Ford Fiesta Van a SportVan jdou do prodeje

Automobilka Ford ohlásila spuštění prodejů dvou užitkových verzí modelu Fiesta, které se již brzy objeví u evropských prodejců. S jakými změnami přichází oproti své běžné verzi?

Ford Fiesta Van se první řadě odlišuje hned zvenku a to tím, že u něj absentují zadní boční okna a zadní sedadla. Užitková Fiesta disponuje velkorysou ložní plochou o délce 1 296 mm a objemu 1 000 litrů, do níž je možné uložit až 515 kg nákladu. Novinka bude k dispozici zpočátku s trojicí agregátů, přičemž zážehové jednotky zastupuje pouze 1,25 litrový čtyřválec s výkonem 60 kW/82 koní. Podstatnější jsou v tomto případě ale vznětové agregáty, jenž jsou zastoupeny 1,4 litrovým čtyřválcem TDCi s výkonem 50 kW/68 koní a nejsilnějším 1,6 TDCi s výkonem 66 kW/90 koní.
Současně na trh přichází i atraktivnější verze SportVan, u které sice více koní pod kapotou nenajdeme, avšak zvenčí se odlišuje díky spoilerům, mlhovkám a standardně dodávaným 16-ti palcovým kolům. V interiéru pak potěší ještě řada kožených doplňků a sportovní pocit z jízdy se pokusí přiblížit tužší pružení a nižší světlá výška.
Kdy a za kolik se Fiesta Van a „vytuněný” Van objeví v nabídce českého Fordu, zatím není známo.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Ford Fiesta Van a SportVan
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků