Ford Fiesta S1600: další limitovaná edice pro Brity

Pouze pro britský trh je určena verze S1600 odvozená od současné generace Fordu Fiesta. Na první pohled se vyznačuje pro sportovní Fordy typickou barevnou kombinací, tedy bílým lakem a párem podélných modrých pruhů, na přání lze tuto kombinaci obrátit. Vzhled karoserie dále doplňují nově tvarovaný přední nárazník, obklady prahů a modifikovaný zadní nárazník s náznakovým difuzorem.

Britští zákazníci mají na výběr z dvojice motorů s objemem 1,6 l. Zážehová jednotka Ti-VCT Duratec dosahuje výkonu 120 koní (88 kW) a vznětová TDCi dává 95 koní (70 kW). Obě verze jsu standardně doplněny sedmnácti, resp. šestnáctipalcovými ráfky. Ford UK slibuje, že záhy nabídne i sady úprav pro zvýšení výkonu, na nichž údajně pracuje divize Mountune, nicméně detaily zatím neznáme.

Edice Ford Fiesta S1600 bude omezena na 650 jednotek a cena byla v přepočtu stanovena na 19 152 Euro. A my jen můžeme žehrat nad tím, co dalšího si u nás nebudeme moci pořídit...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Fiesta S1600
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků