Ford Focus RS může mít samosvor vpředu i v Evropě. Za 111 000 Kč

Ještě sportovnější zážitky při jízdě ve Fordu Focus RS nyní umožňuje speciální sada RS Edition. Ta se již nabízí i v České republice.

Speciální odstín modré barvy Nitrous, matně černá střecha a kryty zrcátek ve stejném odstínu. Kromě toho dvoubarevná skořepinová sedadla, devatenáctipalcová kovaná kola s černým povrchem a hlavně - mechanický samosvorný diferenciál.

To jsou hlavní odlišnosti nového Fordu Focus RS se sadou RS Edition od základního provedení tohoto vozu.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Výše zmíněnou výbavu získáte za příplatek 111 000 Kč, který pak základní cenu vozu 952 900 navýší na celkových 1 063 900 Kč.

Namontovaný samosvorný diferenciál Quaife na přední nápravě, který vyvinul sám Ford Perfomance snižuje točivý moment přenášená na kolo s horší trakcí. Naopak více momentu posílá na to kolo, které má lepší záběr. Tím se eliminuje nežádoucí prokluz předních kol a lze lépe využívat potenciál tohoto auta s 257 kilowattovým motorem. 

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Na fotky standardního provedení focusu RS se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků