Ford Fiesta oficiálně končí. Připomeňte si s námi všechny generace včetně specialit a prototypů

18 komentářů

Kim čong Un
27. října • 16:45

Malá auta už měla být zakázána 10 let. Jsou k ničemu. Nebezpečné nevýkonné nepraktické.

petr r. (petrumr)
27. října • 19:39

já bych začal zákazama řidičů, kdo vlastní auto nad 4m a nemá vlastní pozemek na parkování tak stopka do 22hod.-6hod parkovat ne veřejných pozemcích.

Kim čong Un
28. října • 7:50

Petr R.
Připomínáš tím co jsi napsal Hitlera. Raději zajdi k psychologovi.

petr r. (petrumr)
28. října • 10:11

a v čem? Jestli ti pečovatelka pujčí kolo, tak se zajeď podívat před město a uvidíš tam taubulu (značku) zona zákazu stání nákladních automobilů-IZ8a - Zóna s dopravním omezením. Víš vůbec kolik aut jezdilo za Hitlera a včil a proč bych se měl omezovat, když někdo neumí udělat místo 3m v jednom směru a já nemůžu do práce jet plynule, tak se to musí nějak řešit a zakázat tomu řidiči parkovat kde nesmí. Copak je někde psaný, že řidiči můžou parkovat jak se jim zachce? Nebo ty máš dekret na hlavu a můžeš parkovat i na železničním přejezdu?

Praktické auto
27. října • 18:32

No Brusel na tom "zákazu" dobře pracuje. Emisní limity poškozující malá ekologická auta na úkor velkých tezkych SUV atd. Jo to je ta ekologie v praxi.

Kim čong Un
28. října • 7:47

EU pracuje na tom, aby tvoje špinavá huba se mohla nadechnout a měl jsi za 20 let co dýchat. Nebo tvoje děti pokud máš
Kdybych tu moc měl
Od roku 2030 zakážu veškerá stará spalovací auta nad 15 let stáří. NEJEN VÝROBU SPALOVÁKŮ!!!! Včetně nákladních, Agro i autobusů a strojů, bagrů. Nová pouze elektro, Hybrid,LPG, CNG.
Každému kdo svůj starý vůz nechá ekologicky zlikvidovat a koupí si nové dostal by dotaci od státu 200 000 Kč na nákup nového vozu nebo bezúročný úvěr.Všem hrdinům ve starých šrotech co si hrají na hrdiny a mají vykuchané filtry u TDI zabavit auta 500 000 Kč pokutu!

Praktické auto
29. října • 12:08

Hlavně kdyby Bruselu šlo o ekologii tak na věc kde celou dobu úplně jinak viz třeba to že právě poslední roky byly automobilky motivovaný emisními předpisy vyrábět velká auta, která mají vyšší emise v absolutní hodnote. Pokud tohle nechápete a musíte k tomu být vulgární tak těžko pochodite v debatě s někdy kdo má argumenty a slušnost. Ale klide se dal předvedte je to celkem legrace.

Adalberto Sartoy
29. října • 6:17

TVL, to je ale blabol. Samozrejme je to snuska nesmyslu. Je dobre, ze tu moc nemas, protoze uz ted je Evropa na okraji ekonomicke propasti a tohle by byl ten krok do prazdna. Otazkou zustava jestli to neni uz ten dohodnuty zakaz. Takovym blaznivym zelenomarxistickym ekomagorum se dava prilis prostoru k vyjadrovani. Nelze se divit, kam jsme to dopracovali.

homer
27. října • 17:25

Pro jednoho do práce stačí, pokud se tedy nebojíš.

V.D.
27. října • 11:48

Jen taková malá technická. Do fotogalerie se zatoulalo foto mylně pojmenované "Ford Fiesta Saetta" (č. 71). Správně se jmenuje Ghia Saetta (1996). Saetta byla postavena na podvozkové plošině z Fiesty a převzat byl i motor o výkonu 44kW (60 k).
Vnější vzhled a palubní deska sice vykazovaly jistou podobnost s později sériově vyráběným modelem KA , ale hlavním cílem tohoto konceptu bylo zjistit reakci veřejnosti na cenově dostupný dvoumístný speedster segmentu „B“. O výrobě speedsteru v této podobě se neuvažovalo a tento funkční koncept sloužil
pouze ke zjištění zájmu o automobil tohoto provedení a v této souvislosti i k analýze možné prodejnosti při jeho případné sériové výrobě
Po všeobecně velkém zájmu pak z toho vzešel prototyp StreetKA (představený v r. 2000 v Turíně). Ale jak už to bývá, v zájmu o snížení nákladů byly pro sériovou výrobu učiněny jisté kompromisy.
Na Motor Show Ženevě v únoru 2001 oznámily společnosti Ford of Europe GmbH a Industrie Pininfarina SpA, že podepsaly smlouvu o vzájemné spolupráci při výrobě modelu StreetKA . Do prodeje se tento model dostal v lednu 2003

OnlyTruth
27. října • 11:09

dobry joke

smějící se bestie 2
27. října • 8:51

Dnes snad už neumí udělat malé auto, nebo nechtějí !

np300
27. října • 8:24

pamatuju si jeste tu skvelou reklamu na 1.generaci - Toma a Jerryho.
Fiesto, byla jsi fajn a adieeeu

Praktické auto
27. října • 5:59

Fiesta mi bude chybět. Měl sem dvě generace a u obou maximální spokojenost. Ke konci to přestřelili s cenou. Fiesta prostě není stylová ale lidové auto a to se nepředela za jednu generaci, která se navíc od minulé moc neliší.

Karel.
26. října • 23:02

Ford to může s osobáky v Evropě s klidem zabalit celé a ponechat jen divizi užitkáčů, Mondeo skončilo, Fiesta končí, Focus končí, zbývají nepoužitelné zkratoplečky a Mustang. A ten se dá dovézt idividuálně, takže není o čem.

np300
27. října • 11:33

moc se mi líbí ten výraz ZKRATOPLEČKY.
ten se nebude pošahanejm ekofašounům líbit :-) :-)

Pikus
27. října • 7:37

Kuga prodejne asi ok, ale ten zbytek ani není vidět. Focusu je škoda, ale moci.di vybrat jen mezi litrovejma malorážkama? Zlatej Hyundai/Kia.

Twan
26. října • 21:11

rip

Doporučujeme

Články odjinud