Ford Focus IV oficiálně: Přijíždí i jako přímý konkurent Octavie Scout

Petoo55  |  10. 04. 2018 13:16

Interiér je naozaj originálny. A stačilo prelepiť logo.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  10. 04. 2018 13:33

Není brzo na facelift i30?

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  10. 04. 2018 14:30

Je to tak, tohle už bohužel není focus Teda aspoň v designu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 04. 2018 14:58

100 lidí, 100 chutí. Mně se třeba interiér toho současného silně nelíbí. Tady vypadá konečně opět dobře. Kabina je skvěle prosvětlena, žádný tančík. Zadní kola umístěna hodně do rohu. Řidič sedí v těžišti vozu, ne někde na přední nápravě. Vypadá to dobře. Co nezkousnu, to jsou 3 válce. Už z principu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 04. 2018 18:39

ta podoba s i30 bylo první, co mě taky napadlo.

Odpovědět  |   | 
Q  |  10. 04. 2018 20:47

Mě taky hned napadla i30. Exteriér i interiér. Až na volant verze ST-Line, ten si "vypůjčili" z Leonu FR.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  10. 04. 2018 15:04

Tříválce si mohou strčit někam.

Odpovědět  |   | 
sfericky gulasek  |  10. 04. 2018 15:37

Lec Ford si je strcil do Focusu. To by si pak clovek mohl, na zaklade vaseho navrhu, dovodit, co je Focus zac.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 16:09

Dovozuj si co chceš, evidentně k autu nic nemáš, jen ses přilezl vyblinkat.

Odpovědět  |   | 
sfericky gulasek  |  10. 04. 2018 16:30

Inu nekdo blinka zde a jiny doma na deti a zenu ...

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 04. 2018 15:59

Konkurent scoutu? Jako že bude i 4x4 nejen ve verzi RS?

Odpovědět  |   | 
vana  |  10. 04. 2018 17:10

Taky mě to hned napadlo. Ale asi je pohon 4x4 v terénu nepodstatný když se o něm autor článku vůbec nezmínil

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  10. 04. 2018 16:09

Fialový hnus.
Ale nepochybujem že ľudia s cirkusáckym vkusom hýkajú blahom nad týmito ázijskými patvarmi.

Odpovědět  |   | 
D. Adler  |  10. 04. 2018 16:16

Mě by zajímalo, jaké vozy si vlastně kupují lidé, kteří tady nebo jinde kydají na ford / škodu / hyundai / kia / VW / francouze / italy / rumuny ...

Tak mi z toho vychází, že tohle je zřejmě M-B a BMW fans web.

Odpovědět  |   | 
X1  |  10. 04. 2018 21:52

Najviac trepu zebracke socky, ktorym pred robotnickou ubytovnou stoji prehrzavena rozhegana plecka z AAA na splatky s prazdnou nadrzou a z ubytovne cez wifi od kamarata spamuju diskusie svojimi plkmi vo svojich ochcatych teplakoch

Odpovědět  |   | 
666  |  11. 04. 2018 22:36

" tady nebo jinde kydají na ford / škodu / hyundai / kia / VW / francouze / italy / rumuny ...

Tak mi z toho vychází, že tohle je zřejmě M-B a BMW fans web. "

Kupují japonce...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 16:24

Tak Ford se vydal již také směrěm ušetřit co se dá, ale nechta si to řádně zaplatit. Vzadu vlečka, tak to jsem nečekal. Vzhled přístrojovky mne naopak nepřekvapil, dnes ne vlně přilepeného displeje začínají pomalu, ale jistě, ujíždět všichni.
Co mne však zarazilo je, že je opět použitý ten idiotský otočný přepínač světel, kde stačí kolenem trochu zavadit a hned se člověk diví, co že to ty světla zase vyvádí.
Tak zajímavější je základní objem kufru, alespoň pro mne, nerad jakkoliv sklápím zbytečně zadní opěradla. Aby to u HB nebyla zase parodie na kufr.
Když se tak dívám na motory, nevím, jestli nebude zajímavější nová Toyota Auris.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:27

je fakt, že čtyřválcový hybrid za cenu obyč. tříválce jinde nezní úplně špatně...

Odpovědět  |   | 
xxvojtax  |  10. 04. 2018 18:39

Já tomu nerozumím, ale v článku píšou "Zadní náprava je nezávislá s dvojicí příčných ramen." To mě nezní jako vlečka. Jinak k autu interiér lepší než u současný generace z boku a zezadu se mě auto líbí, ale ten předek? Aspoň z fotek nic moc, hlavně s těma LED světlama mě připomíná žabáka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 19:46

Musíš číst celý článek, ne si jen vybírat, co se ti hodí. A tahle věta znamená tedy co?

"Základní motorizace dostanou vlečenou zadní nápravu s torzní příčkou."

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 20:05

Jen by mě zajímalo, který bl. dokáže dát mínus k holému faktu.

Odpovědět  |   | 
xxvojtax  |  10. 04. 2018 20:06

Aaa sory tuhle větu sem nějak přeskočil, to je tak, když člověk čučí na film a u toho pročítá články. Každopádně to je dost zklamání.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 20:14

Stane se.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  10. 04. 2018 16:25

Současný Focus se mi vůbec nelíbil..
Tohle je krok správným směrem...design už se snad dá skousnout , interier vypadá dobře , ten trend trčících tabletů je hrozný , ale mají to už skoro všichni..
Verze Active jako crossover vypadá dost povedeně , a může zaujmout v době SUV popularity nejednoho kupce.
Vyšší výška o 3 cm je jen dobře , dá se najet na polní cestu i zaparkovat u obrubníků ve městě bez uraženého spojleru..
Tříválce si mohou nechat , silnější motorizace budou ok.
Osobně bych bral 2.0 TdCi.. PR kecy o konci dieslů jsou směšné!

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:15

Směšné jsou spíš diesely v autech nižší střední třídy...
FF4 má vlastně samé směšné motorizace - buď diesel nebo tříválec/dvouválec

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  10. 04. 2018 16:50

Ta fialová metalíza na Vignale má 4 vrstvy.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:28

a tři válce... (škoda, že to není naopak)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:20

s tym objemom by Ste sa velmi rychle vratili k povodnej verzii

Odpovědět  |   | 
E15  |  12. 04. 2018 17:00

ideální objem válce s vždy uváděl jako 400 cm3, čemuž se čtyřválcová 1.5tka nijak zásadně nevzdaluje, resp. je tomu blíže než 1.5tka tříválcová...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  10. 04. 2018 17:53

Je to vcelku fešák. Konkurent pro Octávu Scout ? Dobře no. Úkol splněn. O5 je Focus podobný všemu, co bylo nové a zároveň podobné starému Focusu. TVL to jsou žvásty. Klasika.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:10

konkurenta O Scout nějak nevidím. Ta zvýšená verze je na fotkách jen hatchback, kombi ve zvýšené verzi vidět není. Jinak tyto zvýšené kombíky (i bez 4x4) mám rád - na rozdíl od SUV je tam užitek (pro toho, kdo vyšší světlost potřebuje) jednoznačný a výběr moc není (asi jen Octavia, Golf a Leon (Ladu nepočítám jako relevantní automobilku)).
Ten tříválec, to je tedy nářez - když už jsme si na tříválce tak nějak zvykli, tak přijdou s vypínáním jednoho válce... Sice 180 HP, ale na dva kulhající válce? Sorry jako...

Odpovědět  |   | 
a  |  10. 04. 2018 18:18

A má taky ošizenou konstrukci předku, aby při čelním nárazu levou půlkou vyhověl normám a na pravé půlce se na to kašle, jako u jiného modelu Ford? Nedávno se o tom psalo.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:24

docela by mě zajímalo (pokud je to alespoň trochu pravda), jak to pak řeší na britském trhu...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 18:33

Nie je to tak davno, co som avizoval prichod jedenapollitra trojvalca. Minus siel zbesniet od jedu. No a tu to mate. Dovod je jednoduchy a maximalne pragmaticky: termodynamicka ucinnost. Pridajte k tomu rozumne nastavene preplnanie a mate moderny motor. Koncern doteraz nedobehol prvu generaciu 1.0EB (ten je teraz mimochodom na mile dalej v jeho dnesnych 1ookW+ a mam pra Vas dalsie tajomstvo - on pojde dalej). Tento jeedenapolliter je doslova lopatou cez hubu na adresu koncernu. Drzim palce. Ale pozor na chyby: aby to nedopadlo tak ako s tymi tesneniami do 2.3EB, znama to kauza - a neprijemna.

Odpovědět  |   | 
paľo  |  10. 04. 2018 19:02

ty si úplný automobilový nostradamus, ak to tak všetko vieš. Poraď nám všetkým, čo príjdě nabudúce?? čo eště tak neočakavátelného si predpovedal?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:19

Kto sa pyta, ten sa dozvie. IP adresu uz mas?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 19:58

A nebyl jsi to ty, koho jsem to upozorňoval, že ten motor je již "stará" věc, že to není nic nového?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 04. 2018 20:09

Jo to určitě
Golf 1.0TSI 81-85kW, spotřeba dle spritmonitor 6.19 L/100km, zrychlení 0-100km/h 10.4s
Focus 1.0EB 92kW, spotřeba dle spritmonitor 6.85 L/100km, zrychlení -100km/h 11.3s

Ve skutečnosti jsou to stejní šašci jako Renault s 1.2TCe. NA papíře supr parametry, ale v praxi jim koncernová 1.0TSI nekope prdel ve všech parametrech. Zvlášť komické to je v momentě, kdy 1.2TCe je nejsilnější "nesportnovní" motorizace, zatím co 1.0TSI je u takové O3 nejlevnější základ

Odpovědět  |   | 
666  |  11. 04. 2018 22:40

" NA papíře supr parametry, ale v praxi jim koncernová 1.0TSI nekope prdel ve všech parametrech. "
Největší prdel je posuzovat vozidlo podle zrychlení 0-100, což samozřejmě přesně zapadá do mentality zákazníků koncernu...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 04. 2018 18:35

Pre mňa je nový focus príjemné dizajnové prekvapenie - hlavne v interiéri. Jediná kaňka (zatiaľ) sú len trojvalce u benziňákov.
Ford snáď konečne pochopil, ako má vyzerať súčasná palubná doska. Veľmi oceňujem, že rádio má samostatné ovládanie vrátanie zapnutia, ovládania hlasitosti či posúvania skladieb. Teda žiadna dotyková divočina.
A propó, existuje v nižšej strednej triede nejaká značka (okrem koncernu VW), ktorá by mala vzadu len jednoduchú vlečnú nápravu? Som dosť na pochybách. Japonci to skúšali v predchádzajúcich modeloch, ale vrátili sa k viacprvkovej náprave. A kórejci ju teraz majú v štandarde...
Asi Tipo má jednoduchšiu nápravu, ale to hrá trochu inú ligu...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 04. 2018 18:56

Existuje, třeba Mercedes . Víceprvek má málo vozů, bohužel.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 04. 2018 08:35

Třeba francouzi a opel. Nissan a dal se mi nechce hledat

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 04. 2018 18:37

Paradoxně je pro mě 1.5 R3 ten nejmenší problém, protože když už 3 válce, tak s ideálním objemem 500 kubíků na válec. Z toho by si měly vzít příklad i ostatní automobilky. Co ale nepřekousnu je katastrofální exteriér. Tu kaproidní tlamu fakt dotáhnou do absurdna, strašný. Na tohle bych se nemohl dívat každé ráno po otevření garáže. Když přišla nová Fiesta, tak jsem si říkal, respektive doufal, že se tenhle designový směr neposune o třídu výš. A bingo, je to tady.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 04. 2018 20:48

Tak na "konkurenčním" Auto.cz je již ceník. Tak jestli jsem to pochopil správně, Ford si opět připravil jednu specialitu a to, že led světlomety budou jen u vrcholné verze Vignale. To tedy konkutence asi v tomto Fordu dá na "sedinku".

Odpovědět  |   | 
VS3  |  10. 04. 2018 21:02

z venku nepovedená Mazda 3, z vnitřku povedenější KIA, nic moc

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  10. 04. 2018 22:01

Konečně koukatelný zadek, ne jak na současné generaci. Za mě pokrok

Odpovědět  |   | 
Milan  |  17. 04. 2018 12:10

Mně se Teda víc líbí třetí generace. Možná že to zkousnu časem ale na první pohled je to zepředu i30 z boku bmw1 a combi zezadu zas kia ceed. Jinak mám 1.0 ecoboost 92kw a motor jede pěkně. Mám na něm 190 000 km a žádný problém.

Odpovědět  |   | 
Magneto  |  21. 10. 2018 20:13

Dobrý deň, opíšem vám svoj problém a budem rád,ak mi niekto poradí, takže mám Ford Fokus 1.6tdci,stalo sa mi to dvakrát pri dlhších trasách, problém je v tom, že pri pridávaní plynu a prekročení rýchlosti 100 a viac mi na palubnom počítači naskočí neodkladny servis motoru a auto okamžitě strati tah ak slapem na plyn, rýchlosť ide pomaly hore,ale žiaden ťah,ale ak auto zastavím a vypnem motor, odskočim si a zase naštartujem,je všetko v poriadku, zase ma ťah,potom to ale spraví zaze,ak som v 100 rýchlostiach,tak neviem, ďakujem za rady.

Odpovědět  |   | 
Datel  |  14. 01. 2019 13:32

EGR ventil, vyměnit a je pokoj

Odpovědět  |   | 
migmi  |  21. 01. 2019 11:52

palivovy filter

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 10. 2018 21:02

Z venku trošku okopírované Tipo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A