Ford Fiesta ST 2011: Fabia RS dostane konkurenta (spy photos)

ObiWanKenobi :-)  |  21. 09. 2010 16:58

asi to uz predstavia v Parizi, vyzera to velmi dobre. Ale kralom v tejto triede asi aj nadalej ostane Clio RS (uvidime po testoch, ak uz ho ma niekto porazit, tak prave Ford so svojimi skvelymi podvozkami)

Odpovědět  |   | 
Nommo  |  21. 09. 2010 21:47

Tak on hlavně není stavběn proti Cliu RS - to je stále jiná liga. Konkurenti budou Fabia RS, Polo GTI, anebo Peugeot 207 GT, resp. Punto Abarth? Proto je to ST - určitě bude i znatelně levnějši. Počkejme si na Fiestu RS!!!

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  21. 09. 2010 17:16

zaujimave som zvedavy na nejake porovnania, zeby konecne mal aj ford nejaky slusnejsi motor do objemu 2litrov? uz by si zasluzil ,aj fofo by mohol schytat tie male turba ked uz ziadna atmosfera tam nestoji za vela.../1,6ky niesu spatne ale je to predsa slabe, chyba motor so 140-160konmi naj 1,8-2,0/

Odpovědět  |   | 
sir  |  21. 09. 2010 17:34

tak v novem FF budou 1,6 ecoboosty, tak jako byly ted predstaveny v novem C maxu. 150koni a 180 koni. V faceliftovanem Mondeu ma vykon upraveny na 160 koni, Pocitam, ze do prichodu noveho FF stihnou jeste udelat zaklad a to 1,0 trivalec ecoboost o kterem se uz dost mluvi.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  21. 09. 2010 18:10

omg 3valec turbo...dalsia mestska zalezitost, to by som si nechal radsej 1,6ku ...no uvidime...tie vacsie ecoboosty budu asi zaujimave aj ked vysoky litrovy vykon co to napoveda o turbodiere alebo malom otackovom spektre...no nechame sa prekvapit...skoda, ze do fofo sa nemontoval nejaky japonsky 2 liter 16v ci uz od hodny nissanu toyoty...

Odpovědět  |   | 
Jouza  |  21. 09. 2010 21:17

Ale montoval se tam nejaky japonsky točák ;) no, ne uplne tak japonskej, tak napul ... a je pravda ze to uz je historie.... tocil 7000.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  21. 09. 2010 21:32

2,0 ? viem ze 1,6 100k je od yamahy a to aj v starom fofo je velmi dobry motor...spolahlivy docela usporny a hlavne prijemne ide aj od nizkych aj sa rad toci...dobra praca...inac neviem o nejakom 2,0 z japonska...1,8 je katastrofa a 2.0 zetec co bol to bola tiez slabota, ten bol v mondeu

Odpovědět  |   | 
erko  |  22. 09. 2010 12:39

mam FOFO s 1.8i (125k), vysvetli mi, preco je to katastrofa.

Odpovědět  |   | 
sir  |  22. 09. 2010 09:35

Tak jámám s ecoboostem už najeto 20tis. :D tak ze mluvim z vlastni zkusenosti. A ten otackovy rozsah me udivuje...prakticky od vlnobehu tahne a graduje az k 6,5tis otackam. Dle zkusenosti je lepsi ale preradit cca u 5,5..dal je to pomerne zbytecne...tedy pokud si clovek nechce zařááádit a jede třeba sled serpentyn jen na trojku...tak i zvuk , ktery se měni stoji za to.
Jak na tom budou 3válce :o)) to jsem sam zvedavy, dop maleho mestskeho vozitka..verim, ze idealos co se tyce pomer výha/výkon/objem

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 09. 2010 10:04

aku ma reakciu na plyn ten boost? ak je to v mondeu tak je to len s tym automatom ze jo za kolko to realne jazdi? podla predpisov s obcasnym predbehnutim a mesto mimo a tak...a potom ked ho zmykas na okreskach? ohladom spotreby boli dost velke diskusie

Odpovědět  |   | 
sir  |  22. 09. 2010 11:49

Se mrkni ke me do recenze na auto.cz se stejnym nickem. Chtěl jsem manuál, ale ten nejni...po 20 tis. a 2 apul mesicich bych za manual už neměnil. Tedy u takového auta, samo FF RS a podobnou kategorii radeji s manualem.
Vzhledme k tomu, ze jsem nucen jezdit dle predpisu (body nejsou) s tim, ze na okreskach to sem tam protahnu, tak me spotreba prekvapila, da se jezdit za 8l. A to je prumer, kdy tam patri i cukani kolony v Praze, velky podil dalnice a az pak okresky a vesnice. Kdyz jsem jezdil veeelmi ostre, ale porad v ramci predpisu plus 10km/h. Tak je spotreba kolem 9.

Jedinkrat jsem s tim jel zatim dalnice 180/200 okresky jak hovadko porad na manual..vytaceni k maximu..a to spotreba byla 10l/100km..ale to bylo kolem 5tis...od te doby si auto/motor znacne sedlo. I Zvuk se projevuje lepe.

Samo pokud bude nekdo litat po meste porad na plny plyn, tak bude urco na jinych hodnotach nez ja.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 09. 2010 12:55

no len toto je presne to co ludia moc nechapu, lebo sa pozeraju na palubak a dlhodoby priemer....je jasne ze ked za 20tisic km mas dlhodoby 8 tak 100km jazda so spotrebou 15l ti zdvihne dlhodoby max o 1l....to ale nic nevypoveda o realnej spotrebe pri rychlejsom style...skus si vsimnut za kolko Km ti ubudne 1/4 nadrze pri rychlej jazde alebo si vynuluj palubak a jazdi na nove hodnoty...realne sa ziaden 2 litrovy benzin v meste pod 10 nedostane vratane stania na kolonach a potom okresky tu spotrebu stlacia aj o 2-3 litre pri predpisovej jazde.... to iste mi vravi kamarat na audi a4 2,5tdi vravi ze ked jazdi ako prasa na spotrebe sa cez 7 nedostane potom som mu povedal nech si to vynuluje a sa divil ked zbadal ze to je nad 9l...

to len na margo toho ako si spravit pojem o spotrebe pri roznych styloch jazdy , dlhodoby priemer ti nic nepovie , priemer za 100km uz ano

Odpovědět  |   | 
sir  |  22. 09. 2010 17:17

Ale to já vím, proto ho pravidelne nuluju, at mam prehled kdy to v jake situaci kolik sezere.
Naposled jsem nuloval pri jizde ze Sumavy do Brna. Tak ze vesnice mesta, okresky dalnice, pak jsem tri dni jezdil jen a jen po Brne = tudiz mesto se vsema zacpama a porad na stejnou nadrz jsem dnes dojel opet na Sumavu. A spotreba je 8,3. Z toho vetsinou klidna jizda v ramci predpisu + plus par radnych vytoceni pod plnym plynem..ale toho bylo opravdu poskrovnu.

Priste vynuluju jen mesto, a pocitam ze urcite budu kolem 10-11 litru (hlavne je mesto a mesto..nekdy se podari projet plynule nekdy clovek stoji hodinu v zacpe a skace jak koza)

Si to nuluju pri temer kazdem tankovani , at mam aspon co sledovat, kdyz uz musim podle predpisu jezdit :D

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 09. 2010 17:30

tak to jazdis za slusnu spotrebu, som cakal o 0,5-1l viac

Odpovědět  |   | 
sir  |  22. 09. 2010 17:40

Je to jen o stylu a o tom nemit body a tudiz si musim sakra davat bacha, jinak kdyz jsem se nestaral o spotrebu(a o body), tak v lete v tom horku se to pohybovalo okolo 9ti litru.
Jinak otec ma temer to stejne (sport paket a kraviny) v 2,5T a tam ma spotrebu 10,5.
Tak ze nejaky posun ku prdeu a lepsi technologii to je.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  22. 09. 2010 18:12

jeden valec dole a 500kubikov tiez spravi nieco...ale aj charakteru ubudlo 5 valec je predsa 5 valec

Odpovědět  |   | 
sir  |  23. 09. 2010 17:41

To jo...to brumlani s 2,5T me trosku chybi.....ale zas to dokonale ticho, ze clovek o motoru nevi, je na kazdodenni cestovani super. Akdyz clovek chce...tak si ho vytoci ahnedle je o prijemny zvuk postarano...proste limusina (ve sve kat.) jak ma byt. Navic me prijde, ze jde mnohem lip do otacek..s vetsi chuti nez u 2,5T.
Apropo ted jsem jel Mercedesem C s AMG paketem 2,2diesl...a do zadu jsem se malem nevlezl a to jsem vzrustove "prcek" se svyma 178cm. A az ted vidim, jak to u Mondea krasne tlumi (menitelne tlumice) kdyz na 18 me to tak nehrka jako Mercedes na 17náctkach...a design stredove konzoly je u Cecka pekny hnus

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A