Ford Fiesta Zetec S Celebration Edition, zelený sportovec

Ford připravil další limitovanou čtyřsetkusovou edici svého modelu Fiesta. A jak nám může název edice napovědět, půjde o benzínovou verzi, která má něco oslavovat.

Pro vytvoření edičního modelu posloužila třídveřová Fiesta s benzínovým motorem 1,6 o výkonu 100 koní. Po technické stránce ke změnám nedošlo a stovku tak vůz zvládá pod deset sekund a vystačí si v kombinaci zhruba se 6,2 litry naturalu na 100 km.

A o tom, že vůz má poskytnout více radosti z jízdy hovoří i fakt, že Fiesta Zetec S Celebration Edition dostala i snížený sportovní podvozek.

Změnil se však styling vozu. Nové jsou 16" kola z lehké slitiny a hlavně zelené lakování, které na střeše doplňuje šachovnice, vzadu potřebné křídlo a zatmanevná zadní boční okna. Součástí exkluzivního paketu je i pořadové číslo vozu.

V interiéru lze pak najít kožené čalounění, klimatizaci, palubní počítač, el. ovládaná okna, CD přehrávač s podporou mp3, sportovní sedadla a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta Zetec S Celebration Edition
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků