Ford Focus RS nové generace bude! Těšte se na výkon přes 300 koní

Poslední Ford Focus RS byl bez přehánění prodejním trhákem. Celá vyrobená série zmizela ze skladů velmi rychle a nakonec došlo dokonce na ostřejší Focus RS500. Po průšvihu s předchozím „eReSem“, které bylo pro Ford velmi prodělečné, si vrcholný Focus napravil reputaci a podle všeho se díky tomu dočkáme verze RS také u nejnovější generace. Ve Frankfurtu bude k vidění varianta ST, která disponuje dvoulitrovým motorem EcoBoost naladěným na 250 koní. Jenže tato jednotka dokáže vyprodukovat ještě mnohem více.

Gunnar Herrmann, který pracuje u Fordu jako C-Car Director (na starosti má malé modely), potvrdil v rozhovoru pro server Driver.au to, že nabídka Focusu provedením ST neskončí. Podle něj RS bude! Očekávat ho můžeme někdy na přelomu let 2013 – 2014. Pod kapotou najdeme dvoulitrový EcoBoost naladěný na výkon hodně přes 300 koní. Hermann v rozhovoru také uvedl, že RS zůstane u pohonu předních kol. Napřední nápravě opět najdeme zavěšení Revoknuckle.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 119 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 74 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků