Ford Focus RS GGR: 340 koní pro „eReSo”

Nový Focus RS do nenávratna prchnul Golfům, ale v očích příznivců japonských strojů STI a EVO sklízí posměch kvůli pohonu pouze předních kol, byť s pomocí progresivních a jednoduchých soustav RevoKnuckle a Quaife, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě.

Jeho přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 l a výkonem rovných 300 koní (220 kW), doplněný přímo žazenou šestistupňovou převodovkou, však přesto budí dychtivé choutky řady ladičských firem, mezi první oficiální projekty patří Focus GGR specializované společnosti Graham Goode Racing. Ta pro Focus RS nabízí paket RS340, který je však vlastně jen modifikací řídicí jednotky a patřičných map. Podle GGR motoru přidává 40 koní, ten proto dává 340 koní při 5 600 ot./min. a točivý moment 538 Nm při 3 100 ot./min., přičemž žádné hodnoty akcelerace výrobce neudává. Paket RS340 GGR dodává s cenovkou 435 liber a zárukou na rok nebo 30 000 mil.

Tip: Přečtěte si náš test Fordu Focus RS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus RS GGR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků