Ford Focus Active přijíždí na český trh. Na kolik terénní verze vyjde?

R  |  03. 11. 2018 14:33

4x4 ?

Odpovědět  |   | 
Payah  |  03. 11. 2018 15:00

Cena teda dost šílená. Já bych teda pokukoval v této cenové kategorii po Subaru Impreza, která 4x4 má...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  03. 11. 2018 17:05

Až na kaziace sa prevodovky a elektroniku.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  03. 11. 2018 19:01

A to info máš odkuď?

Odpovědět  |   | 
Payah  |  03. 11. 2018 20:12

Máš k tomu nějaký zdroj? Dost by mě to zajímalo. O Impreze nebo XV uvažuji.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  05. 11. 2018 13:23

Nikdo ji jeste nevidel, ale on uz veri ze se kazi.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 11. 2018 15:01

On myslí asi Subaru obecně, CVT a tak. A pak takové STI, pokud se neupraví, tak moc hardcorových km neudělá, osobní zkušenost... Alespoň chladič oleje doporučuju každému, kdo to chce vzít alespoň občas na okruh. Kdyby to nemělo tu rally auru tak neřeknu, ale STI má být STI a ne že to prodají bez chladiče oleje, který má navíc dneska snad všechno včetně fabie a spol...

Impreza nebo XV jsou bohužel v porovnání s ostatními auty dost podmotorované. Má to sice dvoulitr, ale atmosferický a jede to hůře než litrové tsi v oktávce. Nechápu, proč tam nedají tu 1,6T z Levorgu

Odpovědět  |   | 
eliska  |  03. 11. 2018 15:20

Nic proti fordům, ale tenhle exemplář má do terénního auta tak daleko, jako autopilot od Tesly k samostatné jízdě. Težko soudit, jestli to je klamavá reklama, nebo jen sebestředná omezenost autorů podobných přídomků.

Odpovědět  |   | 
Batman  |  03. 11. 2018 15:20

Auto se mi sice nějak super nelíbí, ale nemám s ním problém. Ale psát tu cituji: terénní verze? To je jako říct, že 1.4mpi je oproti 1.2htp sportovní motor Pánové, prosím aspoň malinko soudnosti, děkuji

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 11. 2018 23:08

Bez 4x4 je to jenom další naleštěný nebo spíše oplastovaný prd.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 11. 2018 09:10

V základu pořídíte auto s nelakovanými částmi karoserie. Aby byly nalakované, musíte si připlatit za lepší verzi. Nebo... si připlatit ještě víc, aby auto opět mělo nelakované části karoserie.

Geniální

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 11. 2018 13:47

Napsat "terénní" může jen opravdový diletant. 😥

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 11. 2018 17:44

náhodou je to smysluplné auto. Ne každý, kdo ocení vyšší světlo výšku potřebuje 4x4 (to platí samozřejmě i naopak). A terénní je ve smyslu "městské džungle" až až

Odpovědět  |   | 
jenik  |  05. 11. 2018 21:49

Docela prepalena cena na to, ze to ma par plastu a plechu navic. Oproti vybave Titanium to nema ani automatickou klimu. Nejhorsi ale je, ze Active se vyrabi v Cine, proto asi ta vyssi cena, cla a dovoz neco stoji. Kvalita oproti vozum vyrobenym v Nemecku radsi ani nemyslet...

Odpovědět  |   | 
ostravak  |  21. 11. 2018 16:33

Co s tím důchodem nadělám. ……….

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 11. 2018 10:08

Lepší by bylo k běžné verzi priplatkove tlumiče/mechy co dokážou prizvednout o pár cm kastli.Pro nastupování-vystupování a třeba do 60ky po městě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A