Ford Fiesta ST míří do Los Angeles. Tentokrát s pětidveřovou karoserií

Ford přiveze do Los Angeles kromě řady jiných a z velké části také upravených automobilů koncept ostré Fiesty. Provedení ST bylo k vidění už ve Frankfurtu, tam šlo o verzi s třídveřovou karoserií. Za „velkou louží“ ukáže Ford Fiestu ST s praktičtější pětidveřovou karoserií.

Ford Fiesta ST Concept: předzvěst nové malé štiky ve velkém rybníce

Ford Fiesta ST Concept: předzvěst nové malé štiky ve velkém rybníce

Už na první pohled je jasné, že přítomnost jednoho páru dveří navíc je jediným rozdílem, jinak jde o zcela identické automobily velmi blízké konečné sériové podobě. Pod kapotou je benzinový EcoBoost o objemu 1,6 litru. Ten nabídne 180 koní a maximální točivý moment 240 Nm. Poháněna jsou přední kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Zrychlení z nuly na stovku zvládne novinka v čase pod sedm vteřin. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků