kolik % sti/a4/gtr (at si kazdej vybere) za kolik % ceny a pri jakejch dalsich provoznich nakladech... Na prodej jednicky nebo a45 asi moc zmena nebude
Ty mas urcite VW s vytribene impotentnimi jizdnimi vlastnostmi.
Ne, nástroj všech feťáku a rádoby závodníku 3er, když to musíš vědět a 4 roky jsem strávil s WRX chytráku ;-)
Jo tak 4 roky si mal nejake vylagrovane rakosnicke WRX a vadi ti doriftooo a siltovky? :D Kolko si mal na nom nalepiek svin a Brembo? :D
A cim jezdi vylagrovani Slovaci, co se u nas jeste nenaucili cesky?.. :-D
Jestli mne paměť neklame, tak žije v Polsku a jezdí Focusem. A co se tak oprostit od těchto idiotských připomínek, nebo jsi pupek světa?
Nejsem ten kdo se zacal navazet do ostatnich.... Jediny co jsem rek, je to, ze se mi 'drift mode' nezda jako vhodny, regulerni, oznaceni jizdniho rezimu tovarni automobilky ;-)
a mas pravdu, zase PR tlacitko pro blbecky na Facebook, proboha. cest WRX a STI zvlast!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.