Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

Hloupej Honza  |  24. 04. 2018 16:59

Tak konfigurátor aktualizovaný ještě není . A je tam jen SL-line což je podle mě 1.0 nedodělek jak některé konkurenční rádoby sportovní názvy .

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 04. 2018 17:29

Konfigurátor není potřeba, nějaká výbava a miniauto s tříválcem za 600.000,- Přeji hodně štěstí dealerům.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 04. 2018 19:37

´´1.0 nedodělek´´ ....a pod tym podpisany Hloupej Honza

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 04. 2018 20:09

Sportovní verze vozů jsou pro řidiče co milují auta a hlavně řízení. Dát někomu takovému do ruky konstrukční zmetek dvouválec s tím, že někdy u čtyřdobého motoru vypomůže třetí válec, to se slušně nazvat nedá. Posun strojařiny se od dob Clia V6 posouvá prapodivným směrem.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  25. 04. 2018 00:11

Souhlas. Je to velká škoda. Váha dobrá, samosvor super...a pak to zabijí tím motorem.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 04. 2018 12:44

A kdo urcuje, ze hlavnim kriteriem je pocet valcu ? Takze staci udelat osmivalec, ktery sice bude mit mizerny podvozek, ale hlavne ze ma hodne valcu. Nevadi, ze ho v zatackach predjede i Mares v trabantu.

Odpovědět  |   | 
seat  |  15. 06. 2018 12:09

Ani SEAT IBIZA FR 1-5 tsi -150ps manual za cca 15000€ nie je zle auto.Mam na nom DTE-chiptuning -190ps -to je raketa!!!

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  24. 04. 2018 18:06

Tříválec s deaktivací jednoho válce při částečném zatížení. Takže v běžném provozu vlastně dvouválec. No to bude sporťák.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 04. 2018 18:17

Dost dobře si nedovedu představit, jak si potenciální zájemce o HH z B segmentu půjde, za ty prachy, místo pro Polo GTI pro Fiestu ST s 3válcovou malorážkou. Tohle je naprostý cenový úlet.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  24. 04. 2018 18:25

Polo GTI v manualu bude stat snad stejne, nebo dokonce mene, nez toto.
V nejcernejsim snu by me napadlo, ze to bude stat 499, ale tohle je fakt vtip. Jeste ze me tento segment nechava chladnym :)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 04. 2018 19:46

Polo GTI v manuálu by mělo stát 530.000,- a nemusíš si připlácet za LED světla, aut. klimu a pod., protože už to máš v základu. Takže ano, Polo GTI bude dokonce levnější. A jelikož mě tento segment chladným nenechává, právě naopak, tak se opět utvrzuji v tom, že GTI je momentálně nejrozumnější volba. A do budoucna tomu nejspíš nebude jinak, protože konkurence jde v tomto segmentu řádně do kytek.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 04. 2018 09:04

Vzhledem k dvoulitrovemu ctyrvalci a rozumne vybave je ted Polo uplna pecka.
Na druhou stranu Ford umi (nejen) sportovni podvozky mnohem lip ... a asi vsechno vypada lepe nez wupernundny volkswageny :)

Odpovědět  |   | 
seat  |  15. 06. 2018 12:08

Ani SEAT IBIZA FR 1-5 tsi -150ps manual za cca 15000€ nie je zle auto.Mam na nom DTE-chiptuning -190ps -to je raketa!!!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 04. 2018 21:07

Čtu samá negativa, jasně 3hrnek mi taky nesedí, ale počkám si jak to bude jezdit než vynesu soudy a cena, je to ford, takže cena v ceníku je takovej horní nástřel k jednání...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 04. 2018 21:30

ACE: Každá cena v ceníku je nástřel k jednání. Tady jde ale o princip. Nemůžu jako "low-endová" automobilka nabízet 1.5T R3 za cenu "mainstreamové" 2.0T R4. To si může dovolit třeba Abarth, jako imidžovka, ale ne Ford.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  24. 04. 2018 23:06

Presne tak. Tady jde o to, kdo soudnej pujde vubec vyjednavat o cene.
Ale tak treba to aspon uuuzasne jezdi. Uprimne, stejne by me to nepresvedcilo si to jit koupit za cenu pola GTI. A to jinak koncern zrovna nemusim...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  25. 04. 2018 00:13

Polo nikdy nebylo přímým konkurentem ostré Fiesty, která byla mnohem více hard core. Faktem je, že s tím tříválcem asi střelili kozla.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 04. 2018 09:08

Ja odhaduju ze trivalec nebude problem, vukonu bude dost, zrat to bude prijatelne (na 200 koni)... tam jde spis o zivotnost. Prvnich 80-100 tisic bude pro prvniho majitele asi OK ale co potom...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 04. 2018 09:24

Freddka: Já bych se ani té životnosti nebál. Nezapomeň, že je to objem 1.5, což je v podstatě ideálních 500 kubíků na válec. A když se ještě zkrátí interval výměny oleje na 15t. km, tak by to měl být cajk. Co mě osobně nejvíc odrazuje je design. Ten MPVčkoidní tvar karoserie je zabiják celého auta a kaproidní předek tomu nasazuje korunu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 04. 2018 09:18

Shimi: Já ti naprosto rozumím, ale stejně bych počkal jak to bude fungovat. Polo snad nikdy valné schopnosti jezdit nepředvedlo, sice má "velkej" motor, ale jinak je takovej nemastnej..... univerzál. Proč nepočkat na srovnání a přímou konfrontaci, než vyneseme totální soudy? Nerad věštím jen z tabulek.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 04. 2018 09:36

ACE: Však jasné, já taky nikde netvrdím, že by byla Fiesta ST špatné auto jako celek, chraň Bůh. V roce 2010, když jsem kupoval Corsu GSi 1.6T, byla Fiesta ST horkým kandidátem. Tam potom rozhodla cena. Ale jak jsem psal před chvílí Freddce, já mám u této poslední generace problém s designem. To auto se mi fakt nelíbí. To samé v bledě modrém mám u nového Swiště Sport. U toho bych ještě překousl přední část, ale zadní je pro mě naprosto nestravitelná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro