tenhle motor je naprosto debilní "open deck" hliníkovej rumpál vymyšlenej v usa primárně pro mustanga...
Těsnění pod hlavou kolabují.Probíráni na všech Ford fórech.Řešeno výměnou motoru po ujetí 12.000km.
Jsem myslel, že životnost VW motorů už překonat nejde, ale Ford to dokázal:-D Kdyby tam dali normální motor a ne motor ze sekačky s turbem pro lokomotivu tak by se to nestalo...
Současný dvoulit TSI, který se dává do Rsy nebo Cupry atd. je jeden z nejlepších čtyřválcu současnoti. TO zaprvé a neuzná to jen slepý tupec, který do morku kosti nesnáčí koncern. Do dneška nechápu, proč se zbavili toho nejlepšího co Ford kdy do aut dával a to 2.5T. Úsměvné je, že to nejlepší co tam dával je ještě od Volva :D
Koncernové TSi v Cupre jsem měl a po 11 motor KO
Niekto TSi, niekto V8 B-]
@qwerty : Naprosto souhlas! Dobře že se tady zapojuje i někdo normální a ne jen chytráci, F1 mechanici a tuneři za slovo vzatí :-D Ať jsem Focusu RS celkem fanda, tak by si ho osobně asi nikdy nekoupil. Tady ty hot-hatche jsou mi prostě už vzdálené. V 18ti to dostat = paráda. Ale pomalu ve 30 už mám asi jiný cíle jako M4,M2 nebo McLaren 650s :-D
A preto je najlepsou volbou nieco zo stredu.Motor 1.0EB je dobry, pretoze ma o.i. aj poctivu vanu (je jasne co myslim, ze). No a tak aj nieco vydrzi. Nemal som s nim problem, vo focuse kombi ma prijemne prekvapil a na okreske som ho prevetral az az. Inak s Mustangom 2.3 Turbo by som bol v pohode. Neznamena nutne ze silnejsie auto je lepsie. Aj ked, klasika V8 (a to uznavam) je a bude vzdy neprekonatelna. A ked si (na blbnutie) chcem kupit masinu, nie je predsa len lepsia Ultima GTR? Az tak draha zasa nie je - no a je to rychle tak ze je to az neslusne a ten ford proti tomu posobi ako beckovy dorast ;-)
Jestli jsi se nepokusil použít mozek, tak zkus nyní, stačí na chvíli. Pokud jsem dobře četl, tak se jedná jen o motory 2,3 EB, a ty rozhodně v sekačkách nenajdeš, ale v Mustangu, s jeho obdobou, ano. Pro sekačky jsu určeny jiné motory, ale těm těsnění a pod hlavou válců neodchází.http://www.autoforum.cz/zajimavosti/fordu-ma-prus... ...
A to těsnění pod hlavou válců a jiné problémy už mají vychytané? Auto za 1,1 mil. by mohlo chvíli vydržet.
Ale di ty brepto... Myslím že máš problém ty s těsněním a svou hlavou na krku.😊
Božínku, někdo nadává na něco jiného než na Škodovku, pojďme ho kamenovat. Hele cígo, ty problémy tam byly a mlž si jak chceš...
A chces snad poprit, ze modely RS a ST nemely problemy s motory?Co jsem cetl na zahranicnich forech, tak reseni visco spojek misto zadniho diferencialu je taky pomerne financne narocne, oproti standardnimu diferaku. Uvidime, jestli vydrzi i do pristi verze.
Tak od Fera to byl jen takový výkřik do tmy, asi ho má jako modlu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.