Ford Focus dostal facelift a novou převodovku (nově živé foto)

Ford podle očekávání přivezl do Frankfurtu modernizovaný a pro automobilku klíčový model Focus. Jak můžete sami vidět, design vozu se vydal po stopách většího Mondea a S-Maxu, tedy modelů s tzv. kinetickým designem.

Největší změny se odehrály bezpochyby na přídi. Nové jsou přední zajímavě tvarované světlomety, výrazně zasahující do boků karoserie, které největším dílem pozměnily vzhledový charakter Focusu. Mezi dalšími novinkami musíme zdůraznit blikače integrované do zpětných zrcátek a téměř stejně vypadající zadní svítilny dostaly LE diody. Zadní nárazník se od předchozí generace liší jen minimálně.

Uvnitř vozu je změn více. Tachometr a otáčkoměr jsou nyní více zapuštěné a zdobí je hliníková dekorace. Kromě toho dostal nový vzhled celý středový panel a lepší kvality se dočkají také vnitřní materiály. Zákazníci budou moci vybírat z více variant čalounění a také vnějších laků karoserie.

To nejzajímavější se ovšem odehrálo uvnitř vozu. Motor 2,0 TDCI bude možné za příplatek kombinovat s dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou Powershift od známe firmy Getrag, kterou dostane i „sesterské“ Volvo a bude konkurencí pro známou převodovku DSG od koncernu Volkswagen. S Powershiftem má mít Focus nižší spotřebu paliva a lepší dynamiku než s manuálním ústrojím.

Na trhu by se měl faceliftovaný Focus objevit ještě koncem tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Živé fotografie faceliftovaného Focusu z Frankfurtu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovaný Ford Focus

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků