Ford Fiesta nové generace má české ceny. Jsou poměrně sebevědomé

Lukáš  |  04. 04. 2017 17:51  |  [90.181.10.xxx]

no, poslední modely Fordu jsou opravdu pěkný - ač nová Fiesta mi tolik nesedí, ale co mě překvapuje je cenová politika. Ford komplexně celkem podražil...

Odpovědět  |   | 
neuvedeno  |  04. 04. 2017 20:32  |  [83.208.104.xxx]

...vsechny automobilky zdrazujou...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 04. 2017 19:22  |  [217.195.168.xxx]

....vlastnictvo sukromneho, individualneho a hlavne VLASTNEHO dopravnaho prostriedku sa stane takym luxusom, o ktorom sa nam v 60-tych rokoch ani len nesnivalo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 04. 2017 11:11  |  [194.228.134.xxx]

Nevim, kde jsi v 60. letech zil, ale v CSSR vlastni automobil luxusem byl. A svym zpusobem je i dnes (prumerne stari 15 let hovori za vse), jen jsou diky otevrenym hranicim dostupnejsi ojezdene vozy a velkou cast toho slusnejsiho vozoveho parku predstavuji sluzebni/ico auta.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 04. 2017 19:37  |  [217.195.168.xxx]

no ved o tom pisem. Zanedlho tam budeme.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 04. 2017 20:05  |  [46.229.124.xxx]

Při pohledu na vysokou cenu Fiesty o to víc vynikne jak dobrá je současná nabídka Focuse v kombíku s atmosferickou 1.6 kou za 319tis včetně manuální klimy (výbava Trend).

Odpovědět  |   | 
Adam  |  05. 04. 2017 07:13  |  [178.209.129.xxx]

Pamatuji si, že před 5 lety byla hodne podobna situace, na showroomu Ford nabízel konciciho Focuse s 1.6 a obstojnou výbavou kolem 300, a tehdy nova Fiesta s 1.2 byla za 280...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 04. 2017 12:42  |  [62.159.20.xxx]

Jistě, jen si člověk musí uvědomit, že trojkový Focus je již 8 let starý model. Vývoj se zaplatil, technologicky to není novinka, cena nemůže být vyšší...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  04. 04. 2017 22:58  |  [62.201.31.xxx]

Za 322 000 jen 51 kW,to u Kie připlatím pár tisíc a mám Cee'd 99 kW.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  05. 04. 2017 00:53  |  [85.163.16.xxx]

a pak zjistíš, že to jede stejně jako 51kW od forda...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  05. 04. 2017 16:42

To víš že jo

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 04. 2017 19:43  |  [217.195.168.xxx]

hm, je mozne ze je to akasi *priprava* na to, co praskne - dalsi dizlgejt. Inak, miestnemu cenzorovi uslo, ze EU sa /konecne/ dohodla na tom, ze sa dohodne na dalsom opatreni: dohodnu sa na dalsej dohode o termine, kedy sa zacnu dohadovat o dohode o odskodneni podvedenych zakaznikov v Europe /este sa dohodnu o dohode, kde na dohodnutej mape je Europa/, resp. pri tych clenoch, kde sa dohodnu o dohode na sposobe dhododnutom dalsou dohodou, o ktorej sa este len dohodnu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A