Ford Focus Active přijíždí na český trh. Na kolik terénní verze vyjde?

16 komentářů

Michal
26. listopadu • 10:08

Lepší by bylo k běžné verzi priplatkove tlumiče/mechy co dokážou prizvednout o pár cm kastli.Pro nastupování-vystupování a třeba do 60ky po městě.

ostravak
21. listopadu • 16:33

Co s tím důchodem nadělám. ……….

jenik
5. listopadu • 21:49

Docela prepalena cena na to, ze to ma par plastu a plechu navic. Oproti vybave Titanium to nema ani automatickou klimu. Nejhorsi ale je, ze Active se vyrabi v Cine, proto asi ta vyssi cena, cla a dovoz neco stoji. Kvalita oproti vozum vyrobenym v Nemecku radsi ani nemyslet...

E15
5. listopadu • 17:44

náhodou je to smysluplné auto. Ne každý, kdo ocení vyšší světlo výšku potřebuje 4x4 (to platí samozřejmě i naopak). A terénní je ve smyslu "městské džungle" až až :-)

Martin
4. listopadu • 13:47

Napsat "terénní" může jen opravdový diletant. 😥

Quebe
4. listopadu • 9:10

V základu pořídíte auto s nelakovanými částmi karoserie. Aby byly nalakované, musíte si připlatit za lepší verzi. Nebo... si připlatit ještě víc, aby auto opět mělo nelakované části karoserie.Geniální :-D

Karel.
3. listopadu • 23:08

Bez 4x4 je to jenom další naleštěný nebo spíše oplastovaný prd.

Batman
3. listopadu • 15:20

Auto se mi sice nějak super nelíbí, ale nemám s ním problém. Ale psát tu cituji: terénní verze? :-O To je jako říct, že 1.4mpi je oproti 1.2htp sportovní motor :-D :-D :-D Pánové, prosím aspoň malinko soudnosti, děkuji ;-)

eliska
3. listopadu • 15:20

Nic proti fordům, ale tenhle exemplář má do terénního auta tak daleko, jako autopilot od Tesly k samostatné jízdě. Težko soudit, jestli to je klamavá reklama, nebo jen sebestředná omezenost autorů podobných přídomků. :-))

R
3. listopadu • 14:33

4x4 ? :-(

Payah
3. listopadu • 15:00

Cena teda dost šílená. Já bych teda pokukoval v této cenové kategorii po Subaru Impreza, která 4x4 má...

Jano
3. listopadu • 17:05

Až na kaziace sa prevodovky a elektroniku. 3-[

Payah
3. listopadu • 20:12

Máš k tomu nějaký zdroj? Dost by mě to zajímalo. O Impreze nebo XV uvažuji.

Jirka
5. listopadu • 15:01

On myslí asi Subaru obecně, CVT a tak. A pak takové STI, pokud se neupraví, tak moc hardcorových km neudělá, osobní zkušenost... Alespoň chladič oleje doporučuju každému, kdo to chce vzít alespoň občas na okruh. Kdyby to nemělo tu rally auru tak neřeknu, ale STI má být STI a ne že to prodají bez chladiče oleje, který má navíc dneska snad všechno včetně fabie a spol...Impreza nebo XV jsou bohužel v porovnání s ostatními auty dost podmotorované. Má to sice dvoulitr, ale atmosferický a jede to hůře než litrové tsi v oktávce. Nechápu, proč tam nedají tu 1,6T z Levorgu

Kunigunda Schwanzhof
5. listopadu • 13:23

Nikdo ji jeste nevidel, ale on uz veri ze se kazi. B-]

Rosťa
3. listopadu • 19:01

A to info máš odkuď?

Doporučujeme

Články odjinud