Ford Fiesta ST-line dostal edici Red&Black. S rychlými pruhy a akční cenou

Ford nabízí Fiestu v edici s nejsilnějším motorem a černo červenými závodními pruhy a lá Mustang.

Verze ST-Line u nových Fordů tvoří jednu z vrcholných, avšak přesněji zaměřených variant. Vedle "terénního" Active či luxusního Vignale má právě linie ST dodat trochu sportovní atmosféry. Novou Fiestu lze v této verzi udělat ještě výraznější. A to díky Red&Black Edition. Tedy stejným způsobem, jako již v minulé generaci.

Jak už název napovídá, vyznačuje se kombinací červené a černé. Buď můžete mít červený lak s černými pruhy a černými koly s červeným okružím, nebo kompletně černý vůz s černo-červenými pruhy a koly. Motor je k dispozici jediný, a sice nejsilnější verze litrového Ecoboostu. Má 103 kilowattů a šestistupňovou manuální převodovku. Třídveřovou variantu pořídíte za akčních 454.990 korun, pětidveřovou za 469.990 korun.

Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Standardní výbava je hodně bohatá. Zahrnuje třeba litá 17" kola, sportovní odpružení, pruhy na kapotě, střeše a spodní části předního nárazníku, zadní sportovní nárazník s difuzorem, boční nástavce prahů, zadní spoiler v barvě karoserie, vnější zpětná zrcátka v černé barvě s červeným pruhem, hliníkové pedály, červené prošívání na ruční brzdě, volantu, manžetě řadicí páky a podlahových rohožích či sportovní sedadla čalouněná v kombinaci látka/ kůže

Z elektroniky pak nabídne například systém SYNC 2.5 s 8" displejem, funkce Applink, Android Auto a Apple CarPlay, bluetooth handsfree, 6 reproduktorů, 2 vstupy USB, startovací tlačítko, přední mlhovky s přisvícením do zatáček, LED světla denního svícení, zadní svítilny s diodami, 6 airbagů, asistent pro jízdu v pruzích, či manuální klimatizaci.

Co nenapadlo Ford, tomu pomůže kutil: Spojil Jaguar S-Type s pick-upem F-150

Co nenapadlo Ford, tomu pomůže kutil: Spojil Jaguar S-Type s pick-upem F-150

Příplatková výbava je překvapivě bohatá. Na výběr je ze tří paketů. Sada Winter za 5600 Kč zahrnuje vyhřívané čelní sklo a přední sedadla, Winter Plus za 7500 Kč přidává vyhřívaný volant. Za čtyři tisíce si lze připlatit za sadu City se zadními parkovacími senzory a elektricky sklopnými zrcátky. Asistenční systémy jsou sdruženy ve třech sadách od 6400 do 21.500 Kč včetně adaptivního tempomatu. Za 3400 Kč můžete mít automatickou klimatizaci. Bezklíčový vstup přijde na čtyři tisíce, LED světlomety na 16.500 Kč.

Ford Fiesta ST-line Red&Black - technická data a ceny
Motor 1.0 EcoBoost
Převodovka 6M
Zdvihový objem [cm3] 998
Válce/ventily 3/4
Největší výkon [kW/min] 103/6000
Točivý moment [N.m/min] 180/1500-5000
Maximální rychlost [km/h] 202
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,9
Cena 3dv. [Kč] 454.990
Cena 5dv. [Kč] 469.990

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků