Ford Fiesta ST: rychlý trpaslík za dveřmi (spy photos)

11 komentářů

George
18. května • 19:51

To, ze ford auta opravdu umi dokazuje predevsim v poslednich letech u kazdeho sveho modelu.

Bořek Hudák (bhudak)
18. května • 22:02

Viz min Focus ST 2,5T. Nejede to, žere to, těžký na předek je to.... Jo, Ford ty auta umí. :-D O FRS se ani zminovat nebudu, protože ten taky nejede jako auto, který by mělo mít 300koní...

jj
19. května • 9:22

hmm to zní jako vysoce erudovaný názor odborníka, který zkoušel důkladně a metodicky veškeré hothatche na trhu na jednotné dráze a dopodrobna zkoumal chování za všech podmínek alespoň týden... nebo jako cint brouka pytlíka, co kecá do všeho, přestože o tom ví celkem prd. osobně mě jedna z těch variant přijde výrazně pravděpodobnější.

Bořek Hudák (bhudak)
19. května • 11:33

:-D Myslim, že kdo je v obraze a nehltá jen PR zprávy, tak si myslim, že mu bude připadat pravděpodobnější asi jiná varianta, než tobě ;-)

jj
19. května • 12:06

však povídám, že od tebe to zní na téhle diskusi tak nějak důveryhodně a podloženě a přesvědčivě a objektivně a všichni tady nepochybně znají tvou erudici, a tak určitě je každý schopen přiložit tvému názoru patřičnou váhu. Třeba já jsem sice měl dost jasný a detailní názor na oba zmíněné vozy díky opakované a dlouhodobé zkušenosti s oběba a díky mnoha recenzím u nás i v zahraničí, které se většinou shodují, ale teď to budu muset na základě příspěvku bhudaka z AR celé radikálně přehodnotit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bořek Hudák (bhudak)
19. května • 13:25

Chválím. Vydáváš se správným směrem ;-)

Zelí
19. května • 17:02

Soudný člověk si nenechá vyplachovat mozek marketingem o sportovních genech vozů ford.
To nemá s realitou jejích produktů nic společného. Když redaktor v AR je unešen sportovními vlastnostmi např. fordu ká, který se mu zdá lepší než fiat 500, i když se montují na stejné lince, a autíčka jsou mechanicky shodná, to samo o sobě vypovídá o tom co se asi děje. Dalším příkladem je kolíbavá a naprosto fotrovská konstrukce předchozího mondea, která byla pro redaktory nepřekonatelným vzorem pro správně navržený sportovní podvozek, který je dostečně komfortní, ale má vazbu. Na rozdíl od koncernu, kde se jim zdály podvozky zřetelně tvrdší, postrádaly komfort a elektromecanický posilovač neměl vazbu. V následující generaci mondea ford podvozek přitvrdil, přešel na elekromechanický posilovač a v testech redaktoři najednou otočili a z tvrdého podvozku jsou úplně nadšení a ztráta vazby jim taky nevadí. Každému doporučuji, ať si to vyzkouší sám a udělá si o tom představu. Já jsem to udělal před pěti lety, zážitek z mondea byl více méně odstrašující, takže jsem se vrátil zpátky k VW. Nepotřebuji mít pocit, že jedu ve sportovním autě jak se píše v magazínu a už z toho pocitu mít jakýsi sportovní zážitek, když to je v reálu naprosto běžná, tuctová kára.

Bořek Hudák (bhudak)
20. května • 9:40

+1 Celá tahle svatozář o jízdních vlastnostech vznikla hlavně díky Focusu I. generace. Kdy prostě měl lepší podvozek díky víceprvku vzadu. Dnes to má i blbá KIA Ceed... Takže už ani v tomhle jikterak nevyčnívá. Doba je trošku jinde. A pokud na předokolku narveš před přední nápravu těžkej obstarožní pětivál, kterej moc výkonu a kultivovanosti nepobral, tak nemůžeš čekat zázraky, at si s tim najel kolik km si chtěl... Možná by chtělo najet pár km i s jinejma autama....

Max
18. května • 12:14

"Vůz je i přes lehkou kamufláž nápadný větším střešním spoilerem" - tym sa mysli co? lebo ten spoiler je standardny Sport dostupny uz nejaku dobu

Majo
18. května • 14:34

V CR to asi bezne nie je :-PSkor ako spojler su napadne zadne KONECNE kotucove brzdy

harwey
18. května • 16:03

ale kotuze si uz chalani v UK davaju robit ;) 4-piestiky vpredu a kotuce dozadu za nejakych 900 libier.... ale vpredu dole to vyzera na intercooler ;)

Doporučujeme

Články odjinud