Ford Fiesta nové generace má české ceny. Jsou poměrně sebevědomé

Tradiční městský vůz automobilky Ford bude opět k mání ve tří i pětidveřové verzi.

Kdo si už teď bude chtít objednat nějaký exemplář nové generace vozu Ford Fiesta, musí si připravit nejméně 304 990 Kč. Právě tolik totiž činí cena žádaná za základní třídveřovou verzi tohoto vozu s motorem 1,1.

Za další pár dveří se připlácí sedmnáct tisíc korun.

Auto se bude nabízet kromě této základní verze motoru 1,1 také s jeho výkonnější variantou. Zatímco levnější varianta disponuje výkonem 51 kW (70 koní), silnější 63 kW (85 koní). Dále se nabízí stokoňový litrový Ecoboost a turbodiesel 1,5 TDCi (63 kW - 85 koní). Motor 1,1 je spojený s pětistupňovou manuální převodovkou, ostatní agregáty spolupracují s šestirychlostní skříní. K motoru 1,0 Ecoboost pak lze získat také šestistupňový automat.

Nejdražší motorizací v současném ceníku je právě zmiňovaný turbodiesel. Ve výbavě Titanium v pětidveřové verzi se za auto s ním bude platit 428 990 Kč.

Děti tajně opravily otcův Ford Fiesta, kterému je už 38 let

Děti tajně opravily otcův Ford Fiesta, kterému je už 38 let

Výbavové stupně jsou jen dva - Trend a Titanium. V té nižší je obsažena například šestice airbagů, asistent pro rozjezd do svahu, varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu a navrácení do něho, rádio, automatické nouzové volání, manuální klimatizace, elektrické ovládání předních oken, omezovač rychlosti, vyhřívaná elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a šestnáctipalcová ocelová kola.

Výbava Titatium se shodným motorem je dražší o 32 tisíc korun. Za tento příplatek pak auto navíc obsahuje například šestnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED denní svícení, mlhovky, systém Sync3 s 6,5palcovým dotykovým displejem, kožený volant a chromované lišty kolem oken a mřížky chladiče.

Jaký bude nový Ford Fiesta? Odpovědi jsme získali přímo v továrně

Jaký bude nový Ford Fiesta? Odpovědi jsme získali přímo v továrně

Dále samozřejmě existuje řada paketů, díky nimž si lze dopřát například automatickou klimatizaci, vyhřívané člení sklo a trysky ostřikovačů, vyhřívané sedačky, aktivní parkovací asistent, parkovací kameru, sedmnáctipalcová kola, bezklíčkové odemykání a startování, sklápění zrcátek, tempomat a širokou škálu asistenčních systémů. Například pro čtení dopravních značek, automatické přepínání dálkových a tlumených světlometů, hlídání mrtvého úhlu, autonomní nouzové brzdění a sledování bdělosti řidiče.

Po základní verzi fiesty se na trh dostane i sportovnější verze ST-Line, luxusnější Vignale a offroadově vyhlížející Active. Už se ví také to, jak bude vypadat nová Fiesta ST.

Obrázky nové generace fiesty najdete v této fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků