Ford Fiesta slaví třicáté narozeniny zajímavou akční nabídkou

Letos 25. srpna oslavil Ford třicáté narozeniny svého modelu Fiesta. Od zahájení prodejů do konce července 2006 bylo vyrobeno celkem 12 118 137 vozů tohoto modelu. Od té doby vzrostla délka z 3 565 mm na dnešních 3 924 mm, šířka z 1 344 mm na 1 685 mm a rozvor z 2 286 mm na dnešních 2 486 mm.

Nejen rozměry se liší dnešní a minulá generace. Dnešní Fiesta nabízí výkony až 150 koní a čtyřválcový dvoulitr. První Fiesta se musela spokojit s motorem 1,1 o výkonu 30 kW (40 k).

Tip: Stručnou historii Fiesty si můžete přečist zde

V rámci oslav kulatých narozenin připravil Ford pro čeká zákazníky opravdu výborné akční nabídky. Např. akční model Fiesta Viva a Viva Trend lze pořídit s motorem 1,3 Duratec o výkonu 51 kW (70 k) již za 290 490 Kč. Mimo samotný vůz získáte i klimatizaci, ABS, airbag řidiče a spolujezdce, el. ovládání předních oken, rádio s CD, centrální zamykání na DO, vyhřívané přední sklo a mnoho dalšího.

Akce Viva je dostupná i pro rodinnější model Fusion. Ten v akci startuje na částce 299 990 Kč.

Tip2: kompletní přehled akce Fiesta Viva s ceníkem si můžete stáhnout ve formátu PDF zde ( 370 kB)

Tip3: kompletní přehled akce Fusion Viva s ceníkem si můžete stáhnout ve formátu PDF zde ( 290 kB)

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků