Ford Focus CC facelift: rodina je kompletní

Ford odhaluje i posledního z členů rodiny modernizovaných Focusů. Jde pochopitelně o verzi Coupé-Cabriolet. Co je nového?

Ford si přichystal představení otevřené verze Focusu pro Ženevu, a to i navzdory tomu, že ostatní karosářské verze se představili již před časem. Stalo se tak u tří i pětidveřového hatchbacku, kombi a sedanu včetně sportovních provedení ST. Pod rouškem tajemství tak zůstává už jen extrémní verze RS, na které „modrý ovál“ v současnosti pracuje.

Tip: Přečtěte si redakční test Focusu CC s motorem 2,0 TDCI.

Hned na začátek je třeba říci, že Focusu CC to po faceliftu více sluší a vůz působí mnohem svěžejším dojmem, za co může především příď vozu. Ta je nyní mnohem odvážnější a není tak usedlá jako v případě  předcházející generace. Výroba vozu probíhá stále u Pininfariny v italském Bairu.

Focus CC se stále může chlubit největším zavazadlovým prostorem ve třídě, i když to není právě to, podle čeho se v této kategorii vozů rozhoduje. Při zavřené střeše máte k dispozici 534 l objemu, pokud si vychutnáváte jízdu při střeše otevřené, zůstane vám stále slušných 248 litrů.

Kromě viditelných změn vnějších částí se odehrály inovace také v interiéru. Přístroje dostaly červené podsvícení, nová je loketní opěrka a pro startování již slouží stále více používané tlačítko. V příplatkové výbavě si našly místo položky jako Bluetooth pro komunikaci s telefonem nebo USB rozhraní pro připojení externího přehrávače. Novinkou je také navigační systém se 7“ dotykovým LCD displayem.

Pod kapotou se objevují známé agregáty. Benzíny zastupuje šestnáctka o výkonu 74 kW/101 k, vrcholem je pak dvoulitr s výkonem 107 kW/145 k. Oba motory jsou k dispozici s pětistupňovým manuálem, silnější je možné za příplatek dostat také s automatickou převodovkou. Kdo rád diesely, musí sáhnout po dvoulitru TDCI s výkonem 103 kW/140 k a točivém momentu 320 Nm. Jeho výhodou je šestistupňová manuální převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus CC po faceliftu

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků