Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

Hloupej Honza  |  24. 04. 2018 16:59

Tak konfigurátor aktualizovaný ještě není . A je tam jen SL-line což je podle mě 1.0 nedodělek jak některé konkurenční rádoby sportovní názvy .

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 04. 2018 17:29

Konfigurátor není potřeba, nějaká výbava a miniauto s tříválcem za 600.000,- Přeji hodně štěstí dealerům.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 04. 2018 19:37

´´1.0 nedodělek´´ ....a pod tym podpisany Hloupej Honza

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 04. 2018 20:09

Sportovní verze vozů jsou pro řidiče co milují auta a hlavně řízení. Dát někomu takovému do ruky konstrukční zmetek dvouválec s tím, že někdy u čtyřdobého motoru vypomůže třetí válec, to se slušně nazvat nedá. Posun strojařiny se od dob Clia V6 posouvá prapodivným směrem.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  25. 04. 2018 00:11

Souhlas. Je to velká škoda. Váha dobrá, samosvor super...a pak to zabijí tím motorem.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 04. 2018 12:44

A kdo urcuje, ze hlavnim kriteriem je pocet valcu ? Takze staci udelat osmivalec, ktery sice bude mit mizerny podvozek, ale hlavne ze ma hodne valcu. Nevadi, ze ho v zatackach predjede i Mares v trabantu.

Odpovědět  |   | 
seat  |  15. 06. 2018 12:09

Ani SEAT IBIZA FR 1-5 tsi -150ps manual za cca 15000€ nie je zle auto.Mam na nom DTE-chiptuning -190ps -to je raketa!!!

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  24. 04. 2018 18:06

Tříválec s deaktivací jednoho válce při částečném zatížení. Takže v běžném provozu vlastně dvouválec. No to bude sporťák.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 04. 2018 18:17

Dost dobře si nedovedu představit, jak si potenciální zájemce o HH z B segmentu půjde, za ty prachy, místo pro Polo GTI pro Fiestu ST s 3válcovou malorážkou. Tohle je naprostý cenový úlet.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  24. 04. 2018 18:25

Polo GTI v manualu bude stat snad stejne, nebo dokonce mene, nez toto.
V nejcernejsim snu by me napadlo, ze to bude stat 499, ale tohle je fakt vtip. Jeste ze me tento segment nechava chladnym :)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 04. 2018 19:46

Polo GTI v manuálu by mělo stát 530.000,- a nemusíš si připlácet za LED světla, aut. klimu a pod., protože už to máš v základu. Takže ano, Polo GTI bude dokonce levnější. A jelikož mě tento segment chladným nenechává, právě naopak, tak se opět utvrzuji v tom, že GTI je momentálně nejrozumnější volba. A do budoucna tomu nejspíš nebude jinak, protože konkurence jde v tomto segmentu řádně do kytek.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 04. 2018 09:04

Vzhledem k dvoulitrovemu ctyrvalci a rozumne vybave je ted Polo uplna pecka.
Na druhou stranu Ford umi (nejen) sportovni podvozky mnohem lip ... a asi vsechno vypada lepe nez wupernundny volkswageny :)

Odpovědět  |   | 
seat  |  15. 06. 2018 12:08

Ani SEAT IBIZA FR 1-5 tsi -150ps manual za cca 15000€ nie je zle auto.Mam na nom DTE-chiptuning -190ps -to je raketa!!!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 04. 2018 21:07

Čtu samá negativa, jasně 3hrnek mi taky nesedí, ale počkám si jak to bude jezdit než vynesu soudy a cena, je to ford, takže cena v ceníku je takovej horní nástřel k jednání...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 04. 2018 21:30

ACE: Každá cena v ceníku je nástřel k jednání. Tady jde ale o princip. Nemůžu jako "low-endová" automobilka nabízet 1.5T R3 za cenu "mainstreamové" 2.0T R4. To si může dovolit třeba Abarth, jako imidžovka, ale ne Ford.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  24. 04. 2018 23:06

Presne tak. Tady jde o to, kdo soudnej pujde vubec vyjednavat o cene.
Ale tak treba to aspon uuuzasne jezdi. Uprimne, stejne by me to nepresvedcilo si to jit koupit za cenu pola GTI. A to jinak koncern zrovna nemusim...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  25. 04. 2018 00:13

Polo nikdy nebylo přímým konkurentem ostré Fiesty, která byla mnohem více hard core. Faktem je, že s tím tříválcem asi střelili kozla.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 04. 2018 09:08

Ja odhaduju ze trivalec nebude problem, vukonu bude dost, zrat to bude prijatelne (na 200 koni)... tam jde spis o zivotnost. Prvnich 80-100 tisic bude pro prvniho majitele asi OK ale co potom...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 04. 2018 09:24

Freddka: Já bych se ani té životnosti nebál. Nezapomeň, že je to objem 1.5, což je v podstatě ideálních 500 kubíků na válec. A když se ještě zkrátí interval výměny oleje na 15t. km, tak by to měl být cajk. Co mě osobně nejvíc odrazuje je design. Ten MPVčkoidní tvar karoserie je zabiják celého auta a kaproidní předek tomu nasazuje korunu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 04. 2018 09:18

Shimi: Já ti naprosto rozumím, ale stejně bych počkal jak to bude fungovat. Polo snad nikdy valné schopnosti jezdit nepředvedlo, sice má "velkej" motor, ale jinak je takovej nemastnej..... univerzál. Proč nepočkat na srovnání a přímou konfrontaci, než vyneseme totální soudy? Nerad věštím jen z tabulek.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 04. 2018 09:36

ACE: Však jasné, já taky nikde netvrdím, že by byla Fiesta ST špatné auto jako celek, chraň Bůh. V roce 2010, když jsem kupoval Corsu GSi 1.6T, byla Fiesta ST horkým kandidátem. Tam potom rozhodla cena. Ale jak jsem psal před chvílí Freddce, já mám u této poslední generace problém s designem. To auto se mi fakt nelíbí. To samé v bledě modrém mám u nového Swiště Sport. U toho bych ještě překousl přední část, ale zadní je pro mě naprosto nestravitelná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A