Ford Focus RS GGR: 340 koní pro „eReSo”

Nový Focus RS do nenávratna prchnul Golfům, ale v očích příznivců japonských strojů STI a EVO sklízí posměch kvůli pohonu pouze předních kol, byť s pomocí progresivních a jednoduchých soustav RevoKnuckle a Quaife, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě.

Jeho přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 l a výkonem rovných 300 koní (220 kW), doplněný přímo žazenou šestistupňovou převodovkou, však přesto budí dychtivé choutky řady ladičských firem, mezi první oficiální projekty patří Focus GGR specializované společnosti Graham Goode Racing. Ta pro Focus RS nabízí paket RS340, který je však vlastně jen modifikací řídicí jednotky a patřičných map. Podle GGR motoru přidává 40 koní, ten proto dává 340 koní při 5 600 ot./min. a točivý moment 538 Nm při 3 100 ot./min., přičemž žádné hodnoty akcelerace výrobce neudává. Paket RS340 GGR dodává s cenovkou 435 liber a zárukou na rok nebo 30 000 mil.

Tip: Přečtěte si náš test Fordu Focus RS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus RS GGR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků