napiste mi nekdo az zacnou delat RS 4x4 nebo se zadnim nahonem, protoze nevim co si chce ford dokazovat ale pred 300 koni za predni kola je uz moc .. !!
také mi to přijde jako kravina, ono stačí už auta se 180 hp na předku a hrabe to furt :(
nic proti čtyřkolce.. Ale než příště plácneš to, cos napsal, tak se zkus alespoň současným RS projet. Žádné hrabání pokud vyloženě nechceš se díky zavěšení a samosvoru nekoná a ani jiné obvyklé neduhy předokolek nejsou nijak zvlášť patrné. Je nesmysl kecat bez znalosti tohodle auta o tom, že je to moc je proto, že nějaké auto neumí zvládnout 180 koní.Projeď se a pochopíš.
hele mám A4 s torsenem quattro s cca. 240hp a 235 široké gumy (1740kg) a když jsem teď vyměnil spojku tak mi to hrábne i na suchu. proto jsem 100% přesvědčen, že tenhle ford se 300hp může mít klidně samosvor, ale jak tu někdo psal, s tím se bez kontroly trakce nerozjedeš ani na mokru, na suchu při výjezdu ze zatáček ty gumy nemůžou přenést tenhle výkon na silnici, bude to klouzat. měl jsem blbý těžký dieselový mondeo 160hp a 420Nm a to hrabalo pořád. vím že se to nedá moc srovnávat, ale tenhle RS má DVOJNÁSOBNEJ výkon v menším autě!jinak jsou auta se zadním náhonem se kterejma si dojedeš na nákup a zábava s nima je ještě mnohem větší. ale je pravdou, že Focus RS je asi předokolka s nejlepšími jízdnimi vlastnostmi na světě, ale stejně si myslím že být to 4x4 nebo RWD bylo by to ještě lepší.
dokud se nesvezeš, tak fakt nemá smysl nad tím takhle mudrovat. specielně ten výjezd ze zatáčky pod plynem bych ti doporučil zažít. O mokru nemá smysl spekulovat - jasně že tam bude každé hnané kolo navíc znát, ale osobně považuji chování RS s ohledem na jeho výkon a koncepci za téměř zázračné. Zadokolka může mít pro někoho také své kouzlo, ale popravdě neznám žádné malé lehké auto se zadním náhonem, které by takovýto výkon zvládalo nějak kultivovaněji krotit a zvládat. Obvykle trpí tím, že narozdíl od velkých sporťáků je nejde tak dobře vyvážit a hnaná zadní náprava není dost zatížena. Hrábnout dokáže lecos - já mám výrazně větší(težší) čtyřkolku s trochu menším výkonem a stejně hrábnu když chci. To celkem nic neznamená. Hrabě každý mamlas s favoritem, když chce. Pro to jak překvapivě dobře tohle auto funguje a jak moc se pletou ti, co od stolu podle papíru tuhle věc odsoudí, je podstatné třeba právě to, že na okruhu dokáže být rychlejší než STI považované jinak za celkem dobře fungující auto s obdobným výkonem.
o super podvozku žádná, to jsem psal že je super, to že je rychlá je samo sebou, to že nemůže být zábavná také netvrdím, ale prostě zábava se zadním náhonem nebo v tomto případě se 4x4 bude větší, i když tohle auto nyní funguje perfektně. měl jsem možnost si zablbnout v nissan sx200, cca. 280hp, řeknu vám, je to absolutně něco jiného, tahle silnější lehká auta se zadním náhonem nebo 4x4 jsou prostě dokonalá pro blbnutí. ten focus rs je přeci jen určen pro trošku jiné situace.
neříkej dokud jsi nejel co to nemůže být - můžeme se tu sice dokola přít - já zas nejel s nisanem. Podstatné je, že jsem viděl osobně na okruhu v cca 10ti případech, které jsem stačil za den zahlédnout, jak do toho auta sedá člověk přesvědčený, že to nemůže být nic extra v té "předokolce" a vylejzá z toho člověk, který má oči navrch hlavy, směje se, že mu málem padá vršek hlavy a brumlá si "to neni možný, to neni možný, "
potom je divný, že i novináři říkaly, že to ten výkon nedokáže naplno přenést. ;-) a žádná revoluční náprava na tom nic nemění. Kdyby tam nebyl samosvor, nedokázalo by se to na mokru ani rozjet. A u nás prší poměrně často...
znášto kdyby chyby - on tam ten samosvor je a prostě to jako celek funguje. Pokud má někdo dojem, že ten výkon naplno nepřenese - i s favoritem dokážeš zahrabat, hrábnu s libovolnou čtyřkolkou - takře které auto dokáže výkon zcela přenést a k čemu je to vlastně potřeba. IMHO podstatné je, jak dokáže vůz rozdovádět to, co přenést dokáže. A toho je u tohoto auta opravdu nemálo. Jasně že nemá smysl se honit za každým dalším koněm, ale RS je jedno z mála aut, které v každé generaci posouvá hranice toho, co je technologicky možné, tak proč předem bez znalosti věci hospodsky pochybovat o tom, že i tentokrát to bude zábava.
taky bych si takhle jednostranně zaměřené auto asi nekoupil
mě naopak nepřijde nijak jednostranné. Je to sporťák, se kterým se za pár kaček v případě zájmu spolehlivě vyblbneš na okruhu (kde budeš minimálně na suchu rychlejší než kdejaká osvalená čtyřkolka), i s ním odvezeš děti do školky a sjedeš na velký nákup aniž bhy se o to auto musel strachovat a přemejšlet, co se ti tam vejde. Existují auta pohodlnější na dlouhé cesty a existují čistokrevné sporty, ale pokud chceš právě něco co má trochu od každého a není tedy jednostranné, tohle jedna z celkem zábavných voleb.
boha jeho co ty černé zrcatka? proc ne modra jako cele auto proooooc?? :-/
na druhej strane dovtedy mozme nanho setrit :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.