Roman Pavelka
1. prosince 2015 • 8:37

Díky za skvělou recenzi, o toto auto se zajímám už delší dobu. Pěkná recenze je i zde: http://www.autanet.cz/autonews-ford-focus-kombi... ... Snažím se o autě vše načíst před koupí :)

ACE
24. září 2014 • 10:20

Úsměvný test, nepochybuju že Fordík bude mít dobré jízdní vlastnosti, ale to srovnání s Golfem (co jízdně minulou generaci stáhnul) a Mazdě 3 co jen částečně stáhla? To by znamenalo že Golf je podvozkově nad Mazdou a to asi není, že. Zvláštní ty rozdíly v testech, mnoho testerů psalo že M3 jasně v jízdních vlastnostech kraluje, hmm asi jiná motivace.

Antiautomat
21. září 2014 • 18:36

Problem bol /a zostal/ len jeden a to je nepodareny dizajn zadnej casti /neplati pre kombi/. Predosly focus bol v tomto smere sice osobitny, ale zaroven elegantny. Sucasny osobitost zachoval ale eleganciu stratil: prapodivne vytvarovany zadok a doslova nemozny tvar zadnych svetiel, to uz nie je focus, ale nieco hnusne a bohuzial hnusnym nadalej ostava. Napoak kladne hodnotim zachovanie atmosferickej jednasestky, kombi s tymto motorom by som bral, no a jednoliter ecoboost je snad jediny daunsajz, ktory je pre mna akceptovatelny.

Lumír Fiřtík
22. září 2014 • 11:27

Pochopitelně máš pravdu, ale bohužel se jedná již dva roky o nejprodávanější auto nižší střední třídy! :-P

Lumír Fiřtík
22. září 2014 • 16:17

Ten mínus znamená co? To že se jedná o nejprodávanější auto nižší střední třídy v rámci světa tak o tom žádná, to je skutečnost! Asi je někdo mimo a má jiné informace, tabulky a čísla prodejů ale hovoří jasně! Mimo jiné viz. dnešní SM a test nového Fokusu! :-P

Krabat
24. září 2014 • 20:12

Je s podivem, kolika lidem na světě nevadí ten tragický interiér Fordů. Pominul bych palubní desky ala Star Trek, asi se mám jiný vkus. Ale to, že vržou po 5000 km, to mi vyrazilo dech. Přesně před týdnem jsem jel v novém C-Maxu a to vrzání bylo neskutečné! A protože jsem Fordem Focus jezdil několik let a vrzal úplně stejně, tak jsem pochopil, že Ford si již nikdy nekoupím. Když dokáže normální nevrzající interiér vyrobit i Renault, proč to nedokáže Ford? Nové auto zkrátka nemůže vrzat, to mi nikdo nevymluví. A ani jízdní vlastnosti to nezachrání, můj názor.

Pavel
25. září 2014 • 9:37

Mám Focus II FL a po 160tkm nevrže při normální jízdě nic. Při jízdě nekdě po polnačce vržou dveře. Ale na nerovnostech vrže i třeba Passat a nejspíš každé aute někde vrzne ale nejel jsem v moc autech, kde by to bylo na obtíž...

Mirek
24. září 2014 • 22:59

Mám Focus III a nikde není ani nejmenší náznak vrzání, pohádkáři.

Pavel
21. září 2014 • 13:52

Zajímavý "test". Pro mě je naprosto ok - dozvěděl jsem se o novém Focusu docela dost...A ono, když někdo drtí dálnice tak opravdu rozdíl mezi oktávkou a Focusem těžko pozná. Ale na okrsce a ještě rozbíté je ten rozdíl znát dost. A to ať už se bavíme o Focus II vs. Oktávka II nebo FF 3 vs. Oktávká 3. Každému vyhovuje něco jíného. Najel jsem nedavno pár tisíc km s Oktávkou 3, 4x4, 2,0 TDI, skoro plná výbava to samé o něco dřív s Focusem 1,6 110kw Ecoboost a když se chcě někdo občas za volantem trochu usmát tak je Focus řádově lepší nejen kvuli motoru. Oktávka je zas bez konkurenční v prostoru na zadních sedadlech, kufr...Každý prostě chceme od auta něco jiného. Mě se vzhled Focuse libí ale chápu i ty, kteří ho považují tak trochu za americko-asijský paskavil.

Jindrous01
19. září 2014 • 13:15

POŘÁD NELZE OBJEDNAT PANAROMATICKOU STŘECHU, COŽ MI HLAVA NEBBERE PROČ TOMU TAK JE... :-(

stanley
18. září 2014 • 21:52

zaujimalo, ci je aj radovo lepsi ako BMW F20, ktore je podla mna stale nad vsetkym, co som v nizsej strednej jazdil (a tesne aj nad novou Mazdou 3)

stealth01
19. září 2014 • 5:54

Nevím jestli je vhodné porovnávat i s prémiovkou, navíc se zadním náhonem... Ale když už jsi u toho a stále nad všetkým vyhrává F20, jak přesně se Ti jezdilo s A3 (oproti Golfu má ještě na přední nápravě pomocný hliníkový rám atd)? V čem (kromě pohonu) byla konkrétně horší?

dpcstb
18. září 2014 • 21:45

skoda toho korejskeho interieru....

Martin
19. září 2014 • 6:41

Korejský interiér? Nějaký terminus technikus? Kvalitou nebo designem?
Řekl bych že ten na fotografiích v Titaniu je více než v pořádku.
Sám mám korejce ze stejné třídy v nejvyšší výbavě a je více než evropský, dokonce (oproti evropskému VAG) získal nějaké-ty ceny za design. Tak nevím...
Češi jsou plní předsudků - hodnotí a kritizují mnohem dříve, než do auta vůbec nastoupí, o projetí se ani nemluvím...
Za sebe vždy vnímám u drtivé většiny aut rozdíl mezi základem a TOP - často se jedná o takřka zcela jiné auto (pocitově).
Za mně je faceliftovaný Focus hodně evropský a povedený

Tycoon
24. září 2014 • 21:13

Designem a celkovým pojetím. Kdyby někdo zakryl logo Fordu, tak bych si myslel, že je to minulá generace Kia Ceed. Ty hory plastu vypadají prostě strašně.

dave_007
18. září 2014 • 16:06

Proc se zde tolik lidi pozastavuje nad slovem 'radovy'? Jak jinak by to auto melo byt lepsi nez jeho konkurenti, kdyz ma radovy 4-valec. Logika, ne!?:-D:-D:-D

vinco
18. září 2014 • 21:01

no vsak esto mohol mat vidlicový 4-valec B-]

dave_007
18. září 2014 • 21:13

To by pak byl ovsem 'vidlicove' lepsi. :-) Jo, ja vim, taky to muze byt boxer ... B-]

JA-NE
18. září 2014 • 14:57

nemozem uverit ze by mal byt lepsi ako FAUVÉ.. ved to pol naroda neprepruží...:-O;-)

Fero
18. září 2014 • 10:50

By ma zaujimali ako budu vyzerat verzie bez toho vsetkeho Chromu, mne tam nejak vadia tie chromove linky v takom mnozstve.

Řidič
18. září 2014 • 14:36

To je takový lacinější AstonMartin;-) ale mi se to náhodou líbí, trochu mi to tu anglii asociuje... a..., včera jsem na dálnici u Ovy zahlédl kamuflovanou i30, předek i zadek, takže facelit je už na světě ;-)

Lumír Fiřtík
18. září 2014 • 10:29

Tak to nechápu, že by měl lepší podvozek a jezdil lépe jak Octavie!??? :-(

Hat
19. září 2014 • 5:50

A sakra....řitík....to zase budou moudra

Lumír Fiřtík
19. září 2014 • 16:41

Nemůžu si poct, ale kam se na něj hrabe Revan! Tohle je opravdu nepřekonatelnej vůl!:-/

Hat
20. září 2014 • 0:12

Jo Revan...tak koukam ono je nas vic co na tebe mame stejny nazor cha cha

wolff
18. září 2014 • 10:33

No hlavně je lepší řádově než Octavie.
;-)

jk
18. září 2014 • 17:47

Proč si to myslíš? Jel jsi někdy v nové octavii ? Jezdím s octavii i s focusem . No nevím nevím kdo je řádově lepší , focus to není. Totáně hnusný vnitřek a o zadních světlech ani nemluvím....Jízdní vlasnosti .... normal. Vnitřní prostor ....3-. atd....

Mirek
18. září 2014 • 19:27

No vidíš to, u mne to dopadlo přesně obráceně. Jenže já hodnotil přednostně motor, jízdní vlastnosti a samozřejmě za porovnatelnou cenu. Octavia je na tom v tomto případě hůře. Po stránce designu je to věci vkusu každého jedince a proto to takto jednoznačně hodnotit nejde (Focus Titanium 1,6 EB 110 kW, radio Sony, polokožené čalounění). Zatím neznám osobně nikoho, komu by se to nelíbilo a i dokonce jeden kamarád zažrany do Škody velice chválil a to včetně jízdy. Po seznámení s cenou řekl, že je to moc. Tak nevím, co by řekl, když by viděl srovnatelnou Octavii a její cenu. Pokud budu hodnotit Octavii ve spojení s českými cestami, tak ano, zaskákal jsem si s vlečkou vzadu, děkuji nechci. Při víceprvku se dostanu rázem s cenou Octavie, se stejnou výbavou, o cca 200 000 Kč výše. Na tuto cenu mi nabídli slevu 80 000 Kč. Pokud si myslíš, že ne, zkus si nechat udělat cenovou nabídku.
U vnitřního prostoru je to také specifické. Jako řidič nepociťuji nedostatek místa a manželka spolujezdec je také spokojena. Na zadních sedadlech je podstatně více místa v Octavii. Sedí se tam také níže, takzvaně na bobku, což pro mne není pohodlné sezení (nepodepřená stehna) a nepotřebuji mít 15 cm místa před koleny k předním sedadlům. Aby Škoda ušetřila, místo a peníze, tak udělala nevýklopné sedáky a na ně sklopná opěradla, "oblíbený" schod a šikmá plocha na opěradlech, asi tam nepůjde položit cokoliv, co by se nemělo přelomit. Kvůli tomu se sedí také níže.
Jinak Octavie máme firemní auta.

Lumír Fiřtík
19. září 2014 • 10:13

Máš sice 100% pravdu ale bohužel tady to moc kamarádů co kopou za Škodofku nepochopí! B-]

vinco
18. září 2014 • 20:59

samozrejme ze u teba to dopadlo přesně obráceně ...ked uz si za ten črep vycaloval take peniaze, nebudes naň predsa nadavat :-D
ale aspon si priznal ze co sa tyka vnutorneho priestoru, je focus jedna velka tragedia ... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lumír Fiřtík
19. září 2014 • 17:05

Nevím jak jsi na to přišel, ale Fokus doposud byl a stále ještě je etalonem jízdních vlastností ve své třídě! Poslední verze benzinových motorů patří také k nejlepším jaké se dají na současném trhu koupit! Současné koncernové TSI motory to je naprostá tragédie a nový TSI 1.0, tak to si už neumím ani představit! Ohledně naftových 1,6 pocházejících od PSA bych se ale držel poněkud zpátky i když koncernový TDI 1,6 není v žádném případě lepší! B-]

homer
26. září 2014 • 20:05

co to tady koleduješ: fordy stojej ve všem za hovno tak zoufalej marketér vymyslel "etalon jízdních vlastností" a ty si schopnej mít to snad vytesaný i na náhrobku

Hat
19. září 2014 • 18:38

No jo. Ty si toho neumis predstavit docela dost. Za meho mladi jsme takovym rikali mrdac teoretik.

Hat
20. září 2014 • 16:03
Lumír Fiřtík
19. září 2014 • 19:09

Koukám že jsi opravdu odborník, o autech toho víš opravdu hodně, jak jsi minule uvedl máš jen starou šunku tak asi nějaké zkušenosti s vrakem máš ale jedině jak se tady projevuješ je to že jen sprostě nadáváš! Ukázka opravdu vysokého IQ asi důsledek minulosti kdy tě táta v mládí mlátil do hlavy!? Jsi opravdu jen starý, ubohý a primitivní sprosťák! Hlavně si ty svoje sprosté výjevy ještě několikrát odklikej pokud tě to uspokojuje!!! Dále již nemíním s něčím tak primitivním diskutovat v diskuzích o autech a na nadávky reagovat!!! Buď od té dobroty a už tady zbytečně neotravuj, předpokládám že to není jen můj názor!!!

Hat
20. září 2014 • 0:10

Nefnukej chudacku a venuj se spis tomu abys tu ze sebe nedelal blazna. Fnuk fnuk.

Antiautomat
21. září 2014 • 18:45

No, pan sa nam trochu rozpisal /ten jeho ton mi pripada nemiestny/, ale...videl si vobec niekedy nazivo rozmontovany tsi? Ja ano a prave preto to nechcem. Dalej, ohromna zahada, preco je jednoliter ecoboost lepsi ako TSi : ono totiz je postaveny
z lepsieho materialu /priklad liatinovy blok/. No a ma aj dostatocne dimenzovanu olejovu napln. Vysledok jasny : vyssi vykon a ziadne fatalne problemy. A to vsetko pri motore, ktory ma o 200 kubikov menej a je to len trojvalec. Kde asi koncern spravil chybu?

Mirek
18. září 2014 • 21:19

Celkem se dalo očekávat že telátko zabučí. Copak, budou od tebe další výmysly? Byt tebou, koupím si autobus, tam je ještě více místa a Octavia a ostatní auta jsou po této stránce úplně jedna tragédie. :-D

Lumír Fiřtík
18. září 2014 • 10:38

JJ jenže to tady min 99% diskutujících nikdy nemůže pochopit!!! :-P

jehoVista
18. září 2014 • 11:21

Praveze tady v diskuzich je prave 99% lidi, pro ktere jsou skodovky ty nejhorsi predrazene vraky co kdy jezdily.

mex
18. září 2014 • 11:41

Proste realita :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CreeperCZ_zero
18. září 2014 • 15:59

Jo? Když jsou Škodovky takové šunty,tak jak to,že jich všude jezdí mraky? Nejsem zastánce ani kritik Škodovek,jen myslím,že existují daleko horší auta.

Saj
18. září 2014 • 15:51

Pobrečte si a pak se vraťte ke své druhokolejní autoznačce :)

neprihlaseny
18. září 2014 • 10:25

skoda ze je tak odporne osklivy :-(

wolff
18. září 2014 • 10:49

Mě to ošklivý nepřijde, přijde mi to pěkný, i sedan je pěkný. Je to lepší než to bylo a při tom nebylo vůbec špatný. Kdysi se mi nelíbil ten interiér,ale ani ten není v reálu vůbec špatný. takže tak. Mimoto sto lidí sto názorů.

J.
18. září 2014 • 10:24

Kde je F3-[RD odborník Venca? (vinco [88.212.40.xxx])

Pepis
18. září 2014 • 10:04

Moc pěkně napsáno. Focus je dobré auto, jen ho na první pohled hodně sráží ta ošklivá prutová anténa, už Sierra v roce 1990 ji měla v zadním okně.

wolff
18. září 2014 • 9:59

Zajímavé...
V jednom odstavci superlativy, jak čitelné řízení to auto má, ještě ŘÁDOVĚ lepší než Golf, který je ŘÁDOVĚ lepší než auta jiných výrobců... a nakonec se dočteme, že platíme daň za odtažitost a že to tak mají vlastní všichni i 911...Chápu, že něco se psát musí, ale to jste v tom španělsku (jestli vůbec) opravdu jezdili s formulí jedna s komfortem RR? Protože přesně tak mi to přijde.Auto to bude asi dobré,ale článek strašná, ale strašná slátanina, srovnatelná snad jen s tím co se leckde psalo o Fabii III. Pro rozumného čtenáře je to trapné... Puboš to samozřejmě schlamstne i s navijákem... Ale tak asi to jsou ti čtenáři o které stojíte...P.S: Stávající Focus myslím česky nemluví, tak kde berete jistotu, že tento mluvit bude... No prostě slátanina za hezkej výlet do Španělska hrazeného importérem.:-/

wolff
18. září 2014 • 10:06

No jen sem si projel obdobný článek na konkurenci.
Taky dobrý auto, ale jaksis e to dá normálně číst a člověk nemá pocit, že čte článek o the best car na světě, který nikdy nebude překonaný a který je ŘÁDOVĚ jinde než ostatní..
No jo, no, lepší to už nebude, já vím..., taková je doba, lidi už zásadně dělají práci co neumí, jne když je za ni namaštěno.:-/Tak hodně štěstí redakce.

Pepis
18. září 2014 • 10:16

Tak táhni ke konkurenci ;-)
P.S. Oháníš se pubošema, ale pubertální redaktor konkurence ti nevadí.

wolff
18. září 2014 • 10:20

Vadí. O to horší je pro mne překvapení, že napsal čitelnější článek. Ten se přečíst dá, tenhle ne. Ale je to jen můj názor, může se tady najít dost jedinců, kterým řádově napsaný článek aspoň neroztrhaný reklamama vyhoví líp. Proti gustu...

Zdenal
18. září 2014 • 10:39

Hele, pan Wolff, když ste taký odborník, nechcete si založit web, který by dělal recenze na recenze? Je to tady čím dál častěji, místo diskuze o tématu se najde nějaký chytrák, který začne hodnotit, jak ten test je dobrej a tamten je blbej. Tak že byste to psal na zvláštním webu a nevopruzoval s tím v diskuzi, protože třeba mně je taký názor úplně u zadku. Dik!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bývalý čtenář
19. září 2014 • 14:01

A co by na něm psal? O Fiatech? OK, a druhý den o čem? O krachující Lancii? OK, a třetí den o čem...?:-D

wolff
18. září 2014 • 10:47

Jo to bych mohl, stejně jako ty.

Jiří Červenka
18. září 2014 • 10:05 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Jakékoliv hodnocení je samozřejmě míněno ve vztahu k situaci v daném segmentu. Takže žádná formule s komfortem RR (který mimochodem v technickém smyslu úplně dokonale komfortní není). Kdybyste klikl na odkaz u Porsche 911, dozvěděl byste se, jak to bylo s tou moderní daní míněno, protože stejný jev jsme rozebírali právě v odkazovaném srovnávacím testu. A kde bereme jistotu, že Focus česky mluvit bude? Prostě jsme se zeptali.

dpcstb
18. září 2014 • 21:49

pre upresnenie, radovo znamena 10 nasobne.

bývalý čtenář
19. září 2014 • 13:59

pro upřesnění: toto je český web, takže se douč spisovnou češtinu a pojmy jako řád, řádově, řadový....B-] a nemel, jak se co řekne po šlovensky

dpcstb
19. září 2014 • 14:06

v oboch jazykoch to znamena to iste

wolff
19. září 2014 • 8:28

To by měl auto článku znát...
;-)

homer
18. září 2014 • 20:00

celá produkce osobních aut ford je neuvěřitelnej shit s výjimkou mustanga kterýho snad vyrábí nějaká zakuklená konkurence uvnitř firmy

wolff
18. září 2014 • 10:13

Jinak pane Červenka... v technickém smyslu slova komfortní není...
Když tato forma diskuze baví... proč ne. Užijte si to. P.S: Je dobře, že si vedete mezi svýma článkama prpojováky, to je fajn, ale po kliknutí na 911 se objeví reklamama prošpikovaný rozdělený článek, který nikdo rozumný číst nikdy nebude. Takže smolík.

wolff
18. září 2014 • 10:07

Jasně.
O.K.
Tak třeba bude mluvit řádově česky... :-D

Doporučujeme

Články odjinud