Ford Focus RS: ještě výkonnější než ST (spy photos)

Na ženevském autosalonu představil Ford nový Focus ST, pod jehož kapotou se vyhřívá přeplňovaný pětiválec 2.5 l s výkonem 162 kW (220 k). Pohon je v tomto případě přenášen pouze na přední nápravu.

Verze RS, která je zachycena při testování na obrázcích, by měla pak dostat ze stejného motoru okolo 250 k (184 kW, některé zdroje hovoří o 191 kW/260 k). Poháněna by pak měla být všechna kola; Ford použije systém Volvo AWD. Mnohé prvky Focusu RS budou pocházet z nového WRC speciálu, který si odbude premiéru na trati v příštím roce. V RS se tak mohou objevit brzdy Brembo, sportovní sedačky Sparco, litá kola OZ Racing apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus WRC

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus ST

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků