Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo

Sklenka  |  13. 12. 2015 12:24

Je pěkný, že pěkně jezdí, ale s kýčovitym tlačítkem DoRIFTooo!!! si ho můžou nechat :)... Všem kšiltařům, Kenům Blockům ahoj...

Odpovědět  |   | 

Ty mas urcite VW s vytribene impotentnimi jizdnimi vlastnostmi.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Sklenka  |  13. 12. 2015 15:07

Ne, nástroj všech feťáku a rádoby závodníku 3er, když to musíš vědět a 4 roky jsem strávil s WRX chytráku

Odpovědět  |   | 
Atlis  |  13. 12. 2015 19:42

Jo tak 4 roky si mal nejake vylagrovane rakosnicke WRX a vadi ti doriftooo a siltovky? :D

Kolko si mal na nom nalepiek svin a Brembo? :D

Odpovědět  |   | 
Sklenka  |  13. 12. 2015 23:12

A cim jezdi vylagrovani Slovaci, co se u nas jeste nenaucili cesky?..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 12. 2015 11:13

Jestli mne paměť neklame, tak žije v Polsku a jezdí Focusem. A co se tak oprostit od těchto idiotských připomínek, nebo jsi pupek světa?

Odpovědět  |   | 
Sklenka  |  14. 12. 2015 11:53

Nejsem ten kdo se zacal navazet do ostatnich.... Jediny co jsem rek, je to, ze se mi 'drift mode' nezda jako vhodny, regulerni, oznaceni jizdniho rezimu tovarni automobilky

Odpovědět  |   | 
karel  |  15. 12. 2015 10:29

a mas pravdu, zase PR tlacitko pro blbecky na Facebook, proboha. cest WRX a STI zvlast!

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  15. 12. 2015 10:59

Vskutku genialni. Takze auto ktere pravdepodobne pekne jezdi (cti je dost mozna nejlepe jezdici 4x4 HH soucasnosti) si muze ford nechat, protoze jeden z jiznich rezimu pojmenoval "jeuplnejednojak" a proto si ho muzou nechat, radeji si koupim HH co pojede hur (s horsimy, ale zato lepe pojmenovanymi(!) rezimy) ?
Dokonale.

Odpovědět  |   | 
Sklenka  |  15. 12. 2015 14:44

Ad 1) s ostatními HH jsem nejel, nemohu soudit. Své kupce si auto určitě najde a budou s ním spokojený....
Ad 2) kategorii HH s tímhle výkonem i nižším nesleduji a v žebříčku mých hodnot jí nepřikládám významnou váhu. Pokud 300hp+ , tak praktický balení už DLE MÉHO úhlu pohledu není potřeba. Raději sedan nebo coupe.
Ad 3) Opět můj názor - pokud AWD tak mezináp. diferrák jako základ nebo systém, který je založen na RWD

Jsem na prodeje celkem zvědavej, lidi s potřebama jako já sáhnou raději po Mustangu. Velká část lidí co chce HH a chce / může si dovolit provozovat takovej výkon možná radši šáhne po prémii. Subaristi zůstanou subaristama. Evisti, pokud nekoupí něco jetýho půjdou nejspíš taky do Rézy a o zbytek se poperou Golf R a FF RS. Ford s výhodou skalních fanoušků, Golf s teoretickou výhodou levnějšího servisu (s ???)...

Odpovědět  |   | 
Vavris  |  17. 12. 2015 10:40

Já si naopak myslím, že STI má problém. Ford nabídne více výkonu za menší peníze. Jestli má nebo nemá diferák je celkem jedno, haldexy s vektorováním preferující zadek jsou podle všeho více, než schopným řešením. STI stále disponuje 2.5T s mizernou pověstí. Focus by teoreticky oproti STI měl přidat více fun fuctoru. Navíc, Ford už si udělal velmi dobré jméno prvním FRS i mezi hardcore skupinou vyznavaču STI/EVO přestože byl pouhou předokolkou - teď k tomu přidává schopný pohon všech kol.

Kvůli výše zmíněnému si myslím, že právě STI bude příchodem FRS poškozeno nejvíce. Golf R vyznávající konezrvativní a nenápadný přístup si svůj píseček určitě dokáže obhájit mnohem lépe.

Odpovědět  |   | 
Sklenka  |  17. 12. 2015 11:18

I to je pravda, hodne bude zalezet na praferenci karoserie... Prostor na trhu urcite je, minimalne mezi rallyfans... Ohledne trvanlivosti motoru sti by v serii nemel byt problem, upravy a pece je vec druha. Zezacatku melo 2,5l problemy, ale melo bybyt uz davno vse ok.... Vy vysledku rozhodne kdo chce kolik % sti/a4/gtr (at si kazdej vybere) za kolik % ceny a pri jakejch dalsich provoznich nakladech... Na prodej jednicky nebo a45 asi moc zmena nebude

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 12. 2015 14:03

Technici si pohrály s převody? Když už mají ve fordu v konstrukčním oddělení samé ženské, tak by motoristický novinář měl snad napsat "Techničky" ne?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  13. 12. 2015 19:18

Na překlepy bych se vykašlal, podstatné je že technici u Forda nastavili zadní pohon trochu do rychla, tak jak se to běžně dělalo už kdysi u aut s primitivní viskózní spojkou

Odpovědět  |   | 
Moik  |  13. 12. 2015 19:39

Vana: A co to teda způsobí? Více TM se tím dozadu nepřenese, to víme. Půjde tam více výkonu. Takže se zadní kola budou sjíždět víc, jak přední?

Odpovědět  |   | 
Olda  |  13. 12. 2015 22:29

Je to oddělené spojkou, takže trvale se víc ojíždět nebudou.

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  14. 12. 2015 11:12

budou se vylágrovávat ty spojky, jinak si to neumím představit...

Odpovědět  |   | 
Štěpán  |  14. 12. 2015 19:10

MOžná bych měl i já malé spekulace, snad, že Ford platil za nespolehlivou značku, ale u každé divize je to dle mého úplně jiné auto. A navíc jestli se chci s autem takového ražení bavit zkrátka to něco stojí
A soudit něco dle jednoho článku, když s tím ještě nikdo z Vás nejel (a asi ani nepojede)
je trochu škoda.
Vůbev bych to neodsuzoval.....a když slovo Drift táhne a podpoří to marketing prodeje proč ne...
Ostatně Ford s tím nikoho neobtěžuje a už vůbec nenutí k nákupu!!
PS: Ať si každej koupí dle svého uvážení, ale kritiku s mírou!

Odpovědět  |   | 
Aviater  |  18. 01. 2016 14:56

Trochu odbočím od RS. Vlastním focus 1.6 benzin, nájezd 130 tkm, sedum let a za celou dobu jedna žárovka v hlavním světlometu a výměna vyteklých zadních tlumičů. To přece není špatné?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 12. 2015 20:54

Téměř vyplatilo. Co to jako je? Buď se vyplatilo, nebo ne.

Odpovědět  |   | 
K&K&K  |  14. 12. 2015 08:52

Definitivní soudy asi rozumný člověk po prvním krátkém svezení na sedadle spolujezdce nevynáší. To lze čekat až auto bude v pořádném testu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

dnes | Petr Schnagl | 49 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A