Ford Focus CC facelift: rodina je kompletní

Ford odhaluje i posledního z členů rodiny modernizovaných Focusů. Jde pochopitelně o verzi Coupé-Cabriolet. Co je nového?

Ford si přichystal představení otevřené verze Focusu pro Ženevu, a to i navzdory tomu, že ostatní karosářské verze se představili již před časem. Stalo se tak u tří i pětidveřového hatchbacku, kombi a sedanu včetně sportovních provedení ST. Pod rouškem tajemství tak zůstává už jen extrémní verze RS, na které „modrý ovál“ v současnosti pracuje.

Tip: Přečtěte si redakční test Focusu CC s motorem 2,0 TDCI.

Hned na začátek je třeba říci, že Focusu CC to po faceliftu více sluší a vůz působí mnohem svěžejším dojmem, za co může především příď vozu. Ta je nyní mnohem odvážnější a není tak usedlá jako v případě  předcházející generace. Výroba vozu probíhá stále u Pininfariny v italském Bairu.

Focus CC se stále může chlubit největším zavazadlovým prostorem ve třídě, i když to není právě to, podle čeho se v této kategorii vozů rozhoduje. Při zavřené střeše máte k dispozici 534 l objemu, pokud si vychutnáváte jízdu při střeše otevřené, zůstane vám stále slušných 248 litrů.

Kromě viditelných změn vnějších částí se odehrály inovace také v interiéru. Přístroje dostaly červené podsvícení, nová je loketní opěrka a pro startování již slouží stále více používané tlačítko. V příplatkové výbavě si našly místo položky jako Bluetooth pro komunikaci s telefonem nebo USB rozhraní pro připojení externího přehrávače. Novinkou je také navigační systém se 7“ dotykovým LCD displayem.

Pod kapotou se objevují známé agregáty. Benzíny zastupuje šestnáctka o výkonu 74 kW/101 k, vrcholem je pak dvoulitr s výkonem 107 kW/145 k. Oba motory jsou k dispozici s pětistupňovým manuálem, silnější je možné za příplatek dostat také s automatickou převodovkou. Kdo rád diesely, musí sáhnout po dvoulitru TDCI s výkonem 103 kW/140 k a točivém momentu 320 Nm. Jeho výhodou je šestistupňová manuální převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus CC po faceliftu

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků