V ČR zbytečná fíčura, tady je před autem vždy nějaká nerovnost, na rovnou hladkou silnici se chodí už jenom do kina.
Takze prenesieme riesenie problemu do produktu, za ktory si ovcan zaplati dvakrat: danou z ktorej nic nikdy neuvidi, a potom este aj v produkte samotnom. Cize sa nevyriesi z pohladu uzivatela zhola nic. Rozumiem tomu spravne?
A dostane někdy taky MOTOR?
1.0 EB vo ficuse je podla mna dobry motor. Musi mat ale specificky olej a aspon trochu normalne zaobchadzanie. Je to aj tym, ze ten motor nebol, chvalabohu, postaveny ako celohlinikac. Mam s tym nieco odjazdene, ak sa chcete na nieco opytat, sem s tym. Inak, velmi sa mi paci jednoducha vymena prave toho oleja pri tomto aute, zvladnete odhadom pocas dvoch-troch piv.
Dvouválec s třetím válcem pouze pro fajnšmekry. Takže ne, bude to mít stále starý, emisně smradlavý, rozežraný, těžký, velký, mnohoválcový motor o ukrutném objemu.
Tohle vypadá jako dobrá vychytávka! Zvláště na naše cesty.
Já tomu moc nevěřím. S tvrdým podvozkem se na špatné cestě moc dobře nehopsá. Jestli to jen ztuhne, tak výsledek bude, že se nebudeš houpat, jak na lodi. Toť vše. Pochopitelně, jsem na to zvědav.
Inu, co nemame v cestarich, musime mit v podvozcich. ;-)
Lepší než nic, ale hydraulické dorazy by potěšily mnohem více. Když je může mít i malá Kia.
Jde pouze pro 5.dv za příplatek 25 500 Kč.Bude i pro combi ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.