Ford Focus Celebration: klasik za 339 990 Kč

24 komentářů

Shimi
18. října • 9:44

Problém Fordu je v tom, že udělají akční nabídku na 1.4, což je absolutně nepoužitelný motor a u kombíku zvlášť a na 1.6, což je sice už lepší motorizace, ale pořád je to pro tohle auto základ. Nechápu, když mají v nabídce 1.8 a 2.0, proč neudělají akci i na tyto motorizace. Zbytečně tak přicházejí o spoustu zákazníků, kteří se nespokojí se základem. Paradoxem přitom je, že když člověk dojde do showroomu a řekne, že by měl zájem o 2.0 v benzínu, ale ceníkovou cenu za to nedá, páč by byl blázen, tak bez mrknutí oka dostane 17% fleetovou slevu, vlastní zkušenost. Tak proč to neudělají rovnou jako akci, když s tím nemají problém.

Rado
20. října • 12:43

treba ist kupit na slovensko, kde bol (este je?) v akcii aj 1.8 benzin a ine. Kupuju to tu aj cesi.

RS
18. října • 14:16

Tak zaprve akce jsou i na 1,8 TDCi, dale 1,6 100PS je scela ok i pro kombi pro 90% ridicu.
Kvuli dvoum zakaznikum na 2,0 nema cenu delat spesl akci. Tema udela dobrou nabidku sam dealer.

Shimi
18. října • 16:15

Chlape, co je tohle za názor? Soudím tebe podle sebe? Jinak si tech 90% nedokážu vysvětlit, jak si k nim dospěl? Zeptal si se pár kamarádů v okolí a napadlo tě 90%? To samé je u těch 2 zákazníku na 2.0, to sis taky vycucal z prstu?Celý tvůj příspěvek je mimo, sorry.Kdyby byla akce na celé spektrum motorů, jako to má třeba Renault, tak by ses divil kolik lidí by raději sáhlo po silnějších motorizacích. Ať už v naftě nebo v benzínu.

Jarda
19. října • 19:03

Renault akce delat musi, aby vubec neco prodal. U Fordu to chapu tak ze snizili cenu zakladnich modelu, ty vyssi jsou za cenu srovnatelnou treba prave se Skodovkou. Takze zadny udiv nad paletou motoru, naopak je prijemne ze v akci vymenili puvodni slaby diesel 1.6 za 1.8. Jeste mohli misto zakladniho 1.6 benzinu dat ten s 85kW, ale to bych asi chtel moc...

Shimi
20. října • 10:23

No néé, Jardo, si to ty? :)) Že bysme od Hondy zamířili k Fordu? Ale teď vážně. Renault jsem zmínil pouze jako příklad, nic víc nic míň. Ona to ale není otázka jen Renaultu, stačí se podívat na Škodu, i na tu naši Hondu a na ostatní automobilky, které když zlevňují, tak všechno, né jenom 3 motory z 20 (nadsázka) a z toho 1 nepoužitelný."ty vyssi jsou za cenu srovnatelnou treba prave se Skodovkou" - Jardo, zase nesmysl. Ford je za ceníkový ceny absolutně neprodejný. Proto, když na ulici potkáš Focuse, tak je buď s 1.4, 1.6 a nebo s 1.8 naftou, páč to jsou všechno auta v akci. Kolik potkáš 1.8 benzínů a nedej bože 2.0? Vždyť 1.8 benzín stojí 544k ve výbavě Trend, což je skoro holota. A 2.0 benzín je za bezmála 630k ???? Za to si můžu koupit limuzínu střední třídy. Prostě pokud se někdo rozhodne, že chce silnější motor, tak mu automaticky Ford vypadne z nabídky, páč se každý podívá nejdřív do oficiálních ceníků a když uvidí ty ceny, tak mu spadne čelist. Ano ,někdo může nadhodit fleetovou slevu přímo u prodejce. To je sice jedna z možných variant, ale né každý je ochoten do toho showroomu jít a o tu slevu žebrat. Jak už jsem to jednou psal, když s tím fleetem nemají problém, tak proč to neudělaj oficiálně, čeho se bojí? Větších prodejů? No to snad né.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda
20. října • 16:08

ad Honda: asi jinej Jarda...
ad cenikove ceny: podle cenikovych cen je neprodejna jakakoliv bezna znacka (exemplarni priklad je prave Skodovka). Dopada to tak ze si o slevu rika kazdy, nakonec proc ne, prodejcu Ford je docela dost a konkurence je velika...tak proc to nezkusit?
Tyhle akce maji do autosalonu nalakat lidi co vubec nemaji predstavu o znacce, a treba mne presvedcily ze jsem dal prednost novemu Fordu pred ojetinou vyssi stredni tridy (a samozrejme jsem si taky rekl o slevu :-).
A proc to nedaji do ceniku rovnou? Z ceho by potom slevnovali? :-)

Karl
18. října • 9:11

Ta cena u Foedu je lákavá, ale ty parametry motorů 1.4 a 1.6 jsou na dnešní dobu hodně slabé. Proto bych to toho ani za ty peníze nešel.

RS
18. října • 14:11

Papirove paramtry vykonu je jedna vec a spotreba druha ;-) Ta Fordova 1,4 i 1,6 moc nezere navic je to velmi spolehlivy motor.

petr
18. října • 19:41

Ony ty motory co jsou v akci nejsou opravdu nic moc, kdyby za tu cenu dali tu 1.6 s proměným časováním ventilů, tak by to byl dobrý kup, takhle má konkurence (Toyota, Mazda, Kia, Hyundai,...) v motorech proti Fordu navrch.

Shimi
18. října • 20:10

Petře, kolik km máš s tou 1.6 od Fordu najeto? Respektive s oběma, když o nich tak fundovaně mluvíš a porovnáváš je.

comment
20. října • 12:44

Já mám najeto s touto 1.6 cca 20000 a je to opravdu hodně líné. A spotřeba naprosto katastrofální, průměrně cca 8.5l při jízdě 30% město, 20% dálnice, 50% silnice. Můžu srovnávat s 1.6 od Hyundaie (a to ještě ne-CVVT) a ta byla postatně živější (což ale může být trochu tím, že Focus je o cca 250 kg těžší), ale hlavě spotřebu měla při stejném charakteru jízdy pod 7.
Máš snad ty nějaké jiné osobní zkušenosti?

já MÁM
19. října • 13:48

Já mám 1.8 naftu a když byl v servise tak s tou 1.6 jsem najel 1000 km a stojí za 2 věci. Je to hodně podmotorovaný motor na takové auto. Já bych nechtěl ani tu 1.6 s tím proměnným časováním ventilů. Ta 100 PS žere a je líná. 1.8 nafta je dobrá koupě... (1.8 nafta jezdí tak za 6, 1.6 benzín cca 8 litrů ale ta dynamika to je katastrofa, předjíždět s tím LKW je noční můra, musí se řadit na 3ku, točit to a stejně to nejde....) Mě ty ceny štvou, moje auto to znehodnocuje, kdybych to věděl, tak jsem počkal, ale to bych si asi nikdy nic pak nekoupil...

petr
19. října • 7:41

Ani jeden metr, nicméně to nemění nic na faktu, že proměnné časování ventilů je výhodou.
Pokud s těmi motory Fordu máš zkušenosti, tak mi řekni jestli je opravdu motor 1.6 Ti-CVT 85kW, který proměnné časování ventilů má horší než 1.6 74kW, který se montuje do Focusu v akci?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
20. října • 11:00

Ano, proměnné časování ventilů je výhodou, ale hlavně pro lidi co rádi točí motor do nebe. Na otázku, zda je 1.6 Ti-CVT lepší nebo horší než klasická 1.6, se nedá odpovědět ano - ne. Jsou dvě skupiny lidí, jak by napsal "RS", do první skupiny patří 90% z nás a to jsou ti, co jezdí na spotřebu a motor točí do 3000 max. 4000 ot. Právě těm bych Ti-CVT nedoporučoval. Ta druhá skupina je, si myslím, jasná.

petr
20. října • 19:40

Nevím jak to mají uděláno u Fordu, nicméně u Toyoty je VVTi nastaveno tak, aby byl točivý moment vyšší v celém spektru otáček proti motoru bez VVTi. Díky tomu táhne líp v celém spektru otáček, ne jen ve vysokých otáčkách.

Jarda
19. října • 19:00

Podle grafu se rozdil mezi 1.6 a 1.6 TI-VCT pozna az od 4000 ot/min, takze pri poklidne jizde jsou stejne. Dalsi rozdil ale je v prevodovce, ktera ma u silnejsiho motoru delsi kvalty - to je vec o ktere by se vyplatilo uvazovat...

°°
17. října • 19:26

No, ve Škodovce asi přibudou vrásky na čele "odborníkům" na obchod ;-) Za cenu velmi dobře vybaveného Fordu nižší střední třídky koupím u Škodovky ve srovnatelné výbavě leda tak něco jako autíčko.

petr
18. října • 8:48

Na druhou stranu prodejcům Fordu (a nejen jim) dělá zřejmě vrásky na čele Toyota :-DToyota Auris 1.6 91kW ve výbavě Exclusive stojí 399.900,- Kč.Ford Focus 1.6 74kW Celebration stojí 359.990,- Kč + 10.800 (aut. klima) + 28.000 (16" litá kola) + 6.100 (rádio s MP3) + 8.900 (přední i zadní el. okna) = 413.790,- Kč.

Jarda
19. října • 18:56

Ta akce u Toyoty se vztahuje i na kombi??

petr
20. října • 6:20

Toyota v současnosti v nižší střední kombi nemá, má jen 3dv. a 5dv. Aurise a sedan Corollu.

Jarda
20. října • 16:00

tim je jasne dany rozdil ve vyhodach mezi obema nabidkami :-)

RS
18. října • 14:08

Auris ale nema tak dobre jizdni vlasnoti. Ani tak kvalitni sit servisu. Tak si rad zaplatim o 13 tisic vice ;-) A nejen ja.

petr
18. října • 19:38

To máš pravdu, ale lepší jízdní vlastnosti jsou vykoupeny tvrdým podvozkem, takže kdo dá přednost komfortnějšímu podvozku a chce spolehlivé auto dá zase přednost Aurisu :-P
Navíc kdo chce tvrdší podvozek, tak je pro něj lepší volbou dvojče Focusu, tedy Mazda 3, která stojí v základu s motorem 1.4 na leasing bezkonkurenčních 299.990,- Kč a má auto Made in Japan ;-)

Doporučujeme

Články odjinud