Ford Focus RS může mít samosvor vpředu i v Evropě. Za 111 000 Kč

14 komentářů

DDT
24. září • 22:37

tenhle motor je naprosto debilní "open deck" hliníkovej rumpál vymyšlenej v usa primárně pro mustanga...

Rex
24. září • 18:36

Těsnění pod hlavou kolabují.
Probíráni na všech Ford fórech.
Řešeno výměnou motoru po ujetí 12.000km.

Neurotic
24. září • 19:44

Jsem myslel, že životnost VW motorů už překonat nejde, ale Ford to dokázal:-D Kdyby tam dali normální motor a ne motor ze sekačky s turbem pro lokomotivu tak by se to nestalo...

qwerty
27. září • 10:50

Současný dvoulit TSI, který se dává do Rsy nebo Cupry atd. je jeden z nejlepších čtyřválcu současnoti. TO zaprvé a neuzná to jen slepý tupec, který do morku kosti nesnáčí koncern. Do dneška nechápu, proč se zbavili toho nejlepšího co Ford kdy do aut dával a to 2.5T. Úsměvné je, že to nejlepší co tam dával je ještě od Volva :D

Milan
13. října • 16:23

Koncernové TSi v Cupre jsem měl a po 11 motor KO

Antiautomat
27. září • 20:28

Niekto TSi, niekto V8 B-]

pirata.della.strada
27. září • 11:23

@qwerty : Naprosto souhlas! Dobře že se tady zapojuje i někdo normální a ne jen chytráci, F1 mechanici a tuneři za slovo vzatí :-D Ať jsem Focusu RS celkem fanda, tak by si ho osobně asi nikdy nekoupil. Tady ty hot-hatche jsou mi prostě už vzdálené. V 18ti to dostat = paráda. Ale pomalu ve 30 už mám asi jiný cíle jako M4,M2 nebo McLaren 650s :-D

Antiautomat
25. září • 17:47

A preto je najlepsou volbou nieco zo stredu.Motor 1.0EB je dobry, pretoze ma o.i. aj poctivu vanu (je jasne co myslim, ze). No a tak aj nieco vydrzi. Nemal som s nim problem, vo focuse kombi ma prijemne prekvapil a na okreske som ho prevetral az az. Inak s Mustangom 2.3 Turbo by som bol v pohode. Neznamena nutne ze silnejsie auto je lepsie. Aj ked, klasika V8 (a to uznavam) je a bude vzdy neprekonatelna. A ked si (na blbnutie) chcem kupit masinu, nie je predsa len lepsia Ultima GTR? Az tak draha zasa nie je - no a je to rychle tak ze je to az neslusne a ten ford proti tomu posobi ako beckovy dorast ;-)

Mirek
24. září • 21:46

Jestli jsi se nepokusil použít mozek, tak zkus nyní, stačí na chvíli. Pokud jsem dobře četl, tak se jedná jen o motory 2,3 EB, a ty rozhodně v sekačkách nenajdeš, ale v Mustangu, s jeho obdobou, ano. Pro sekačky jsu určeny jiné motory, ale těm těsnění a pod hlavou válců neodchází.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/fordu-ma-prus... ...

Aleš
24. září • 12:45

A to těsnění pod hlavou válců a jiné problémy už mají vychytané? Auto za 1,1 mil. by mohlo chvíli vydržet.

Fero
24. září • 14:52

Ale di ty brepto... Myslím že máš problém ty s těsněním a svou hlavou na krku.😊

qwerty
27. září • 10:47

Božínku, někdo nadává na něco jiného než na Škodovku, pojďme ho kamenovat. Hele cígo, ty problémy tam byly a mlž si jak chceš...

Tom
24. září • 16:40

A chces snad poprit, ze modely RS a ST nemely problemy s motory?
Co jsem cetl na zahranicnich forech, tak reseni visco spojek misto zadniho diferencialu je taky pomerne financne narocne, oproti standardnimu diferaku. Uvidime, jestli vydrzi i do pristi verze.

mz
24. září • 18:34

Tak od Fera to byl jen takový výkřik do tmy, asi ho má jako modlu

Doporučujeme

Články odjinud