Ford Fiesta S: předskokan verzí RS a ST?

Nový Ford Fiesta se k evropským dealerům dostane až za několik měsíců, ovšem to není důvod pro to, aby automobilka nepředstavila novou verzi označenou písmenem S na zádi. Ta debutovala v Pekingu, kde se díky svému stylistickému doladění stala vděčným objektem zájmu.

Prozatím se musíme spokojit s informací, že se jedná pouze o stylingový kit, a tak žádné výrazné zlepšení jízdních vlastností, nebo výkonný agregát pod kapotou nelze očekávat. Podle některých spekulací se však již chystá sportovní verze RS a ST, které budou zvenku vypadat téměř stejně, ovšem pod kapotou se bude nacházet výkonnější zážehový motor a pochopitelně budou přepracovány i další části vozu.

Na trhu by přitom měly být dostupné obě verze, verze S bude pro ty, co od svého auta neočekávají žádný překvapující výkon a chtějí, aby jejich vůz vypadal sportovně a nevšedně. Verze RS se však bude lišit nejen cenou, ale i výkonnějším agregátem a sytějším zvukem od výfuku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Ford Fiesta S
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků