Ford Focus RS může mít samosvor vpředu i v Evropě. Za 111 000 Kč

Ještě sportovnější zážitky při jízdě ve Fordu Focus RS nyní umožňuje speciální sada RS Edition. Ta se již nabízí i v České republice.

Speciální odstín modré barvy Nitrous, matně černá střecha a kryty zrcátek ve stejném odstínu. Kromě toho dvoubarevná skořepinová sedadla, devatenáctipalcová kovaná kola s černým povrchem a hlavně - mechanický samosvorný diferenciál.

To jsou hlavní odlišnosti nového Fordu Focus RS se sadou RS Edition od základního provedení tohoto vozu.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Výše zmíněnou výbavu získáte za příplatek 111 000 Kč, který pak základní cenu vozu 952 900 navýší na celkových 1 063 900 Kč.

Namontovaný samosvorný diferenciál Quaife na přední nápravě, který vyvinul sám Ford Perfomance snižuje točivý moment přenášená na kolo s horší trakcí. Naopak více momentu posílá na to kolo, které má lepší záběr. Tím se eliminuje nežádoucí prokluz předních kol a lze lépe využívat potenciál tohoto auta s 257 kilowattovým motorem. 

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Na fotky standardního provedení focusu RS se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků