Ford Focus CC facelift: rodina je kompletní

Ford odhaluje i posledního z členů rodiny modernizovaných Focusů. Jde pochopitelně o verzi Coupé-Cabriolet. Co je nového?

Ford si přichystal představení otevřené verze Focusu pro Ženevu, a to i navzdory tomu, že ostatní karosářské verze se představili již před časem. Stalo se tak u tří i pětidveřového hatchbacku, kombi a sedanu včetně sportovních provedení ST. Pod rouškem tajemství tak zůstává už jen extrémní verze RS, na které „modrý ovál“ v současnosti pracuje.

Tip: Přečtěte si redakční test Focusu CC s motorem 2,0 TDCI.

Hned na začátek je třeba říci, že Focusu CC to po faceliftu více sluší a vůz působí mnohem svěžejším dojmem, za co může především příď vozu. Ta je nyní mnohem odvážnější a není tak usedlá jako v případě  předcházející generace. Výroba vozu probíhá stále u Pininfariny v italském Bairu.

Focus CC se stále může chlubit největším zavazadlovým prostorem ve třídě, i když to není právě to, podle čeho se v této kategorii vozů rozhoduje. Při zavřené střeše máte k dispozici 534 l objemu, pokud si vychutnáváte jízdu při střeše otevřené, zůstane vám stále slušných 248 litrů.

Kromě viditelných změn vnějších částí se odehrály inovace také v interiéru. Přístroje dostaly červené podsvícení, nová je loketní opěrka a pro startování již slouží stále více používané tlačítko. V příplatkové výbavě si našly místo položky jako Bluetooth pro komunikaci s telefonem nebo USB rozhraní pro připojení externího přehrávače. Novinkou je také navigační systém se 7“ dotykovým LCD displayem.

Pod kapotou se objevují známé agregáty. Benzíny zastupuje šestnáctka o výkonu 74 kW/101 k, vrcholem je pak dvoulitr s výkonem 107 kW/145 k. Oba motory jsou k dispozici s pětistupňovým manuálem, silnější je možné za příplatek dostat také s automatickou převodovkou. Kdo rád diesely, musí sáhnout po dvoulitru TDCI s výkonem 103 kW/140 k a točivém momentu 320 Nm. Jeho výhodou je šestistupňová manuální převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus CC po faceliftu

bazar

Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 256 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 69 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 678 km
Cena: 127 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků