Ford Focus RS může mít samosvor vpředu i v Evropě. Za 111 000 Kč

Ještě sportovnější zážitky při jízdě ve Fordu Focus RS nyní umožňuje speciální sada RS Edition. Ta se již nabízí i v České republice.

Speciální odstín modré barvy Nitrous, matně černá střecha a kryty zrcátek ve stejném odstínu. Kromě toho dvoubarevná skořepinová sedadla, devatenáctipalcová kovaná kola s černým povrchem a hlavně - mechanický samosvorný diferenciál.

To jsou hlavní odlišnosti nového Fordu Focus RS se sadou RS Edition od základního provedení tohoto vozu.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Výše zmíněnou výbavu získáte za příplatek 111 000 Kč, který pak základní cenu vozu 952 900 navýší na celkových 1 063 900 Kč.

Namontovaný samosvorný diferenciál Quaife na přední nápravě, který vyvinul sám Ford Perfomance snižuje točivý moment přenášená na kolo s horší trakcí. Naopak více momentu posílá na to kolo, které má lepší záběr. Tím se eliminuje nežádoucí prokluz předních kol a lze lépe využívat potenciál tohoto auta s 257 kilowattovým motorem. 

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Na fotky standardního provedení focusu RS se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků