Ford Fiesta Van a SportVan jdou do prodeje

Automobilka Ford ohlásila spuštění prodejů dvou užitkových verzí modelu Fiesta, které se již brzy objeví u evropských prodejců. S jakými změnami přichází oproti své běžné verzi?

Ford Fiesta Van se první řadě odlišuje hned zvenku a to tím, že u něj absentují zadní boční okna a zadní sedadla. Užitková Fiesta disponuje velkorysou ložní plochou o délce 1 296 mm a objemu 1 000 litrů, do níž je možné uložit až 515 kg nákladu. Novinka bude k dispozici zpočátku s trojicí agregátů, přičemž zážehové jednotky zastupuje pouze 1,25 litrový čtyřválec s výkonem 60 kW/82 koní. Podstatnější jsou v tomto případě ale vznětové agregáty, jenž jsou zastoupeny 1,4 litrovým čtyřválcem TDCi s výkonem 50 kW/68 koní a nejsilnějším 1,6 TDCi s výkonem 66 kW/90 koní.
Současně na trh přichází i atraktivnější verze SportVan, u které sice více koní pod kapotou nenajdeme, avšak zvenčí se odlišuje díky spoilerům, mlhovkám a standardně dodávaným 16-ti palcovým kolům. V interiéru pak potěší ještě řada kožených doplňků a sportovní pocit z jízdy se pokusí přiblížit tužší pružení a nižší světlá výška.
Kdy a za kolik se Fiesta Van a „vytuněný” Van objeví v nabídce českého Fordu, zatím není známo.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Ford Fiesta Van a SportVan
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků