Ford: Focus nadále zůstává nejprodávanějším autem na světě

9 komentářů

Pavel
26. října • 12:17

Nejprodávanější auto světa je přece vždycky Toyota Corolla!
Máta tam chybu redakce!

fero
27. října • 14:44

Pavliku, víš jak jse to říká... čo bo to bolo....:-D Focus 1B-]

Pavel
27. října • 19:01

Ferdíku,uvidíme koncem roku!
Ikdyž,je fakt,že Čínani se s Japoncema moc rádi nemají.
Což asi udělá hodně pro prodeje Fordu.
A,že umíš hlasovat......:-D

Antiautomat
26. října • 9:24

Tvrdí to s-a-m-o-t-n-á automobilka na základě v-l-a-s-t-n-í analýzy....:-D:-D:-D

Fero
26. října • 12:16

:-DNo ty seš kus vola...:-D

bigi25
25. října • 23:55

Ford, samozřejmě, nemá skotské kořeny. A tento výsledek je dán čistě (debilní) metodikou výpočtu, kdy se do jedné kolonky sčítají všechny vozy pod stejným jménem, třeba i v různých generacích, takže Corolla má za rok 2012 započítánu 11. generaci (Japonsko, USA), 10. generaci (zbytek světa), ale dokonce ještě i 9. generaci (JAR a několik států v Latinské Americe), ale nemá započítány prodeje Aurise, což je vlastně Corolla hatchback. Stejně tak čísla Golfu nezahrnují Jettu, ani Leon, což je vlastně identické auto, ale zahrnují Golfy 7., 6., 5. a dokonce i 3. generace.
Focus má výhodu v tom, že se všechny karosářské varianty prodávají pod stejným jménem, a tudíž se všechny započítávají, i když třeba 2. generace byla v USA úplně jiné auto, než v Evropě a zbytku světa.

Zelí
25. října • 11:24

Ford má skotské kořeny.. je mistrem v levné výrobě. A strategie one ford je toho příkladem. Focus je jediným modelem, který v této velikosti ford vyrábí. Tím dosáhne vysoké seriovosti a nízké ceny. Když se podíváme např. na vw, pak ve třídě focusu má od škody dva modely, od seatu taky dva, od VW jeden, od audi taky jeden tj. šest aut. Je to na první pohled zcela odlišná strategie.
Nicméně podobnou skotskou strategii jako ford vyznávají japonci, toyota to dělá úplně stejně. Ve třídě focusu má jen corollu.

Pepis
26. října • 14:01

Bože, ty jsi ... 1,8 20V :-D

Mirek
25. října • 18:16

Máš trochu zcestné uvažování. Pokud to budeš brát takto, tak VW má jen jeden model, Škoda také jeden (je to vlastně v určité míře klon Golfu), který je ten druhý?..... Kde vidíš rozdíl? Snad jen v tom, že Ford prodal automobilky, kde se vyráběly "klony" Focusu např. Volvo. A že by zrovna Ford měl levné výrobky? Hezky jsi to popletl.

Doporučujeme

Články odjinud