Ford Focus Comfort

Včera jsme vás informovali o dvou nových provedeních Fordu Focus. Dnes vám blíže představíme Ford Focus Comfort.
Ford Focus Comfort
Včera jsme vás informovali o dvou nových provedeních Fordu Focus. Dnes vám blíže představíme Ford Focus Comfort.

Ford Focus – nejprodávanější osobní vůz planety za rok 2000 – je nyní na českém trhu nabízen již ve čtyřech úrovních výbavy. K již existujícím verzím Ambiente, Trend a Ghia přibyla ještě verze Ford Focus Comfort.

Comfort vychází z verze Ambiente, ale nabízí navíc za zvýhodněnou cenu ještě další nadstandardní prvky jako airbag spolujezdce, dálkově ovládané centrální zamykání a dálkové ovládání zavazadlového prostoru, ale také rádio/přehrávač 5000, dálkové ovládání na sloupku řízení a 4 reproduktory. U vozů s motorem 1,4 jsou součástí výbavy Comfort oproti standardu také elektricky ovládaná přední okna a světlo integrované v klíčku. V rámci varianty Focus Comfort nyní zákazník tuto výbavu pořídí za pouhou polovinu její ceny. U verzí s motory 1,6, 1,8 a 1,8 TD tak ušetří 12 100 Kč, u verze s motorem 1,4 dokonce 17 100 Kč. Kromě toho i pro Focus Comfort platí nabídka klimatizace zdarma, jež zákazníkovi ušetří dalších 36 100 korun.

Ford Focus s výbavou Comfort zůstane v nabídce až do vyprodání zásob, přičemž jeho výroba bude pokračovat do září 2001.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků