Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

21 komentářů

ACE
24. dubna • 21:07

Čtu samá negativa, jasně 3hrnek mi taky nesedí, ale počkám si jak to bude jezdit než vynesu soudy a cena, je to ford, takže cena v ceníku je takovej horní nástřel k jednání...

Shimi
24. dubna • 21:30

ACE: Každá cena v ceníku je nástřel k jednání. Tady jde ale o princip. Nemůžu jako "low-endová" automobilka nabízet 1.5T R3 za cenu "mainstreamové" 2.0T R4. To si může dovolit třeba Abarth, jako imidžovka, ale ne Ford.

ACE
25. dubna • 9:18

Shimi: Já ti naprosto rozumím, ale stejně bych počkal jak to bude fungovat. Polo snad nikdy valné schopnosti jezdit nepředvedlo, sice má "velkej" motor, ale jinak je takovej nemastnej..... univerzál. Proč nepočkat na srovnání a přímou konfrontaci, než vyneseme totální soudy? Nerad věštím jen z tabulek.

Shimi
25. dubna • 9:36

ACE: Však jasné, já taky nikde netvrdím, že by byla Fiesta ST špatné auto jako celek, chraň Bůh. V roce 2010, když jsem kupoval Corsu GSi 1.6T, byla Fiesta ST horkým kandidátem. Tam potom rozhodla cena. Ale jak jsem psal před chvílí Freddce, já mám u této poslední generace problém s designem. To auto se mi fakt nelíbí. To samé v bledě modrém mám u nového Swiště Sport. U toho bych ještě překousl přední část, ale zadní je pro mě naprosto nestravitelná.

Takurcite
24. dubna • 23:06

Presne tak. Tady jde o to, kdo soudnej pujde vubec vyjednavat o cene.
Ale tak treba to aspon uuuzasne jezdi. Uprimne, stejne by me to nepresvedcilo si to jit koupit za cenu pola GTI. A to jinak koncern zrovna nemusim...

Sir CHerokee
25. dubna • 0:13

Polo nikdy nebylo přímým konkurentem ostré Fiesty, která byla mnohem více hard core. Faktem je, že s tím tříválcem asi střelili kozla.

Freddka
25. dubna • 9:08

Ja odhaduju ze trivalec nebude problem, vukonu bude dost, zrat to bude prijatelne (na 200 koni)... tam jde spis o zivotnost. Prvnich 80-100 tisic bude pro prvniho majitele asi OK ale co potom...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
25. dubna • 9:24

Freddka: Já bych se ani té životnosti nebál. Nezapomeň, že je to objem 1.5, což je v podstatě ideálních 500 kubíků na válec. A když se ještě zkrátí interval výměny oleje na 15t. km, tak by to měl být cajk. Co mě osobně nejvíc odrazuje je design. Ten MPVčkoidní tvar karoserie je zabiják celého auta a kaproidní předek tomu nasazuje korunu.

Shimi
24. dubna • 18:17

Dost dobře si nedovedu představit, jak si potenciální zájemce o HH z B segmentu půjde, za ty prachy, místo pro Polo GTI pro Fiestu ST s 3válcovou malorážkou. Tohle je naprostý cenový úlet.

Takurcite
24. dubna • 18:25

Polo GTI v manualu bude stat snad stejne, nebo dokonce mene, nez toto.
V nejcernejsim snu by me napadlo, ze to bude stat 499, ale tohle je fakt vtip. Jeste ze me tento segment nechava chladnym :)

Shimi
24. dubna • 19:46

Polo GTI v manuálu by mělo stát 530.000,- a nemusíš si připlácet za LED světla, aut. klimu a pod., protože už to máš v základu. Takže ano, Polo GTI bude dokonce levnější. A jelikož mě tento segment chladným nenechává, právě naopak, tak se opět utvrzuji v tom, že GTI je momentálně nejrozumnější volba. A do budoucna tomu nejspíš nebude jinak, protože konkurence jde v tomto segmentu řádně do kytek.

Freddka
25. dubna • 9:04

Vzhledem k dvoulitrovemu ctyrvalci a rozumne vybave je ted Polo uplna pecka.
Na druhou stranu Ford umi (nejen) sportovni podvozky mnohem lip ... a asi vsechno vypada lepe nez wupernundny volkswageny :)

seat
15. června • 12:08

Ani SEAT IBIZA FR 1-5 tsi -150ps manual za cca 15000€ nie je zle auto.Mam na nom DTE-chiptuning -190ps -to je raketa!!!

Kaa
24. dubna • 18:06

Tříválec s deaktivací jednoho válce při částečném zatížení. Takže v běžném provozu vlastně dvouválec. No to bude sporťák.

Hloupej Honza
24. dubna • 16:59

Tak konfigurátor aktualizovaný ještě není . A je tam jen SL-line což je podle mě 1.0 nedodělek jak některé konkurenční rádoby sportovní názvy .

seat
15. června • 12:09

Ani SEAT IBIZA FR 1-5 tsi -150ps manual za cca 15000€ nie je zle auto.Mam na nom DTE-chiptuning -190ps -to je raketa!!!

Anti-automat
24. dubna • 19:37

´´1.0 nedodělek´´ ....a pod tym podpisany Hloupej Honza
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Aladin
24. dubna • 20:09

Sportovní verze vozů jsou pro řidiče co milují auta a hlavně řízení. Dát někomu takovému do ruky konstrukční zmetek dvouválec s tím, že někdy u čtyřdobého motoru vypomůže třetí válec, to se slušně nazvat nedá. Posun strojařiny se od dob Clia V6 posouvá prapodivným směrem.

Sir CHerokee
25. dubna • 0:11

Souhlas. Je to velká škoda. Váha dobrá, samosvor super...a pak to zabijí tím motorem.

mrazik
25. dubna • 12:44

A kdo urcuje, ze hlavnim kriteriem je pocet valcu ? Takze staci udelat osmivalec, ktery sice bude mit mizerny podvozek, ale hlavne ze ma hodne valcu. Nevadi, ze ho v zatackach predjede i Mares v trabantu.

Pavel
24. dubna • 17:29

Konfigurátor není potřeba, nějaká výbava a miniauto s tříválcem za 600.000,- Přeji hodně štěstí dealerům.

Doporučujeme

Články odjinud