Ford Fiesta ST 150: malý sporťáček

Jednou z ženevských novinek je Ford Fiesta ST 150, který následuje bratříčky Focus ST 170 a Mondeo ST 220. Číslo za sportovním označením ST říká, kolik koní má motor pod kapotou. Ve Fiestě najdete nepřeplňovaný dvoulitrový Duratec s výkonem 110 kW. S ním se Fiesta rozjede na stovku o dvě sekundy rychleji než s dosud nejvýkonnějším motorem 1.6 74 kW (místo 10, 6 za 8,6 s). Fiesta ST stojí na 17" kolech z lehkých slitin, samozřejmostí jsou přídavné spoilery vpředu i vzadu, upravený interiér, který má kožené sportovní sedačky s červenou perforovanou látkou uprostřed. V prodeji bude Fiesta ST na konci tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků