Ford Focus 1,8i Trend (test ojetiny)

Mek  |  16. 10. 2006 09:09

Co k tomu dodat? Asi nic - když i pokažený přepínač blinkrů je vlastně kladem...

Odpovědět  |   | 
Hide  |  16. 10. 2006 09:55

Focuse mám přes rok, bez závad, v pohodě, koupil bych si ho zase.

Odpovědět  |   | 
Mek  |  16. 10. 2006 10:29

To nebylo nic proti Focusu, dokonce bych řekl, že se mi dost líbí, jenom ta recenze mohla být trošku vyváženější. Já jsem kupoval auto loni, a Focus v kombíku byl jedním z kandidátů, jenže jsem měl prachy jen na ročníky 98-99, a ty byly vesměs pěkně prorezlé...
Nakonec jsem koupil Mareu. Zatím jsem spokojený.

Odpovědět  |   | 
SkylineGT-R  |  16. 10. 2006 13:17

Mam Focus 1.6 5dv. rok 2004. Som velmi spokojny, kupili sme ho hlavne kvoli podvozku, riadeniu atd. V tomto smere nema velmi konkurenciu, ale aj tak mohla byt recenzia viac kriticka. Test je tak pozitivny bez najmensej kritiky, ze taketo recenzie neberiem velmi vazne a posobi az velmi zaujate. A pozor, to som majitel Focusu a nevymenil by som ho za nic na svete. Ale este aj s pokazenych blikacov urobit vyhodu, to uz je fakt privela. Interier je sice ergonomicky a velmi funkcny, ale rozhodne sa neda hovorit o velmi kvalitnych materialoch. Sedak nie je vyskovo nastavitelny, len jeho zadna cast a len v malom rozpeti, cize sa meni sklon sedaku. Sedadla su az velmi vysoko, aj ked to nie je pre vsetkych negativum a prave preto je vo Focuse tolko miesta aj vzadu. Horsie je, ze zo sedadla vypadavam v kazdej zatacke (vy ste ale mali lepsie tvarovane sedadla verzie Trend) a uhol otvorenia zadnych dveri je smiesne maly, co znacne stazuje nastupovanie dozadu. (vy ste testovali samozrejme 3dv. verziu). Zadne operadla su na dlhe cestovanie priliz kolme. I ked stale sme len v nizsej strednej triede. Zeny moze zaskocit na parkovisku tazke riadenie, ja ho samozrejme na okreskach zboznujem. Oproti kvalitam Focusu su to prkotiny, ale zachovajme mieru objektivity, ok?

Odpovědět  |   | 
RS  |  16. 10. 2006 13:55

no tak nevim panove, co mate za dusevni problemi, ja bych jse pod recenzi klidne podepsal, nevidm na nic prehnaneho,s blinkrem ma autor pravdu. Podle meho tam je kritika taky akorad se musi vice umet cist, a mene kecat.

SkylineGT-R, zeny moze zaskocit na parkovisku tazke riadenie, mam pocit ze jsi snad ve Focusu nikdy nejel razeni tam jde ve vsech verzi jedna basen.
Interier mi pride na dobu zniku upne ok coz je rok 98, za dalsi kvalitni bocni vedeni nemaji snad zande bezne sedaky. nemluvime to najakem typu Recaro, Sparco atd.

Odpovědět  |   | 
Gumby  |  16. 10. 2006 14:01

riadenie = řízení, ne řazení

Odpovědět  |   | 
RS  |  16. 10. 2006 14:04

ok beru spet slovencina mi jaksi utekla

Odpovědět  |   | 
Mek  |  16. 10. 2006 14:09

Hodinky nebo holínky, to máš fuk - na Focusu je perfektní všechno, na co si vzpomeneš, takže je to stejně jedno...

Odpovědět  |   | 
RS  |  16. 10. 2006 14:18

nejveci minus Foucese je ze neni verze RS 4x4 ale jinak je 1 generace fajn auto, ta novesji by potreboval trochu odvaznejsi facelifting, no vzhledem k tomu ze to vypada ze Focus vyhraje tytul MS rallye znacek pro tento rok se ten design da odpustit ;)

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  17. 10. 2006 00:51

Tak to souhlasím. Myslím, že spousta motoristů, jako jsme my dva, "starý" Focus po stránce originálního vzhledu oplakává... A ta "čtyřkolka" by byla velice zajímavá...

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  17. 10. 2006 01:23

Dobrý den, jen k těm materiálům v interiéru, a to je otázka do publika: máte pocit, že v jiném voze daného stáří a této kategorie naleznete kvalitnější materiály...? Myslím si, že v této disciplíně je Focus lídrem, a to i mezi vozy o generaci novějšími...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  17. 10. 2006 12:28

Osobně znám Focuse r.v. 2000, interiér neni špatný ale interiér Golfu stejného stáří mi přijde přinejmenším stejně kvalitní, spíše lepší. Nehodnotím jenom design, ale kvalitu materiálů, slícování, ergonomii.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  17. 10. 2006 00:42

Dobrý den, pokud vyzněl můj popis nějaké závady pozitivně, nebyl to záměr. Když se nad otázkou vraceče blinkrů, resp. jeho fungováním v provozu, zamyslíte, možná mi dáte zapravdu. Pokud ne, zůstane to mým subjektivním dojmem. A tak jsem to myslel i ve svém testu. Nikomu však svůj názor nenutím Děkuji všem za příspěvky, příjemný den!

Odpovědět  |   | 
Paulie  |  17. 10. 2006 00:48

Jak pěkný den... podívejte v kolik jste to psal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  17. 10. 2006 00:53

Ehm, bohužel se mi poslední dobou stírá rozdíl mezi dnem a nocí... Dobře, opravuji se: dobré ráno

Odpovědět  |   | 
Paulie  |  17. 10. 2006 00:56

Dobré??? Jak dobré! za pět hodin musím vsávat!!!!

Odpovědět  |   | 
Richie  |  21. 09. 2007 13:56

prave jsem se projel ve Focusu 1.8 1999 85kw....nevim proc ale prislo mi dost line....jinak razeni i rizeni paradni..brzdy taky super....podvozek povazuju taky za dost dobry....hned se mi to paradne ridilo....trosku me teda zlobila spojka....hrozne kratka a divne zabirala...a otacky dlouho padaly...ale jinak musim rict ze dobra auti...u pantu zadnich dveri mirna koroze..ale to uz je pry klasika...jedinou velkou vytku mam k interieru...ten je hroznej....hlavne design a pouzite materialy...hruza....no nic necham si svoji Alfu Romeo 156 2.4 JTD :)

Odpovědět  |   | 
dall  |  16. 10. 2006 11:58

Zvláštní, že se nikde nedozvíme, že se Focus dost potýká s korozí, osobně jsem viděl začínající vnitřní korozi prahů a lemů u dva roky starého auta, které se páralo po havárce.

Odpovědět  |   | 
snbheel  |  16. 10. 2006 12:07

ja mam focuse 1.8 r.v. 05/2002, jezdim s nim rok a pul a muzu potvrdit, ze podvozek je vyjimecny, s korozi problemy nemam, spis ta spotreba je vyssi nez v testu, prumer mam tak 9,5l, ale to bude asi tou tezkou nohou - ve firme mame jeste focuse 1.6, 2.0, 1.8tddi a vsechny slapou bez problemu - ta 1.8 mi prijde nejlepsi kompromis - mezi cenou, spotrebou, pojistenim a radosti z jizdy.

Odpovědět  |   | 
RS  |  16. 10. 2006 14:03

hmm to bylo nejakou neodbornou opravou, pokud ma Focus nekde
korozi je to tim ze ho nekdo neodborne opraval, to znamena auto po bouracce, tam je to normalni u vsech aut vsech znacek pokud jse to neudela kvalitne. Ale to by mel opravce jako ty vedet ! Jestli nevim tak prave proto takove pripady jsou.

Odpovědět  |   | 
dall  |  16. 10. 2006 14:39

Možná jsem to nenapsal dost jasně, ale auto nebylo před tím bouráno. Když jsem to s karosářem konzultoval, potvrdil mi, že to nevidí poprvé, podobně jako u Oplů. Jinak se mi Focus líbí, bohužel jsem o jeho koupi nikdy vážněj neuvažoval, protože neskousnu, pro mne, příšernou palubní desku...

Odpovědět  |   | 
rosta  |  16. 10. 2006 17:06

Mohu potvrdit problemy s korozi kolega ma rocnik 00 a uz menil zadni dvere a i lemy mu uz chytaji a jeste byva celkem casta zavada u tech strarsich 1,8 tddi ze se radi pridiraji diky prohnute vane ktera je strasne nizko ,taky uz ho to potkalo a jak to zjistoval neni sam

Odpovědět  |   | 
RS  |  16. 10. 2006 17:36

to je jedna pani povidala, pochybuji jestli laik pozna do detailu bouchle auto, je verejnym tajemstvim ze vecina dovezenych aut do CR je blouchla a bohuzel co nejlevneji opravena, jeste jsem nevidel expeplar ktery byl mel nejaou korozi bez toho aby to nebylo misto po bouracce, a to neni jedna pani povidal ale skosenost z 2 servisu Ford. Kde projde dene xy Focusu. Ruzneho povodu.
Skuste jse zeptat na cfc.fordclubs.org, tam chodi opravdovi majitele, ne jejich udajni pratele

Odpovědět  |   | 
dall  |  16. 10. 2006 19:51

RS: ty jsi demagog jako prase, ztráta času...

Odpovědět  |   | 
rosta  |  16. 10. 2006 21:12

A jaky sem mel asi duvod si to vymysled naopak se mi fokus do te doby nez s nim kolega se kterym jsem kazdy den udelal takovou skusenost

Odpovědět  |   | 
rosta  |  16. 10. 2006 21:15

Je chybi mi tam ze se mi do te doby libil

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  17. 10. 2006 00:01

Vážený pane RS, zkuste se třeba zeptat v karosárně v Hradci Králové (máte to kousek)

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 01:14

nevim kterou myslis? nevim ze by byla v Hraci Kralove nejaka autorizovana kde by si vedli nejake kvalitni prehled pro FMC. Navic jsi myslim ze mam informaci zrovna o Focusu pomerne dost ;) A koroze jse opravdu nebojim, mimo to je zvlastni ze o korozi tu mluvi jenom lidi co v zivote zadneho Focuse nemeli.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  17. 10. 2006 01:19

V tom se k Vám musím přidat. Rezavějící Focus budete na ulici hledat těžko...

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  17. 10. 2006 15:52

Leda, že by vám majitel otevřel všechny dveře a vy se mohl podívat na spodní část...

Odpovědět  |   | 
pitrs  |  18. 10. 2006 14:19

Na ulici není problém vidět rezatýho focuse. My kdy jsme kupovali ojetinu přímo v bazaru Fordu, tak nás na to technik upozornil, že focus má do roku výroby 2001 problémy s korozí.

Odpovědět  |   | 
for rosta  |  17. 10. 2006 01:46

rosta, 16.10.2006 17:06:09 1,8 tddi co jsem slysel od lidi z Focus clubu a Mondeo Clubu co ho maji tak je to sice motor ktery nema nic moc vykon proti TDCi, ale jinak je velmi spolehlivy a nenarocny motor na udrzbu, proste drzak.

Odpovědět  |   | 
for rosta  |  17. 10. 2006 01:57

jo jeste doprucuji precist neco z praxe s TDDi

http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=254&postdays=0&postorder=asc&start=0

Odpovědět  |   | 
rosta  |  17. 10. 2006 09:33

ale jo on asi bude spolehlivy ale ma strasne nizko vanu takze se ti muze stat ze ji prohnes a pokud si toho nevsimnes,tak proto ze to prohnuti je presne u saciho kose,takze pak saje min oleje a zadrese

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 11:09

to je jednoducha naprava namontovat lizinu, neni moc draha, da jse i udelat.

Odpovědět  |   | 
rosta  |  17. 10. 2006 11:12

to je pravda,clovek ale musi vedet predem ze takovy problem hrozi pokud te to nenapadne stoji te to pak 40litru za opravu motoru tak jako jeho

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 12:03

to je blbe chapu, no nevim odkud byl tvuj exempar, ale co vim tak ta se davala z tovarny k nekterim verzim dieselu, ke vsem byla a je ve vybave na prani, kdyz vis ze budes jezdit nejakym terenem kde hrozi kontakt.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  16. 10. 2006 23:55

Koroze prahů a lemů u Focuse je známá věc. Od toho je 12i letá záruka na prorezivění, a co já vím, tak s tím v karosárnách nedělají problémy.

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 01:29

Nevim kam chodis na ty poznatky ale za svou praxi jsem nevidel jedineho Focuse s timto problemem. A par jsem jich uz videl !

Ne vazne kecas nesmysli, pokud nebudes dodrzovat zarucni podminky na ochranu karoserie a laku to plati i pro opravu, tak reklamace nemusi byt uznana a to plati u veciny vyrobcu.

Preci nebude vyrobce platit nove lemi kazdemu Hugovi co jsi po praci jezdi zablnou na sterk a ma potom sutry i za usima

Odpovědět  |   | 
Bártík  |  17. 10. 2006 11:10

Opravdu korodují - zadní dveře dole, ale je to zevnitř, takže to není vidět.
Opravuje se to v rámci záruky na prorezivění. Ale mám pocit, že musíte mít vyplňovanou servisku...

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 12:13

Tak to jsem uz mel tu cest, nejedna jse o korozi , tam u uzadnich dveri dole jako zevnitr je nastrik prize ktery pri oxidaci si nekretri pletou, staci to opravit v autorizovanem servise, priy se odstrani ta stara, prida jse nova, vztahuje se na to zaruka.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  17. 10. 2006 15:49

A ještě korodují spodní lemy dveří...

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 20:57

tak to presne ono o cem mluvim

Odpovědět  |   | 
DavesBond  |  26. 01. 2007 19:42

Mám kombíka z 12/98 a jediné místo s korozí jsou pátá dveře okolo chromované ozdobné lišty (GHIA). Všiml jsem si na ostatních focusech , že tento neduh je téměř u všech verzí s chromovanými lištami.

Odpovědět  |   | 
TA  |  16. 10. 2006 17:41

Ford Focus zůstává nejprodávanějším modelem automobilky Ford v Evropě. V tomto roce bylo již prodáno 391,500 kusů tohoto modelu.

Nejúspěšnějším trhem Fordu v Evropě byla v září Británie se 70,100 prodanými vozy a tržním podílem 15% (meziroční navýšení o 0,9%). Tím se Ford přibližuje cíli být nejprodávanější automobilovou značkou v Británii za posledních 30 let. Poprvé v roce 2006 se stala v Británii nejprodávanějším modelem Fordu Fiesta a odsunula tak Focus na druhé místo.

Fajn uz vime proc

Odpovědět  |   | 
honza  |  16. 10. 2006 20:42

No ohledně spolehlivosti, mě se na focusu a teď se podržte pokazil/zničil diferenciál. Muj mechanik mi řekl že neví co s tím tak jsem kontaktoval v ČB jednoho odborníka speciálně na focusy a vyměnil mi diferak s převodovkou, jsou spojeny napevno. Když se ho ptám jak je to možný řekl mi že se to stává jednomu focusu ze sta. Holt smůla. Naštěstí to bylo jen za 8 táců z vrakáče, jinak bych asi forda proklel.

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  16. 10. 2006 21:31

...diferak mi kdysi prasknul pred deseti lety na Fiat Tipo, vsichni cumeli, jaka je to unikatni zavada, melo 7let a 90t km. Od ty doby se to v okoli stalo jen na Renault Megane rv. 1998, ale to bylo rok stary auto...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  16. 10. 2006 21:37

No pokud se to tyka jednoho Fucuse ze sta, pevne verim, ze Ford by udelal globalni svolavaci akci. Tak jednomu z deseti tisic bych bral jako "typickou zavadu" ktera se vyhla svolavaci akci...

Odpovědět  |   | 
honza  |  17. 10. 2006 19:19

clovek ktrery focusum rozumi tak jako nikdo jiny v republice rekl ze se tim uz parkrat setkal, ze je to ojedinele ale stava se to. Treba vseobecne Fordy Scorpio,Escort,Mondeo stare,Focus maji velkou poruchovost aut. prevodovek. znamy fakt

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 20:59

ze s tim automatem toho jezdi opravdu hodne co

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  17. 10. 2006 00:49

Hmm, nechci být cynický, ale to je podle mě celkem smůla... Myslím si, že potenciální možnost podobné závady existuje na každém autě, co kdy bylo vyrobeno. A u Focusu jsem o podobném chronickém nedostatku neslyšel. Ale pokud Vám jinak auto slouží ke spokojenosti, přeji spoustu šťastných kilometrů! Mějte se!

Odpovědět  |   | 
xxx  |  17. 10. 2006 11:16

Mám Focuse 1,6 kombi r.99, už asi rok mi lehce teče servo, kontrolní nádržku musím tak jednou za 14 dní dolít. U Forda mi říkali, že se to musí měnit celé včetně řízení? Cena s prací cca 35 tis. kč. Dá se to řešit i nějak jinak a mám to vůbec řešit a nebo jenom dolívat olej? Máte s tím někdo zkušenosti?
Jinak potvrzuji popis problému z článku - prasklý svod výfuk. porubí (nakonec jsem ho nechal komplet vyměnit - i zadní "hrnce" už byly pěkně zkorodované). Potvrzuji taky problémy s korozí lemů dveří (všech). Jinak jsem měnil kosti na přední nápravě a pár drobných věcí.
Ale přesto převažuje spokojenost - jízdní vlastnosti bez komentáře a hlavně jsem nadšený z motoru - výkonný a přitom super spotřeba (6l léto, 6,5l zima) 14 kola.
Jednou v nějaké recenzi někdo napsal, že tak dobré auto v dané třídě už nikdy nikdo nevrobí a možná je to pravda?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 10. 2006 11:56

Ano da se to resit i jinak, je ovsem treba navstivit neautorizovany servis, ktery bude nejen o 70% levnejsi, ale dokaze i opravit veci, nejen je vymenit jak je tomu u autorizovanych servisu. Navic casto umi vymenit jenom jeden dil ze sestavy, kterou by vam vymenili v autorizovanem servisu jako celek..

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 12:18

ale dokaze i opravit veci, nejen je vymenit jak je tomu u autorizovanych servisu. Navic casto umi vymenit jenom jeden dil ze sestavy, kterou by vam vymenili v autorizovanem servisu jako celek..
******truch prehanite ze? Nejsou vsechny podle Vasi skusenosti to plati i pro stodolni opravce.
Kde mnohdy vice pokazi bez dokumentace, ve vysledku za stejne penize;)

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 10. 2006 12:38

O tom, že garážisté něco pokazí nebudu diskutovat, to je prostě fakt. Neříkám, že s tím musí jet zrovna k někomu do bývalého JZD, který zná možná Š100. Ale hovořím z praxe, kdy většina závažnějších oprav v autorizovaném servisu končila výměnou celé části, byť to nebylo primárně nutné a dal se vyměnit jenom díl.

Názorné je to např. u výměny ram náprav apod. zkuste přijít do autorizovaného servisu, ať vám jen přelisují silenbloky za pár stovek, místo výměny ramene za pár tisíc. Smůla a takových věcí je bezpočet.

Navíc i cena za díly je ukrutně vysoká. Stejný díl, stejného výrobce, který se používá jako originální náhradní díl se dá v maloobchodě kopuit bez slev o 20-50% levněji. Např. ona zmíněná sada na výměnu předních ramen apod. u Passatu B6 vyjde v autorizovaném servisu na cca 25 tisic. v maloobchodě bez slev na cca 14tis. jedná se přitom o totožné součástky totožného výrobce a kvality.

Takže autorizovaný servis využívat minimálně v rámci udržení záruky, ale pak ahoj a raději najít kvalitní no name servis, kterých je naštěstí stále dost.

Odpovědět  |   | 
xxx  |  17. 10. 2006 12:46

Já bych s tím taky asi do autorizovaného servisu nešel (jsou zbytečně drazí a auto už má 7 let). Mám zjištěno, že repasované servo (bez řízení) se dá sehnat za cca 10 tis. Kč. Spíš mě zajímalo jestli s tím průsakem oleje někdo nemá podobnou zkušenost a jak to řešil (jestli je to třeba vůbec měnit?).

Odpovědět  |   | 
jura  |  18. 10. 2006 15:43

Mám stejny problém, také mi vytéká kapalina ze serva. Zatím jsem to neřešil. Rozdíl hladin min - max mi vyteče zhrube během 1500 km, ale zjistil jsem, že to hlavně teče když nechám vytočená kola třeba na parkovišti nebo v garáži. To je potom docela louže, on ten olej je dost řítký. Pokud je nechám rovně tak ani kapička. Jinak je to r.v. 98 a s výše zmíněnou korozí teda potíže nemám ani v nejmenším.

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 12:25

35 je narez to skuste jsi sehnat dil z vrakoviste, nebo po repasi, ale urcite opodstatneni ma to vymnenit cele v nekterych pripadech. Halavne kdyz neni jistota jednoho konkretniho problemu.

Odpovědět  |   | 
Alesi  |  17. 10. 2006 17:39

Ahoj.
ja tohle resil vloni. Ojetyho Focuse jsem koupil v Nemecku a v zime me zacala utikat ze serva kapalina. Myslel jsem, ze to pujde u prodejce reklamovat (1 rok na ojety auto), ale prej jde o opotrebeni materialu a musel jsem tedy zaplatit opravu sam - 300 Euro.
O co jde:
spojovaci tyce (leva a prava), ktery vedou od rizeni ke kolum zacali korodovat a prosakoval kolem nich olej. V servisu teda vymenili obe tyhle tyce a bylo to.
Nekde na internetu jsem se dozvedel, ze si to muzes opravit sam, pokud si na to troufnes. Pry staci jemne obrousit zkorodovany vedeni tech tyci.
Snad ti to pomuze

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 12:29

K tem lemum znova opakuji nejedna jse o korozi ,je to nastrik prize ktery pri oxidaci si nekretri pletou, staci to opravit v autorizovanem servise, priy se odstrani ta stara, prida jse nova, vztahuje se na to zaruka.

Odpovědět  |   | 
xxx  |  17. 10. 2006 12:51

Ještě myslím že poznám rez od oxidace Na zadních levých dveřích mi po letošní tuhé zimě dokonce odpadnul i kus laku zvenčí. Takže tyto a páté dveře už jsem musel nechat opravit. A ty ostatní to čeká po letošní zimě (snad nebude tak tvrdá jako loňská ) Záruku bych už asi neuplatnil protože na posledních dvou kontrolách jsem už nebyl v autor. servisu.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 10. 2006 13:01

měl jsem za to, že koroze je oxidace, tedy že rez je výsledkem oxidace železa, ale ruku do ohně za to nedám

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  17. 10. 2006 16:01

Samozřejmě máte pravdu

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 21:15

tady nekdo nemluvi zelezu ale o oxidaci ochranem nateru, vazne pochybuji ze ty hogo poznas ten rozdil, uz jenom proto ze opravdove korozi karoserie jse da predeji vcasnou opravou, co jsi nevim proc neudal.
Tak ze jenom opravdovi diletant necha dospet sve dvere do stadia koroze "zeleza".
No asi nikdo z vas nepocita ze pod lakem je ocharana vrstva samotne karoserie, a pozinkovana karoserie to myslim standart uz za konce Escorta. Samozdrejmne ze pozinkovani muze byt naruseno ruznymi udalostmi ale vecinou nejcasteji od samotneho majitele.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  18. 10. 2006 09:14

Escort pozink nikdy nikdy neměl - bohužel.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  18. 10. 2006 22:47

My si tykáme? Že o tom nevím. Kecáte kraviny. Navíc jste z Auto-In, takže ty vaše "argumenty" absolutně neberu.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 12. 2006 21:43

Nezlob se, že tě sekýruji a odbíhám od tématu, ale velice mi při čtení všech tvých příspěvků vadí, že všude, kde je u slovesa zvratné se nebo si, cpeš tam "j"
přidá se - přidá jse
nejedná se - nejedná jse

Udělej mi, prosím, radost a vynech "j"

Dík

Odpovědět  |   | 
rodrigez  |  17. 10. 2006 13:09

Rád bych viděl korozi tohoto fordu. Ti, co výše psali a měli možnost ji spatřit, si jistě pořídili fotodokumentaci. Není zvykem, aby 6 let staré nebourané auto trpělo korozí, alespoň podle mě... Nicméně psali o vnitřní korozi, a ta se objevuje poměrně těžko. Majitel asi nedojde do garáže s autogenem, ay se mrkl, jestli mu náhodou nekorodují nosníky... Pokud tedy máte nějaké fotografie, které neprošly Photoshopem , uveďte adresu, ke je možné je spatřit. Jistě jste si přece takový objev nechtěli nechat pro sebe...

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 21:34

souhlasim,
asi by bylo vhonde nektere zdejsi chytroliny, nahnat na brigadu do klempirny se smirglem v ruce aby brousili z karoserie pozinkovanou vrstvu

Ale za nadruhou stranu kolik lidi kontroluje pred zimou podvozek jestli vsude je ochrany nater ok? Pokud to auto uz je po po garancni zaruce tak nikdo

Odpovědět  |   | 
Pepin  |  17. 10. 2006 13:13

Mám ve firmě 2 Focusy 1,6, 5D a kombi r.v. 2000 a 2001. Po 200tis km najetých na každém autě nemůžu říc o Fordech nic špatného! Focus jsem si vybral po předchozí velké nespokjenosti s O1 1,6, která se sypala jako domeček z karet. Podvozek, řízení, řazení, motor (výkon x spotřeba vzhledem k objemu) vše super. Interiér je o vkusu, mě osobně se líbí, ale chápu, že jinému se líbit nemusí. Po letech uvnitř auta nic nevrže. Jinak co se týká koroze, tak ani na jednom autě ji nenacházím a to ani na podvozku. Vozy parkují venku, garáž pro ně nemám. Co se týká závad, tak kromě obvyklého servisu jsem u jednoho auta měnil letos výfuk, a na druhém po cca 180tis km tyčky stabilizátorů. Jinak zatím nic. Focusům r.v. 00 bych vytknul světla - jednoduchá světla mají slabší svítivost, při zapnutí dálkových nesvítí logicky potkávačky a viditelnost neni zrovna nejlepší. Focusy po faceliftu už mají světlomety "dvojité" a tento problém odpadá.
DOtaz do pléna. Máte někdo osobní zkušenosti s Focusem I.gen 1,8 TDCI???? Přemýšlím o jeho koupi, zánovní auto od oficiální dealera za dobrou cenu. Jen se obávám toho common railu. 1.generace v Mondeech nebyla nic moc, ale co ve Focusech?

Odpovědět  |   | 
dack  |  17. 10. 2006 14:20

mám verzi diesel 1.8 duratrec, combi, 05/2004. Auto je naprosto špičkové na řízení, dobře sedí, dostatečná akcelerace i rychlost, i vnitřek dobrej. Ale největší problém je, že průměrně jednou za 1,5 měsíce jedu s nějakou závadou do servisu (brzdy, rozvody, světla, motor, baterie, tlumiče, rádio, různý hadičky kolem motoru co odešly, klimatizace, ostřikovače). Asi nějakej blbej kus, to snad není normální. A přitom při garančkách vždy všechno ok. Už jen čakám, až ho na leasing ve firmě dojedu a jde z domu.

Odpovědět  |   | 
RS  |  17. 10. 2006 21:52

mezi nami normalni na 100% to neni, tak casto nejezdi nikdo, to bych asi zmenil servis chyba bude asi tam, no kdyz neni kseft tak se naka ta zavada pripravi ;(

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 10. 2006 09:40

Tak takto casto jsem jezdil do servisu se svym Escortem kdyz jsem ho koupil a mel najeto 150 000km :).

Odpovědět  |   | 
NoOkejFocus  |  20. 10. 2006 18:58

ani nie, mne odisiel motor na uplne novuckom krasnom novom Focuse II , 74kw po 500km jazdy, roztrhla sa retaz rozvodu ventilov, oprava trvala 1 mesiac, vymenou motora, a to teraz mierne huci spojkove lozisko, garancna oprava po roku tiez nic nevyriesila, udajne je to v norme hlucnosti Fordu

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  10. 11. 2006 18:04


Diesel Focus 1. generace nebrat. Hlučný, vyšší spotřeba, má jej známý, já jsem koupil 1,6 benzín, maximální spokojenost.

Odpovědět  |   | 
dragon  |  30. 10. 2007 10:29

co blaznis?5.5 litru to je moc????

Odpovědět  |   | 
Milan  |  31. 12. 2014 19:20

Diesel Focus 1 mám pět let bez závad žádná vyšší spotřeba naopak spokojenost.Pro normální lidi auto ,které se vyplatí a má velkou výdrž plus spolehlivost nelmuvím o jízdních vlastnostech.

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  10. 11. 2006 17:55

Máme dva focusy - kombi 1999, 1,6 a třídvéřák 2000, 2,0.
Jse s oběma maximálně spokojený.
Závady : vodní čerpadlo odešlo po 120.000 km.
Koupil bych je znova. I když - takové MONDEO 2007....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A