Ford Fiesta ST dorazí již za rok. Dočkáme se i RS?

Ostrá Fiesta ST bude představena již během roku 2017. Očekává se zvýšení výkonu z dosavadních 180 koní na hranici kolem magické dvoustovky.
Ford Fiesta ST dorazí již za rok. Dočkáme se i RS?

V úterý představil Ford novou generaci jednoho ze svých nejdůležitějších modelů na světovém trhu. V den odhalení se fiesta dočkala pouze stylové verze ST-line, na plnohodnotné ST si zájemci ještě počkají.

Šéf vývoje Ford Performance Tyron Johnson pro web AutoRAI uvedl, že představení sportovní Fiesty ST u modrého oválu plánuji na závěr roku 2017, přičemž standardní modely Fiesty přijdou na trh již na začátku téhož roku.

Nový Ford Fiesta bude k mání také ve verzi s terénní vizáží

Nový Ford Fiesta bude k mání také ve verzi s terénní vizáží

Spatřeny už byly i testovací prototypy. Recept na zábavný hot-hatch zřejmě zůstane stejný - čtyřválec bude svůj výkon posílat na přední kola. Novinka by měla oproti nynějšímu provedení, které nabízí 180 koní, posílit. Více než 197 koňských sil, které nabízí současná speciální edice ST200, se však neočekává.

"Ti, kteří se u ST těší na mnohem větší výkon, budou zklamáni," přiznal Johnson s tím, že nová generace dostane alespoň agresivnější design než ta současná. Designérům půjde především o výraznější oddělení od standardních verzí.

Jaký bude nový Ford Fiesta? Odpovědi jsme získali přímo v továrně

Jaký bude nový Ford Fiesta? Odpovědi jsme získali přímo v továrně

Spekulace se otevírají i kolem Fiesty RS. "Vždy jsme tomu byli otevřeni," říká Johnson s tím, že nic nemůže potvrdit, ani vyvrátit. Prozradil alespoň, že některých prvků z většího Focusu RS by měla dočkat zmíněná verze ST. Jedná se například o volič jízdních režimů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků