Řešim výběr novýho-jetýho auta a dilema je mezi Golfem IV a Focusem. Obojí motory 1.6 a cena do 160 000 Kč. Auto by bylo používaný na každodenní ježdění 15 km do práce a zpátky, takže žádný závody... Co byste doporučili? Spolehlivost, spotřeba, prostě cokoliv :) Díky
Tak to rozhodně Focuse. Ve srovnání s G4 zvítězí prostorností interiéru a podvozkem. O motoru moc říct nemůžu, sám jsem před měsícem koupil právě testovaný TDCi a jsem s ním moc spokojenej! Jen se podívej na http://www.auto.cz/testy/ford-focus-vs-vw-golf-multilink-match.htmlkde Focus I jen o fous prohrál s Golfem 5!!!!
Za tu češtinu se omlouvám, už jsem vlastně spal.
S hodnocením souhlasím, tužší posilovač a citlivý podvozek určitě. Ale přakvupuje mě hučení u studeného motoru (občas měmí intenzitu), jinak je zvuk motoru fakt příjemný. Setkal se s tím někdo? Je to nové TDCi (100ps), které zajíždím.
Tak to citam prvy krat, ze Focus ma mäkky podvozok, a to pohupovanie... No comment. Dalsia volovina-slaba spätna väzba v riadeni?! Priznavam, neriadil som ho, ale uz ho mam objednany (1.6i). Testom som sokovany, nie je nahodou Focus etalon co sa tyka podvozku a riadenia?
Etalon to nie je, tym je dozaista Alfa 156.
Zajimalo by me ktery amater delal tenhle test?At si aspon opravi svoji spatnou tabulku na spravne hodnoty :5,2 185 11,6to co tam ma jsou data k TDDi 90k a ne k TDCi 100k.Jinak ten blabol co napsal o podvozku taky stoji za to , to take dokazuje jeho ojektivitu ani nahodu se neda mluvit o tom ze Volkswagen Golf, Audi A3, Mazda 3 či Škoda Octavia maji lepsi podvozek nez FOCUS I je to presne naopak a posilovac je prave s podvozek velmi dobre sladen to co autor popisuje je jenom jeho mylny neodborny prvni dojem.
V kazdem pripade Focus s TDCi je dobra volba vrele doporucuji a muzeme se tesit na druhou generaci s 1,6 TDCi nebo 2,0 TDCi.
vsimol som si este jednu vec, ked som cital clanok.autor tvrdi, ze 4 a 5-ka su dlhe prevody, ale podla mna pravenaopak, 5-ka sa zda byt na diesel dost kratka.ma tu niekto focus s tymto motorom ?
to se ti jenom zda 5 je opravdu dlouha mam focus s tymto motorom ;)
ok, takze to co pisal pan zezulka v teste je asi jeho vlastny vymysel (alebo to zle prepocital podla nejakej technickej specifikacie)Niekde na web som nasiel, ze pre 5 prevod stupen by to malo byt 48.22km/h@1000rpm (pre kolesa 195/60R15 a 115k verziu tdci)Predpokladam ze 100k a 115k tdci verzie maju rovnaku prevodovku.spravne udaje by mali byt:100: 5 - 2070120: 5 - 2490140: 5 - 2900160: 5 – 3320180: 5 - 3730Pulse, mozes to potvrdit ?
Musel bych se podivat do papiru jetli ten vypocet sedi navic nejsem zadny teoretik,ale z praxe 100 od 115 se v podstate nelisi 115 TDCi je vlasne jeno tovarni precipovani toho sameho motoru 1,8 TDCi jak je to s prevodovkou to nevim myslim ze je ta sama,strucne receno 1,2,3 je na zrychleni a 4,5 naopak priklad na 5 * 80- 195 km/l 1850 - 4300 zhruba na to neni podle nejake prirucky nebo vypoctu ale z praxe .
80-195km/h ~ 1850-4300rpm to zhruba sedi Co sa tyka rozdielu medzi 100k a 115k, podla tech specifikacie od fordutam rozdiel je, a to vo velkosti sacich a vyfukovych ventilov.(turbo a intercooler by mal byt rovnaky)To by vysvetlovalo preco 100k ma nizsiu spotrebu a mensi vykon.Pozri tabulku tech specifikacii motorov:115k http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=7654100khttp://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=12846
Jo vidim todik,nerikal jsem ze tam neni vubec zadny rozdil mozna jsem se spatne vyjadril100 HP-Intake: 20.7Exhaust: 18.4 115HP --Intake: 36.5Exhaust: 32.0Nejsem zadny odbornik na Common-rail ale podle mne to jenom potvzuje co jsem rikal 115 je uplne stejna akorat ma agresivnejsi program vice na vykon ,posila vice smesi proto veci ventlily jinak je to ten samy motor.Nebo myslis ze ne?
najprv som si tiez myslel, ze rozdiel medzi 100k a 115kje len v nastaveni riadiacej elektroniky.ale, ked som prezeral stranky chip-tunerov zistil som, ze aj po chip-tuningu ten rozdiel tam stale je.tak ma napadlo, ze tam musi byt nejaka "mechanicka" finta.
Asi tak je videt ze u Fordu pouzivaji mozky ,Jinak vecina tuneru proste zveci tlak v turbu tim je zivotnost ale v p... no to same kdyby dala tovarna tak by to asi nebylo moc fer ale treba Skodovka to tak dela,rekl bych ze tlak turba je stejny jak u 100 tak 115.V kazdem pripade 100k verze je fakt v pohode ta 115 podle me nema cenu.
Když nejdu pod cca 70km/h, tak nemusím na 4 podřazovat...
a vobec to nezodpoveda tomu co sa pise v teste na www.auto.czhttp://www.auto.cz/?uid=404dd36d68912
Aby Ford byl dobra volba, musel by nejdrive zacit vyrabet kvalitni auta. Ford jakoz to dcerinna spolecnost americkeho Fordu proste nemuze vyrabet kvalitni auta, protoze to neodpovida americke filozofii vyroby. Proste Ford zapasi s tim samym problemem jako Opel (dcera od americkeho GM), vrcholovy management je proste z USA a tam se kvalita radi az na druhe treti misto. Big business, big profit.
Podle mych zkusenosti,je ford kvalitativne srovnatelny s vw koncernem,opelem,renaultem,peugeotem,citroenem atd.me se na fordu libi,ze kazdy jeho model ma lepsi nez prumerne jizdni vlastnosti,ale zase zpracovani muze byt lepsi
Vyborny postreh, pripajam sa. Mam pocit ze niektory prispievatelia beru do uvahy viac povery ako skutocnost. Sam som pouzival Astru F,G, Vectru a Tiez Golfa III,IV, su to kvalitou uplne zrovnatelne auta. Pritom tu u vas v diskusiach ma Opel asi najhorsiu povest zo vsetkych aut, to si naozaj nezasluzi. Doteras som odjazdil s Focusom asi 200 000km a je stale vo forme, vlastne tak ako vsetky auta ktore som mal moznost pouzivat. Celkovo kvalita v strednej triede je asi najvyrovnanejsia.
S kvalitou souhlas. Kamarád, co do toho trochu dělá, tak pravil pro mne těžko pochopitelnou informaci, že asi 2 z 10 s motorem TDCI v pohodě shoří. U nás i venku. Obdoba toho, co to dělalo kdysi na začárku výroby u aut s benzínem. Ale jinak cena skvělá.
V pohode shori kazde auto..... zatim jsem neslysel o jedinem Mondeu nebo Focusu co by s TDCi shorely
ani ja som o tom este nepocul a dokonca som zatial ani nevidel na ziadnom vrakaci auta tohoto typu zhorene (mozno je to nahoda)
No to pocujem prvy krat, mozno im niekto polial auto benzinom a zapalil, nie ? Mas aj trocha viac technickych informacii ohladom spom. problemu ?
Fakt nevím.Co mi sdělil,to sdělil a trval na svém.Já se nehádal,ale určitě je nikdo nepoléval benzínem.Co se týká kvality,osobně si myslým, že celá produkce všech značek se plynule zlepšuje, kvalita roste, občas se někomu něco nepodaří.Holt sériovka.Ale diskuse na téma co je kvalitnější a co ne, je v dnešní době spíš ztráta času.Možná záleží i na způsobu zacházení, na vozovkách, městský provoz-dálniční, kvalita servisu, dodržování intervalů údržby atd.Vyložené zmetky nevyrábí nikdo,nechápu,proč by to měl být zrovna Ford.Nedávno jsem chtěl koupit Mazdu 6 s nafťákem a ze 3 vozů v autosalonu měl každý jiný zvuk motoru.Jeden fakt připomínal spíš traktor než auto.A je to Mazda vyrobená v Jap.Přitom je to překrásné auto a bude mne štvát hodně dlouho, že se nekoupila.Hluk byl nesnesitelný a uznal to i prodejce.A Mazda 3 s nafťákem 1,6 nádherně tichá...A je...
Mazda môže byť vyrobená v Nippone, ale ten motor (2,0 turboropák) asi ťažko. Ten je práve od Fordu.
PeterL ma pravdu, 2.0 v mazda6 bude asi z mondea a to nie je tichy motor.Naopak 1.6tdci z mazda3 , ktory sa uz zacina davat snad do kazdeho auta (teraz xsara, xsara picasso, 307, c-max, mazda3 a neskor novy focus, 206, volvo s40 a v50 atd...)je produktom spoluprace ford/psa (peugeot) a psa tiche diesle robit vie.
otik, PeterL: Nepiste, o com nic neviete - obzvlast PeterL, odpusti si to "asi tazko", ked o danej veci prd vies. Motor 1.6 TD v Mazde 3 naozaj je vysledkom spoluprace Peugeotu a Fordu. Ale oba diesle v Mazde 6 su kompletne VYVINUTE aj vyrabane priamo Mazdou v Japonsku. Benzinaky 1.8 a 2.0 su ciastocne prebrate od Forda (blok), ale "doladene" Mazdou - preto rozdielne vykonove parametre. Motor 2.3 vznikol z 2.0 zvacsenim zdvihu a pridanim variabilneho casovania ventilov. Ten "zly zvuk" by som skor dal na vrub "starostlivosti" o predvadzacky. Pokial viem, tak so ziadnym motorom v M6 nie su problemy - a to ani v prvych kusoch. Jediny problem, o ktorom v suvislosti s M6 viem, je spojenie M6 2.3 + AWD + automat - automat je odladeny na "american way of drive", cize pri "europskom" style jazdy "nejede a zere".
Takze pani, poprosim vas najprv studovat a potom trepat.
"Motor 1.6 TD v Mazde 3 naozaj je vysledkom spoluprace Peugeotu a Fordu. Ale oba diesle v Mazde 6 su kompletne VYVINUTE aj vyrabane priamo Mazdou v Japonsku"
Tejto štylistickej perle trochu nerozumiem. 1,6 80 kW dostala mazda darom od FORD-PSA, v ich automobiloch sa to ale nebude volať MZR. Neviem o tom, že sa Mazda na tomto motore podieľala, ale budiž.
Čo sa týka dieselového dvojlitra - Mazda mala svoju koncepciu v 626, ten motor sa aj nejako volal (tuším COMPREX), po čase sa to napriek slušnej reklamne podpore ukázal ako prepadák - vysoká spotreba a kvalita nič moc. Čo sa týka súčasného dvojlitra, myslím (opakujem - myslím, teda nie som o tom presvedčený), že tento nie je forďácky 2,0 TDCI 96 kW, ale upgradovaný pežoťácky 2,0 HDI - už sa predáva (vo výkonovej variante 100 kW) v nových pežotoch.
Keby som náhodou nemal pravdu, tak si prosímťa odpusti svoje jedovaté sliny, ale slušne ma upozorni, kde konkrétne pravdu nemám. Ďakujem.
PeterL: Ak Ti moj prispevok pripadal "jedovaty", tak prepac. Len ma prekvapila istota, s ktorou si tu podaval dezinformacie ako zarucene pravdy.
Neviem, co sa Ti stylisticky nepaci na mojej vete, ale dobre, toto nebudeme rozoberat. S 1.6 turbodieslom suhlasim, ze na nom Mazda vyvoj nerobila - ak si este raz precitas moj prispevok, hovoril som o kooperacii Ford-Peugeot.
Co sa tyka dieslov v Mazde, spominany COMPREX prepadak bol presne ako vravis, konstrukcne pochadza z prvej polovice 90tych rokov (rad 626GE). Od roku 98 Mazda vyrabala (uz do radu 626GF) priamovstrekove diesle (oznacene TDiD, vykony 90, 100 a 110k). Islo taktiez o vlastne motory, aj ked v tom case uz patrila do koncernu Ford. To, ze motor PSA 2.0HDi ma taktiez 100kW vsak nic neznamena: viem, ze ide o vlastny vyvoj Mazdy, o.i. mi to potvrdil mechanik Mazdy naozaj znaly veci.
s tym dvojlitrovym motorom z mondea to bol mozno omyl (mazda je 16 ventil), ale znie to celkom logicky.naco by v ramci jedneho koncernu automobilky "kompletne" vyvijali nanovo motorak mozu pouzit uz existujuci, alebo aspon niektore jeho casti ?nehovoriac o tom, ze japonci su este stale trocha s dieselmi pozadu(vynimky potvrdzujuce pravidlo su toyota 1.4 d4d a honda 2.2cdti)
2.0tdci z mondea neni 16 ventil???????? moja polovicka ho ma a div sa svete je to 16v ale mozno je to nejaky vyvojovy prototyp lebo ani hlucny neni tak si myslim ze sa tam dostal nedopatrenim-len aby nam ho od fordu neprisli vymontovat
otik: To je jednoduche. Nemusi byt predsa kazdy koncern ako VW, kde si automobilka moze maximalne tak nakreslit vlastnu kastnicku ;)
Mazda ma vlastnu, nedavno postavenu motoraren, ktora musi tiez "nieco robit". Konkretne tieto Common Raily vznikli vyvojom motorov TDiD z radov 323 a 626, takze taktiez neslo o "kompletny vyvoj". Inak to chapem, prve TDCi v Mondeach mali velke kvalitativne problemy a keby ich dali do M6, Mazda by prisla o kus dobrej povesti maximalne spolahliveho auta. Takisto podvozok M6 vznikol evoluciou podvozku M626 (podotykam VELMI dokladnou) a nema s Mondeom spolocne nic. Jediny identicky motor je 3.0V6, ten je ale len pre americky trh (zhodny s Mondeom ST220, mmch. pre americky trh je design M6 mierne odlisny a tiez sa vyraba uz v USA). Ine to je pri mensich modeloch: M2 vznika aj v Europe a vsetky motory aj podvozok su Fordacke. Proste len Ford s inou kastnou. M3 je tak pol napol, tu su pre zmenu benzinove motory povodne a diesle prebrane. A nastastie sa robi v Japonsku a nie v Spanielsku ako M2 ;) Zaujimava je ponuka v offroadoch (B-Fighter a Tribute), kde ide len o Fordy so zmenenym znakom. No a samozrejme potom mame kopec uplne nezavislych modelov, ktore nemaju s Fordom spolocne nic: RX-8, Xedos 9, MX-5 ci mnozstvo modelov len pre japonsky trh.
dobry den, mal by som niekolko doplnujucich otazok- otacky vs rychlost, uvadzate skutocnu (meranu) rychlost, alebo tachometrovu ?- robili ste merania zrychlenia na jednotlivych prevodovych stupnoch ? (40-80[III], 60-100[IV], 80-120[V])- kde bol vyrobeny testovany 5d tdci model nemecko, spanielsko, alebo nebodaj rusko ?vdaka za odpovede
Ja osobne mam 5dv Focus a ten je vyrobeny v Koline.
3dv, 5dv a kombiky pro CR jsou vzdycky jenom ze Saarlouis, 4dverovy sedan je z Italie. Focusy z Petrohradu jsou urceny jen pro rusky trh a do EU se nevozi.
Sorry, chybka, ten sedan je ze Spanelska
Aj kombik bude z Valencie, ze ?
Nee, kombik je na stejne lince s hatchbackem, tzn. ze Saarlouis.
Prosím o informaci kdy se můžu těšit na test nového Renaulta Scenika nebo Grand Scénika?Děkuji za info a omlouvám se že přispívám sem,ale nevěděl jsem kde jnde se zeptat.
neni Focus jako Focus, ve vybave Trend (ktere se bohuzel netyka prave probihajici akce a naopak je docela draha) ma Focus sportovneji ladeny podvozek (temer jako ST170) a sportovnejsi sedadla s lepsim bocnim vedenim, bohuzel jen 15palcova kola z lehkych slitin. Ten rozdil je dost vyrazny. Proto je dobre si vyjasnit kdo cim jezdil. Testovan byl standartni Focus.
Fordem tam a zpátky pěšky.
Ak niekto jazdy casto na VW tak sa mu napriklad zda ze ziadne auto poriadne nebrzdy. Ak niekto jazdy na Fiatoch tak ma pocit ze druhe auta snad nemaju ani servo atd... Vsetko to nie je pravda, ja tiez potrebujem tak 500 - 1000km aby som vedel auto aspon priblizne posudit. A samozrejme najviac zalezi na osobnych preferenciach.P.S: Niekto rad "Brunetu s malimy" niekto rad "Pamelu"
...a niekto by sa mohol naučiť písať.
Nie som slovak ani cech, snazim sa pisat v ramci svojich literarno gramatickych schopnoti.
Řízení je poměrně strmé, automobil reaguje na jemné pohyby volantem (tady bohužel nepříjemně zasahuje posilovač řízení, který neposkytuje dostatečnou zpětnou vazbu).
Tuhy posilovac neposkytuje dostatecnou zpetnou vazbu? Tu zpetnou vazbu neposkytuje spis konstrukce rizeni, ten tuhy posliovac by zpetnou vyzbu spis mel vylepsovat, ne?
Focus ma tradicni hydrauliku, takze ta by mela zpetnou vazbu poskytovat, ale co jsem s nim kdysi jel, tak se mi to zdalo takovy divny, tezko se to popisuje.
Nejak nechapu jak je mozne, ze v Autocaru testovali uplne to same auto a psaly o "ukecanem" rizeni
Jezdil jsem v Focusu 2.0 16V, podvozek je spravne tvrdej,pokud sedite vzadu,tak to uz muze byt obcas neprijemne.Ale je to o zvyku a nature.Nicmene,kdyz treba srovnam Octavii,co udela,kdyz brnknete na brzdu v prudke zatacce,pff,cela se zavlni.To same pri prudkem brzdeni z vysokych rychlosti,Focus ani naznak nestability.O nejakych naklonech nevim,to auto se temer nenaklanelo,o "plavani" uz vubec nemuze byt reci.Naftovym jsem nejel,je mozne ze tezsi motor a nekvalitni obuti udela sve.
Záleží na tom, s jakou Octavií srovnáváte. Ano, 14" Classicu udělají své, ale pokud nazujete šestnáctky, nemůže být o nějaké nestabilitě řeč. V zatáčkách má ale Focus nad Octavií navrch, to je bez debat, Octavii skutečně lze rozhodit ubráním plynu či zabrzděním - pak se stane přetáčivá a bůh vás chraň
model Octavia 1.8T obuti: Dunlop 215/40 rafky: 17" - az pri tomto obuti byla skodovka s Focusem srovnatelna, ale jen v rychlosti prujezdu zatacek.Na 15" 195 se neda podvozek srovnavat ani omylem - ostatne zkuste si to sami. Skodovka brzdi lepe, ale citite se pri tom hure,i na supr gumach chce zadek pred predek,timto neduhem Focus netrpi ani na "normalnich".Focus je spravne tvrdej,da se s nim bezpecne vyvadet (treba ubirat plyn nebo tvrde brzdit v rychle strihanch zatackach bez znamek nejistoty),ale diky tomu je pomerne nepohodlnej.
Zo skusenosti viem ze takto sa vlni aj Golf IV a Astra F,G. Pricinou je vlecena zadna naprava, ta neunesie take bocne sily a meni geometriu.
Tento test je jasnym prikladom nepochopenia koncepcie podvozku Focusa. Vo Focuse vsetko citite, on neprechadza nerovnosti sposobom ze si ich nevsima ako auto s koncernu VW. Presne to je ta krasa tam citite vsetko. Focus sa neriadi ako auto s hry na "Play Station" ziadne filtrovanie alebo nezucasneni pocit z jazdy. S popisom interieru a exterieru v podstate suhlasim, aj ked by som spomenul ze na Focude je mizerne urobena ventilacia "kurenie" dodnes som sa nenaucil ako nastvit aby vetrala a nebol pritom prievan.P.S: Nedotacivot ktoru spominate je sposobena tazkym motorom a vasou neschopnostou riadit v zakrute auto plynom. Focus ide po ubrani plynu do krasnej riadenej pretacavosti len to treba vediet. Focus nie je auto stavane na "Grip" ale na "Ovladatelnost" je to nieco ako boli Peugoty 205,306 s riadenou napravou, ale ovela lepsie prevedene.
Čím přesně jsem koncepci nepochopil? Jaká je podle vás koncepce Focusu?
Focus, je radost z jazdy... Focus nie je pre cloveka pre ktoreho je prvorade prejst z bodu A do bodu B, len komfortne ,ekonomicky, bezpecne on k tomu chce pridat aj trochu adrenalinu a potesenia. Je to o tom ci chcete jazdit alebo sa vozit... No podvozku VW sa budete citit je pri rovnakej rychlosti ze idete bezpecnejsie a istejsie, ale to plati len dokial ho vyuzivate tak na 80%. Ak tuto hranicu prekrocite tak podvozok VW totalne rozhodite a prave tam zacina podvozok Focusa exelovat. Vo Focuse cim idete dvrdsie tym istejsi sa Vam zda, tam si trufate skusat jeho hranice.P.S: Tam kde iny koncia Focus zacina.
Pro radost z jízdy bych zvolil spíše Mazdu 3, tak si představuji skvěle naladěné auto pro sportovní a současně i jakžtakž komfortní ježdění. Focus se rozhodně v zatáčkách nakláněl více a měl jsem i větší pocit nejistoty než M3 či nového Golfu. Na druhou stranu šlo skutečně jen o pocit, protože na limitu Focus drží. Ale s tvrzením "tam kde jiný končí, Focus začíná" bych nesouhlasil, to možná platilo dříve, než se objevily nové generace vozů konkurence.
Je take dobre zkusit si jej v provedeni Trend, neznam jine konfekcni auto lepe odladene pro sportovni jizdu, vse je v dokonale harmonii - ucinek posilovace a zpetna vazba rizeni, odezva razeni, minimalni naklony podvozku... Pro sportovni jizdu je lepsi nez Golf V Sportline, ktery je take modifikovan, ale tolik si libit nenecha. Jinak uznavam, ze pro bezneho ridice jsou nektere kvality Focusu nevyuzitelne, i v jinych verzich nez Trend, a spise by ocenil vetsi odstineni od okolnich jevu, plavnejsi podvozek atd. Ale to myslim neni chyba, nybrz zamer vyrobce vtisknout Focusu nejakou tvar...
Focus ma urcite super podvozek i s touhle verzi TDCi se da jezdit velice sportovne.
este som nevidel octaviu ktora ma lepsi podvozok ako focus!!! a ak chce niekto porovnavat focus 1 s golfom 5-6 tak je tam minimalne rozdiel v rokoch kedy vznikol ale mam aj focus aj octaviu a neda sa to porovnat-focus je minimalne o triedu lepsi
Zatial som nemal tu cest vyskusat Golf V. Mazdu 3 jazdy naozaj dobre, len som ju nemohol vyjazdit na 100% lebo tam boli splujazdci zo slabsim zaludkom Samozrejme nove auta Focus dotahuju, konkurencia pre Focus je len dobra. Mna skor slamal Focus C-Max, ak sa bude takto chovat aj novy Focus tak sa nie je naco tesit...
Patetický citát A: " Tam kde jiní končí, Focus začíná "
citát B: " Golf V jsem neměl tu čest vyzkoušet a ani Mazdu 3 jsem nemohl prohnat na 100% "
tak se teda ptám - odkud pramení ta vaše jistota že citát A je objektivní ????? Není nad to vařit z vody ... A mluvit o "nepochopení podvozku" Focuse mi přijde taky dost přetažené. Focus s tímhle motorem si nekupujou lidi rozhodně kvůli tomu, aby bláznili po okreskách s hvízdajícíma pneumatikama ...
Pisem svoje subjektivne nazory. Nikdy som netvdil ze mam patent na pravdu...
Nemyslím si, že Focusem jezdí pouze lidé, kteří chtějí překračovat nějaké hranice. Znám několik majitelů, kteří jezdí z bodu A do bodu B a jsou rádi, že je tam Focus pohodlně přepraví. Podvozek Focusu není vůbec nekomfortní, nicméně souhlasím s tím, že jeho skutečné přednosti prokáže teprve těch 20 procent, o kterých mluvíte. Tady potom nevadí tuhý posilovač řízení atd - se sedadly neuděláte nic.
Uplny suhlas, len pre tych ludi poznam vhodnejsie auta. Tie sedala su dost mizerne a najhorie je to zvlastne nastavovanie vysky kde sa zdviha len zadna cast sedaku.
Vůbec jsem nepochopil, co jste tím chtěl říct? "Tento test je jasnym prikladom nepochopenia koncepcie podvozku Focusa. Vo Focuse vsetko citite, on neprechadza nerovnosti sposobom ze si ich nevsima ako auto s koncernu VW. Presne to je ta krasa tam citite vsetko. Focus sa neriadi ako auto s hry na "Play Station" ziadne filtrovanie alebo nezucasneni pocit z jazdy."
Tak filtruje Focus nerovnosti nebo ne?
On ich filtruje len do tej miery aby neboli nepriemne, ale podstata je ze vsetky su citit.
Odkud máte cenu? V konfigurátoru má Ford uvedenu u 5 dveřové verze, Ultra, TDCi cenu 559000 Kč, za 1,4 pak 482900.
Jde o akční cenu Ford Focus Forte...
Pokud se nepletu zakl cena by mela byt 459 tis a testovany model stal 472 tis viz: AutoTip
Základní je 459 tisíc, s příplatkovou výbavou pak 472 tisíc.
Což třeba tady:
http://www.fordchar.cz/cars/focusforte-200403.pdf
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.