Ford Focus RS je zpět. Má motor z Mustangu, pohon 4x4 a jezdí bokem

73 komentářů

JA-NE
4. února • 10:34

Dobry pocinB-] fordu. tak jako s eresom od skodovky by som neporovnaval, oktavka nema podvozok a je to pseudo sportove auto. ja by som povedal ze obycajne rodinne.
celkom by ma zaujimalo porovnanie RS vs.STI

XiXao
3. února • 20:20

A kde je vyklepáváš? Na okruhu nebo tím vyklepáváním myslíš předjet na běžný silnici někoho, kdo s tebou zrovna nemá chuť závodit?

Raasi
3. února • 19:07

škoda, že nemá i automat :-( hned bych šel vypsat objednávku:-)

Štěpán
3. února • 19:22

Hmm tobě taky hrabe...chtít sportovní auto s automatem...někoho holt nová super moderní doba už pohltila....
Kořeny sportovního řízení jdou spolu s takovým myšlení do hajzlu...to je samej vektoring atd..
ale řídít už nikdo pořádně neumí..kdyby si polovina dnešních řidíčů sedla do opravdu sportovního auto bez ABS a všech el. píčovinek snad by se ani nerozjeli..:-(

jehoVista
5. února • 17:51

A co synchro? To muze byt? Starter je taky picovinka, ne? Posilovac? Diferencial? ...

Štěpán
8. února • 10:41

Úsměvné..co je na diferenciálu elektronického??
Škoda, že prostě jen někdo bezmyšlenkovitě na něco reaguje a vlastně ani neví na co..
Stejně tak startér a ostatní bláboly, které jsi napsal....ono prostě rozlišit pojem el. asistenti atd je holt..rozdíl mezi věcma, které auto potřebuje k provozu, ale třeba by tě víc potěšila startovací klika než okna v elektrice :-)

hostitel
3. února • 19:39

Štěpán: hlupáčku, co poradíš těm, jako já, co nemají funkční levou nohu a chtějí si taky zajezdit? Jezdim na 280koních s automatem a vyklepnu každý podivný RS a mám to jenom na předku, nepotřebuju na to 4x4...

OnlyTruth
3. února • 18:45

pekne , velmi sa mi pacia rska ale ten interier - myslim konkretne ten display a okolo toho to oblozenie :( to vyzera ako z nejakeho korajcana hyundaiu ci kii, tak ano americania tie nove diajny interieu flakaju ,ale mozno sa mi to zda koli tomu ze nemci nahodili vysoku latku.. :)

Vana666
3. února • 17:49

Moc nerozumím tvrzení Fordu, že vysokou hodnotu příčného zrychlení 1g dosahuje auto díky použitému systému 4x4. Jaká je tam souvislost ? :-(

Rampa
3. února • 20:02

řekl bych, že docela zásadní, pokud umí poslat výkon dozadu i dopředu, vlevo i vpravo (má vzadu samosvor) tak v zatáčce pošle výkon na to kolo (kola), které má (mají) lepší adhezi a zatíží je na maximum co snesou (součet podélné a příčné adheze). Takové auto pak vykazuje lepší příčné přetížení než samotná předokolka nebo zadokolka, které takovou "distribuci" výkonu neumí.

Vana666
3. února • 21:14

To máš sice pravdu, ale pokud se bavíme o maximálním bočním zrychlení tak jakákoliv akcelerace (kladná i záporná) omezuje velikost adheze v příčném směru takže při jízdě pod větším plynem hodnota bočního zrychlení vždy klesá.
Absolutně nejvyšší příčné zrychení lze dosáhnout při průjezdu zatáčkou s minimálním plynem a v té chvíli se uspořádání pohonu prakticky neprojeví. Souhlasím ale že je to technický detail. Při jízdě pod velkým plynem samozřejmě lepší rozložení hnacích sil zvýší boční přetížení, byť nedosáhne absolutního maxima.

Vana666
3. února • 21:29

Mimochodem, ten Focus vzadu nemá samosvor, ale každé zadní kolo je poháněné přes samostatně řízeno spojku. Z toho je jasná i funkce a možné rozložení sil.

Rampa
4. února • 8:34

Ano, nemá klasický samosvor, ale ty dva elektronicky řízené "haldexy" umí totéž, prostě distribuovat výkon tam, kam je potřeba a proti klasické mechanice to umí dělat i v předstihu než ta potřeba nastane.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
4. února • 9:36

A jak to prosim s predstihem dela? To auto dopredu vi, ze za sekundu zatocim, tak se diferak dopredu zamkne? :))

Zelí
3. února • 16:16

Typicky fordovský výplach mozku. A ford troubové už hýkají blahem. Dvacet let blábolení o jediné ostré předokolce, o zvládnutých 300 koních na přední ose o specielní přední nápravě, která nepřenáší trakční síly do řízení a další hromady nesmyslů a lží je možno odhodit ........ konečně škudlilové od forda pochopili, že bez pohonu obou náprav to nepůjde a že jim hrozí to, že i největší zabedněnci, kteří jim ty bláboly léta baštili, už jim ty bláboly nesžerou a přijdou tak o poslední skupinu svého fanklubu a tím i o značnou část svých zákazníků. Tak se i česká skupinka vošického pohrobků dočkala a může spustit oslavné chorály. :-D

TankMurdock
4. února • 10:56

Jo ty tragéde a když dělali u Fordu Escort RS Cosworth, Sierru RS Cosworth a to nemluvím o Fordu GT 40 a podobně, dělali u Škoda auto co? Já ti odpovím jezdili po auto salonech aby se dozvěděli kde se do auta montuje motor. :-D

Josef
3. února • 21:31

Můj ty bože, Zelí opět šíří "moudrosti".... Že tě pořád, milé Zelí, baví ztrapňovat se a prokazovat, jak málo víš a jak ničemu nerozumíš, a proto máš tak "radikální" názory, které jsou obrazem tvého "jednoduchého" vnímání jakékoliv skutečnosti. Připomínám tvůj naprosto trapný názor na americký trh s automobily a na technologickou úroveň automobilové produkce v USA. Nedáš si pokoj přes to, že objektivní skutečnosti dostupné na netu a i informace třeba z autosalonu z Detroitu průkazně ukazují, jak jsi mimo realitu a jak jsi myšlením zaostalý - prostoduchý. O tvých znalostech nemluvě...
Po čase na úvodní stranu Autorevue a u Focuse a zase .... Zelí! Škoda slov.... Příště abych se už bál na Autorevue vůbec kliknout...

Karbenátky
3. února • 18:34

No to je góóól opět čeští BFU ovívají ty svoje oktávky :D, vždyť ta plečka má vzadu místo nápravy lešenovou trubku :D :D :D a místo motoru Petry :D :D :D ...ooooh pardon já zapomněl Škoda provedla mnohamiliónovou investici a do Octavie mk3 dala u modelu RS dozadu multilink, btw ford dával nezávislé zavěšení už v 80tých letech i do toho nejlevnějšího vozítka :D :D :D...jenže těžko něco chtít po Škodovkářích když k nákupu Felicie je přesvědčila reklama kde prázdné auto bylo uchyceno za všechny dvěře vozu a zvednuto do vzduchu :D s hláškou: ŠKODA FELICIA POSTAVENA Z TĚCH NEJLEPŠÍCH A NEJODOLNĚJŠÍCH MATERIÁLŮ :D , ale že je to pojízdná rakev tam neřekli.....takže Škodováci nezáviďte, každý ví, že Octavia je sportovní asi jako Miloš Zemanů ;)PS: sám sem měl 2 roky Octavii MK1 viRS a bylo to auto který jezdilo do zatáček hůř jako mondeo mk2 mojí matky, pro nedůvěřivce přiložím i foto ;)

goes
3. února • 22:03

a ted si vem, ze takova Vette pouziva listove pera a dokaze pozavodit vymazelne ferrari a lamba s multilinky... jo mily zlaty, podstatne je, jak to funguje v realu, ne to, ze si myslis, ze neco je lepsi a horsi. Takovy Megane RS je taky zdarnym prikladem, ze pro dosahovani fantastickych casu, vysledku a zabavnosti neni treba auto naplnit kde jakou moderni ptakovinou.A stejne, kdyby ti nerekli zda ma auto vlecne ramena nebo multilink, tak to nepoznas.

Ac
3. února • 22:29

ty určitě ne...ale s vette pozávodit ferrari... to zas byl vlhkej sen, co? :-P

goes
3. února • 22:57

staci, ze ty jo...muzes se podivat jake casy ma vette za 2 mega s listovymi pery a jake Ferrari a Lamba za 3-4-5-10ti nasobek...http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bunda
3. února • 23:34

ne, že bych ti chtěl nějak kazit iluze, ale doporučuju ti, přečíst si podrobně obsah odkazu a nedělat ze sebe pitomce...

GLD
3. února • 23:54

Ale nto tak, pánové... netrapte ho.. ;-)goes:
1) vette už od 5 verze má hodně sofistikovaný podvozek. A pokud jsi někde četl, že vette má listová pera a představuješ si ty od žebřiňáku, pak tě musím zklamat. To co používaj v GM je od něj vzdálené jako pěstní klín od současného keramického nože...
2) ty dobré výsledky, které na Nringu vette má jsou firemní testy, kde s autem jezděj ultraprofíci a maj pro sebe vyhrazenou trať. Srovnávat to s výsledkama co zajedou emani z médií..
3) když se podíváš líp,tak ty top vetty maj závodní gumy. A to je úplně jiná liga...Vetta (od 6tý generace) je fakt rychlá, ale s lambama a ferkama bych ji fakt nesrovnával...

GLD
4. února • 0:00

a ještě bych dodal - za nízkou cenou vette stojí i nic moc prestiž a průměrný zpracování...

goes
4. února • 0:05

hele ja vim, ze tam nema listovky jako vidis na vagonech vlaku a vim, jaky system pouziva. Co se tyka srovnani, tak ji srovnavam akorat v jizdnich vykonech. Obycena C6 Z06 dokazala zajet velmi dobre casy na NS, kde za sebou nechala i Enzo. A tech okruhu, kde ma casy pred Ferrari ci Lamby je spousta. To, ze do minule generace ta cena byla vyvazna kvalitou neresim, to je druhotne.
Mi je kazdopadne cela Vette vis kde. Muzeme vzit treba zmineny Megane RS, no jakopak ma napravu a jakepak zajizdi casy vuci megamultilinkovym autum na kazdem zrcatku.Proste o tom to neni.

GLD
4. února • 0:08

"Obycena C6 Z06 dokazala zajet velmi dobre casy na NS, kde za sebou nechala i Enzo." Mohu požádat o zdroj informace?

goes
4. února • 9:35

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg... ... Z06 - 7:22
Enzo - 7:25A pozor, vsechno to, co mela Z06 byla bezna priplatkova vybava. Nic, co by neslo zakoupit v priplatcich.

GLD
4. února • 9:54

Kdyby tady byl smajlík, jak někdo zouafal buší hlavou do zni, použil bych ho... Slovy klasika - Ale Mlho, to je právě to, o čem tu už hodnou chvíli hovoříme....Vette se závodníma gumama, řízená profíkem (co bezpochyby má na okruhu najeto "milión kol"...) ve srovnání s amatérským moulou z časopisu...
Ach Můj Bože...
a já naiva doufal v nějaký logický argument :-(

GLD
4. února • 10:03

goes: v jednom z dílů top gearu jezdí clarkson (kterej řídil řádově víc aut než amatéři z eva - a celou řadu supersportů i vlastní) s dýzlovým Jagem po ringu a po dlouhý době a hafu projetejch kol dokáže zajet čas pod 10 minut. Pak si do Jagu sedne Sabine, která má ring najetej jako slušnej profík a bez znalosti auta zajede čas skoro o minutu lepší....
už chápeš?

goes
4. února • 10:31

Ten borec, co jezdi pro evo ma na tom okruhu najeto ohromne mnzostvi, opravdu to neni vratny, ktereho rano vytahli. Koukni se na Jandu, takovy pisalek z ceskeho auto webu a jake casy umi jezdit na ringu.
Proste chapu te. Nasel sis dost duvodu, proc je ten cas Vette k nicemu a je to. Mi je uprimne uplne jedno jaky ma cas. Podstatne je jen to, ze s archaickymi pery zajede casy...http://fastestlaps.com/cars/chevrolet_corvette_z... ... muzes si rozkliknout jednotlive okruhy a uvidis kde ma jaky cas a jak jsou na tom konkurenti. Na to ze to mas low cost karu pro americke delniky s pery pod kapotou jsou ty casy famozni. A ano, mozna neporadi vsude Enzo, ale stara Z06 za sebou nechva bezne Italii, Gallardo apod. A opravdu to neridi vzdy tovarni jezdec s normalnimi gumami na kterych odjedes ze salonu.

GLD
4. února • 11:35

omg, ty jseš demagog. Já nikde netvrdím, že je to vrátnej. Rozhodně ale NEMÁ najeto tolik a s konkrétním autem, chápeš?
Profík z továrny se tím živí a jezdí jediný auto třeba rok. A asi je zbytečný se bavit o tom, jak moc ho má "v ruce".Já to vidím takhle, ty ses ve prospěch oktávky rozhodl použít amatérskej argument s vette (navíc u využití jejich technologie je slovo archaický mimořádně bizarní) a nehodláš od něj ustoupit ani přes očividná fakta.
Tak si to užij...

GLD
4. února • 10:06

k dalším věcem se vyjadřovat nebudu. Chápu jak to myslíš a z určitýho úhlu s tebou i souhlasím, ale tohle jsou argumenty jak když budeš tvrdit, že šlehačka je sladká, protože je bílá jako cukr.

GLD
4. února • 10:09

a ještě k těm gumám: The Pilot Sport Cup ZP (Zero Pressure) is Michelin’s Streetable Track & Competition run-flat tire developed for Corvette Z06 and ZR1 drivers who participate in racetrack lapping days and car club competition events. ...for use in dry conditions...
zdroj: Michelin

goes
4. února • 10:26

Kazda automobilka co dela sportovni vozy si nechava delat pro sebe gumy. Dela to Ferrari, dela to Porsche, dela to Lambo, to je uplne normalni, ty gumy jsou normalne homologavne pro bezny provoz, zadne zavodni slicky apod.

GLD
4. února • 11:27

Bože ty seš ale případ.
"Pilot Sport Cup ZP radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning". Do normálních gum maj tyhle stejně daleko, jako fabie k formuli 1. Ještě potřebuješ něco vysvětlit?

goes
4. února • 10:03

Mohu se zeptat co je na ten silnicnich gumach zavodniho? Stoji na nich hafo jinych aut od vyroby. Enzo taky pouzivalo v podstate semislicky od vyroby, takze jaky je v tom rozdil? A proc cas ridicu magazinu je automaticky horsi, ze od automobilky, podivej se kolik je tam casu stejnych aut, kdy zavodnici jsou na tom hure. Mi trochu pripada, ze hledas same vymluvy, jak ten cas shodit. Seriove auto se seriovou vybavou, kterou si muzes k vozu prikoupit s plnou homologaci na silnici zajelo lepsi cas, jak jine auto. To je vse.Navic od pocatku toto neni to podstatne co jsem resil, ale ty ses na to nejak uplnul. Nejaky cas vette apod. je uplne nepodstatny. Podstatna byla reakce na dotycneho, ktery se vysmival, ze pulka modelu Octavie nema multilink, ale "archaicky" typ zadniho zaveseni. Na to jsem argumentoval, ze jsou auta, ktera taky pouzivaji archaicke veci jako je treba Vette nebo Megane RS a davaji si ty hypermoderni kary. Pokud s tim mas problem, tak si lesti bambus dal, ale mne do toho uz nevtahnes.

goes
3. února • 23:49

Jake iluze zase? Mi je nejaka Vette u zadku, pouzil jsem ji jenom proto, abych dotycnemu demonstroval, ze je dost jedno co auto pouziva, podstatne je, jak to ve finale funguje. A pokud potrebujes k jasne tabulce neco slozite cist, tak proc ne.

Tom
3. února • 21:20

Hmm a co trochu objektivity, kdyz srovnavas bezpecnost felicie, tak s necim, co se vyrabelo v te dobe. Takovy escort nebo fiesta ze stejne doby na tom budou podobne, japonci (napr civic) take.
Octavia RS je rychle GT, nikoliv Hot Hatch. Takze kazde je urceno na neco jineho. Oct 2 mela multilink ve vsech verzich, octa I u 4x4.
No octa I trpela v zatackach pretacivosti, mondeo I nedotacivosti, takze chovani aut muselo byt zakonite jine:-D

LOL
3. února • 22:03

No já si pod pojmem GT představuju něco jiného, než Oktu RS, což je lehce jinak oplastovaná Okta bez úsporných opatření. Rychlost bych u aut s motory pouze okolo 200kW zase tak nezveličoval.

dave_007
3. února • 15:17

Neco mi rika, ze milovnici Octavie RS vyrazi zapit smutek. :-D

Josef
3. února • 21:46

To rozhodně nehrozí.:-) Focus nebude mít nikdy zavazadlový prostor s více jak 600 litry, jak to má Octavia. A o tom to přece je :-)....
Dokud nebude v Česku běžné, aby v jedné domácnosti bylo v provozu více aut, tak takovýto extra Focus si koupí je pár nadšenců. Octavia RS je velkým kompromisem pro někoho, kdo může mít v domácnosti jen 1 auto, které musí podřídit potřebám celé rodiny a přitom se chce svézt občas trošku svižněji. Octavii RS s tímto Focusem nelze vůbec srovnávat a ten, kdo si z uvedených důvodů kupuje Octavii RS, toho nechává tento "svižný" Focus naprosto v klidu.

dave_007
3. února • 22:14

Jeste jsem nepotkal ridice Oktavie RS, ktereho by cokoliv nechalo v klidu. :-) Vetsinou se chovaji jak nervove labilni civava na tripu. Clovek nikdy netusi o com jim zrovna jde. Oni to ale museji dat, i kdyby meli zabit sebe, vlastni rodinu a vsechny okolo, protoze oni prece maji 'ereso'. :-|

Moik
4. února • 21:52

Já jsem se zase podivil, kolik Octaviii RS poslední generace řídí klidní řidiči klidně... podle mě je to tím, že je poslední Octavia v serii tak hnusná, že jedině RS je použitelné a proto ho berou i ti, co neplesají nad logem RS.

dave_007
5. února • 0:33

S Tvym nazorem na RS versus bezna Octavia mohu jen souhlasit.

Josef
3. února • 23:44

To je také jeden možný důsledek toho kompromisu volby Octavia RS. Pokud by bylo v Česku standardem více aut v domácnosti (rodině), tak by sloužila jedna Octavia Combi v normální motorizaci a potom by si "nervouš" krotil vášně s něčím jako ten Focus ST, Golf GTI, Subaru Impreza či Mitsub. Lacer Evo. Po přesednutí zpět do Octavie Combi by se pak choval normálně... (a "kompromis" Octavia RS by potom na českých silnicích byl naprostou výjimkou...). Ve zmíněných opravdu divokých autech dostane "nervouš" buď velmi rychle rozum, nebo se zabije. A po přesednutí do "konfekce" Octavia Combi se potom chová normálně a neléčí si mindráky a nakonec i s tou RS by zacházel rozumně.
Dobře zvládat rychlý auto chce praxi - hodně pravidelného trénování, hodně "rychlých" km a tím i hodně zkušeností. Bohužel rodinná "univerzální" Octavia RS, která je jediným vozem v domácnosti, se moc často k trénování nepoužívá a potom občasný "experiment" s plným využitím výkonu vede k tomu, co jsi zmínil - řidič se dostává velmi brzy ke svému limitu a potom ostatní vidí tu jeho nervozitu a bohužel občas i související chyby, které mohou mít bohužel nepříjemné následky nejen pro řidiče, ale i pro ostatní.

dave_007
4. února • 17:31

Taky to muze byt tim, ze na to RS setril X let a nebo plati horentni leasing. A tudiz neni mozne tolerovat, ze nekdo jiny si jen tak projede kolem, aniz by se pri predjizdeni alespon zapotil. :-D

dave_007
3. února • 22:04

'Trosku svizna' jizda oktavkou je jako poslech porna z radia. Dokud clovek nepozna televizi, ma pocit, ze je to nejlepsi pod sluncem. :-D

Bunda
3. února • 22:39

Člověče, ty máš očividnej problém. Nějakej mindráček - někdo se škodovkou ti vojel manželku? Nebo gaypartnera? co? :-DOnT: Mám škodovku v , ale s 220k už se dá jet slušně svižně.

dave_007
4. února • 11:33

Drahy Ele. Problem se Skodarnou opravdu nemam. Zjistil jsem ovsem, ze zaprisahli priznivci Oktavie RS se vytaceji do bela, kdykoliv jim kdokoliv pripomene, ze 'RS' je jen takovy marketingovy eufemismus. Uplne nejvic se vztekaji pri zmince, ze prave Focus ST je o kus 'sportovnejsi' nez ta jejich milovana Oktavia RS.
Neda mi to, nevyuzit tento nevycerpatelny zdroj zabavy. :-D :-D :-D :-D :-D
K obedu preji dobrou chut.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bunda
4. února • 16:56

Jenže tady nikdo takovej nebyl a začals ty. A pokud někdo napíše to cos napsal, není to zdroj zábavy, ale stupidity. Můžeme se bavit o tom, že škodovka je předražená, že nikdy nedostane nejnovější technologie , že se kradou jak na běžícím pásu nebo že s ní jezděj moulové bez fantazie...ale napsat že 220 koňový auto nezvládne jet "trosku svizne", pak jseš za pitomce ty...

dave_007
4. února • 17:27

Taky Ti to neda se nepohadat, coz?!P.S.: Je mi zhola jedno, zda RS jede svizne, ci ne. Stejne tak je mi jedno, co si o me myslis. Jen mne bavi, jak moc lide bojuji za svou pravdu, ackoliv ta sama o sobe je nepodstatna.:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Bunda
4. února • 18:16

Je ti všechno jedno, ale se škodovkou jsi se ztrapnil a místo abys přiznal chybu, děláš tady ze sebe malýho jardu. A furt to točíš dokola...
Pokud je pro tebe nepodstatný, že jseš za troubu... tvůj boj.PS: A to že dáš 8 smajlíků na konec z tebe borce neudělá.

Moik
4. února • 21:50

On to napsal hned zkraje - dokud nepoznáš opravdové GT, budeš psát nesmysly o ztrapnění. A pokud neprojedeš Focus RS/MeganRS atd. jak si to auto zaslouží /ne jak umíš ty/, budeš psát o velice svižné Octavii RS s 220k jako dalším v partě....v diskuzi pod článkem o Focusu RS ... B-]Já proháním po okreskách Multivan TDI 77kW a jeden "sportovní" 4x4 135kW kombí(ček)

Bunda
4. února • 22:26

Dej si facku. Přečti si tu diskuzi znova a zkus nad textem trochu přemýšlet. Pokud ti to nedojde, dej si znova facku a postup opakuj dokud se ti nerozsvítí...omg, to je materiál... :-/

Moik
5. února • 17:26

Bunda: vsak ty cis o cem je rec, tak se trochu rozohni nad octavii rs... No sup!

Bunda
5. února • 23:48

hele, jestli jseš na tripu, tak si to užij, jdi se někam zavlnit, ale nepokoušej se diskutovat. To ti v tomhle stavu očividně nejde...

dave_007
5. února • 0:39

Pokud myslis, ze spravne nepochopil text (cemuz skutecne verit muzes, ze), opravdu doufas, ze mu to fackovani pomuze?Nebo ze by jsi chtel predelat diskutera na masochistu? Pokud ano, zneuzivej k tomuto dabelskemu planu jine texty nez ty moje! B-]

Bunda
5. února • 7:47

proč nepochopil text? viděl jsi v tomto threadu jedinou zmínku o gt?fackování některejm lidem pomáhá, protože se jim prokrví horní část těla.

Topík
4. února • 19:07

dave_007 tomu nerozumí! Raději bude vyvařovat montážní pěnou prahy svého Focuse a shánět díly na motor z fichtla, než aby dal na pořádnou radu kamarádů a koupil pořádné Tsi :-/

dave_007
4. února • 19:50

Presne tak, mas naprostou pravdu. Uplne ve vsem. Uplne vzdy. Uplne vsude.:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Bunda
3. února • 22:40

mělo tam bejt: mám škodovku v "a symbol p.či", ale je to zcenzurovaný, tak snadn nebudu muset vkládat obrázek :-D :-D :-D

Tom
3. února • 21:24

A proc by meli zapijet smutek? a dve auta jsou tak rozdilna, ze to ani vic nemuze byt. Pokud chci slusne GT na kazdodenni jezdeni, do ktereho nalozim rodinu a v klidu bez namahy prekonam vetsi vzdalenosti, vemu Octu. Pokud chci piskle na vikendove jezdeni, do ktereho rodice nesednou, protoze s nemocnymi zady se nedostanou do Recar apod, vemu Focuse.
Nevidim tam moc pouziti, u kterych by se tato dve auta prolinala...

TankMurdock
4. února • 10:46

Octavia RS je GT? Co s těmi lidmi ten chlast všechno nesvede.:-D:-D:-D:-D:-D

Moik
4. února • 21:38

To bohužel není chlast..tomu by se dalo ubránit... ale protimarketingožravostní léčebnu ještě nikdo nevymyslel... i kdyby ji dost lidí potřebovalo...
No a tak se stane, že z rodinného auto s benzínovým motorem, přípl. koly, dvěma spoilery a významným logem je najednou GT,no. Bravo Škoda!

f
3. února • 21:51

Prej GT ...??? Co zobeš ?:-O

Topík
3. února • 19:16

Něco mi říká, že majitel Octávie RS bude ještě dlouho jezdit a tento skvost už bude dávno shnilej na vrakáči! ;-) Forda fakt ne! B-]

Ac
3. února • 22:33

se nedivím, že je o příspěvek výš tolik mínusů. Holt, majitelé fordů maj auto v servise, nebo na vrakáči, tak maj čas mínusovat. B-]

TankMurdock
4. února • 10:44

O vás dvou už byl natočen film. Blbý a blbější. ;-)

f
3. února • 23:57

Neboj se nic B-] SIS akorát spletl forum :-) o poruchovem motoru TSI a koncernu...to musíš jinam.

Tomáš
3. února • 15:31

ale no tak neblbni, to srovnáváš jablka s hruškama, ne ;-)

Karbenátky
3. února • 18:38

Pokud vím tak samotné autorevue kolikrát srovnávalo Octavii s Focusem, vžyť je to stejná třída a to nižší střední. B-]

f
3. února • 16:54

Seš blbej jak reklama na Škodovku :-D jak můžeš srovnávat blbou Vochcavku a Focuse RS ???
B-]

R
3. února • 15:45

V cz bude octavia rs vždycky nejlepší. ..proto že má velký kufr. ..-)))

Doporučujeme

Články odjinud