Ford Focus Coupé-Cabriolet bude v Ženevě (foto)

Americká automobilka Ford přivezla koncept Vignale, ze kterého nový Focus kupé-kabrio vychází, již na autoshow do Paříže roku 2004. V Ženevě se představí oficiální sériová podoba. Autorevue.cz vám přináší jako první v ČR nové fotografie.
Ford Focus Coupé-Cabriolet bude v Ženevě (foto)

Při vývoji a u designu Focusu CC automobilce Ford asistoval světoznámý italský návrhář Pininfarina, za kterým stojí již celá řada povedených automobilů. Hlavní rysy nové generace Focusu jsou jasně čitelné, kupé-kabrio si ovšem půjčilo pár ostřejších linií ze sportovního hatchbacku ST. Ford předesílá, že nové CC bude vůz se čtyřmi plnohodnotnými sedadly a při natažené střeše bude objem zavazadlového prostoru neuvěřitelných 500 litrů.

Ford u Focusu CC bude nabízet: 1.6 Ti-VCT s proměnným časováním ventilů a výkonem 85 kW (115 koní), šestnáctiventilový dvoulitr se 107 kW (145 koní)a diesel 2.0 TDCi se 100 kW (136 koní). Do Evropy nové CC dorazí během letošního léta a Ford plánuje produkci okolo 20 tis. vozů ročně.


Ford Focus CC

Dřívější spy fotky

 Foto © Automedia

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků